- Waardering
- 8.521
Ik ben tot zondag even weg naar de Nordschleifebij vragen beste even mailen naar info@xxlnutrition.nl, bellen of appen kan ook
![]()
Veel plezier, krijgen we filmpjes te zien?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben tot zondag even weg naar de Nordschleifebij vragen beste even mailen naar info@xxlnutrition.nl, bellen of appen kan ook
![]()

, zat in zijn vlogRené,
Ik zie dat de voedingswaarde van Whey Delicious Cocos niet correspondeert met de voedingswaarde op het etiket. Kan het zijn dat de samenstelling / formule is aangepast en dat dat niet op de website is doorgevoerd?
![]()
Op de site kun je voedingswaarde per smaak bekijken.Volgens mij wordt op het etiket uitgegaan van de standaard voedingswaarde. Op de site specifiek per smaak.
Op de site kun je voedingswaarde per smaak bekijken.
Leuk projectje voor René om dat dit weekend even allemaal glad te strijken.Dat bedoel ik ook. Op de 2 zakken caseïne die ik heb staan. Worden dezelfde voedingswaarde vermeld, ondanks dat het verschillende smaken betreft. Op de site staan de voedingswaarde per smaak gedefinieerd.

Dat bedoel ik ook. Op de 2 zakken caseïne die ik heb staan. Worden dezelfde voedingswaarde vermeld, ondanks dat het verschillende smaken betreft. Op de site staan de voedingswaarde per smaak gedefinieerd.
René,
Ik zie dat de voedingswaarde van Whey Delicious Cocos niet correspondeert met de voedingswaarde op het etiket. Kan het zijn dat de samenstelling / formule is aangepast en dat dat niet op de website is doorgevoerd?
![]()
Komen deze in witte choco / melk binnenkort nog binnen? Wacht er al een tijdje op :https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/protein-bites
Jullie site is aardig aan het crashen door de weggeef-actie![]()
Geen mail gehad

toch wel, dit is een screenshot van de mail.