Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Chocolade-Hazelnoot whey binnen.

    Die ruikt en smaakt goed zeg! Petje af hoor :thumb: :pepsi:
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    René,

    Ik zie dat de voedingswaarde van Whey Delicious Cocos niet correspondeert met de voedingswaarde op het etiket. Kan het zijn dat de samenstelling / formule is aangepast en dat dat niet op de website is doorgevoerd?

    :flexbiceps:
     
    René,

    Ik zie dat de voedingswaarde van Whey Delicious Cocos niet correspondeert met de voedingswaarde op het etiket. Kan het zijn dat de samenstelling / formule is aangepast en dat dat niet op de website is doorgevoerd?

    :flexbiceps:

    Volgens mij wordt op het etiket uitgegaan van de standaard voedingswaarde. Op de site specifiek per smaak.
     
    Volgens mij wordt op het etiket uitgegaan van de standaard voedingswaarde. Op de site specifiek per smaak.
    Op de site kun je voedingswaarde per smaak bekijken.
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Op de site kun je voedingswaarde per smaak bekijken.

    Dat bedoel ik ook. Op de 2 zakken caseïne die ik heb staan. Worden dezelfde voedingswaarde vermeld, ondanks dat het verschillende smaken betreft. Op de site staan de voedingswaarde per smaak gedefinieerd.
     
    Dat bedoel ik ook. Op de 2 zakken caseïne die ik heb staan. Worden dezelfde voedingswaarde vermeld, ondanks dat het verschillende smaken betreft. Op de site staan de voedingswaarde per smaak gedefinieerd.
    Leuk projectje voor René om dat dit weekend even allemaal glad te strijken. :)
     
    • Haha
    Waarderingen: Onit
    Dat bedoel ik ook. Op de 2 zakken caseïne die ik heb staan. Worden dezelfde voedingswaarde vermeld, ondanks dat het verschillende smaken betreft. Op de site staan de voedingswaarde per smaak gedefinieerd.

    Dat klopt inderdaad. In de zakken met gedrukte voedingswaarden worden alle smaken afgevuld, daarna met een sticker wordt de smaak aangeduid en krijgt elk smaak een barcode. Op de potten heeft elke smaak en eigen label en kunnen we daar dus ook de eigen voedingswaarden op vermelden.

    De zakken maken we overigens op en komt de 750g ook in een pot straks.
     
    René,

    Ik zie dat de voedingswaarde van Whey Delicious Cocos niet correspondeert met de voedingswaarde op het etiket. Kan het zijn dat de samenstelling / formule is aangepast en dat dat niet op de website is doorgevoerd?

    :flexbiceps:

    ja dat zou zomaar kunnen, ik laat dat even uitzoeken. blijft lastig dat allemaal up-to-date en hetzelfde te houden
     
    Wanneer komt de vitamine d weer binnen ?
     
    Laatst bewerkt:
    Jullie site is aardig aan het crashen door de weggeef-actie :)
     
    Weggeef-actie? Heb ik iets gemist?
    93DCA3C3-59BA-4AFD-93A7-46786F209194.jpeg

    ;)
     
    Back
    Naar boven