XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zie eerdere post in dit topic.
    ik geef het nogmaals door
    Dit kan geen toeval meer zijn. Gelukkig gaat het over gratis goodies dus vind ik het op zich niet erg. Maar elke keer ik een proteïne reep als 2de free goody kies staat ie niet op de bestelling. Da's al de 3de keer dat dit gebeurt. Elke keer die high protein bar 2.0.
    Vreemd. Want als ik de N'joy kies dan krijg ik 'm wel. Maar ik wil die 2 eens vergelijken. Na 3 pogingen nog steeds geen succes.
    Kan je me de order nummers PM'en dan laat ik dat nakijken dat is inderdaad heel vreemd. Ben benieuwd of ze wel op de pickinglijst staan
     
    Welke smaken komen er voor de nieuwe night protein ?
     
    Hier werkt de site ook weer niet goed, zowel op laptop op Chrome, Internet explorer en Edge, en op mijn telefoon hetzelfde.
    Vul winkelmandje, wil betalen en log in, winkelmandje leeg en kan niks afrekenen.
    Als ik hem opnieuw vul gebeurd precies hetzelfde.
     
    Hier werkt de site ook weer niet goed, zowel op laptop op Chrome, Internet explorer en Edge, en op mijn telefoon hetzelfde.
    Vul winkelmandje, wil betalen en log in, winkelmandje leeg en kan niks afrekenen.
    Als ik hem opnieuw vul gebeurd precies hetzelfde.

    Je bent daarna wel ingelogd of is het inloggen niet gelukt? en als je inlogt voordat je afrekent gaat het dan wel goed?

    Blijf raar dat het bij sommige niet goed werkt. Gisteren zijn er 4000 bestelling binnengekomen en vrijwel geen klachten over problemen. Maar ze zijn er dus nog wel en die moet we ook echt gaan oplossen.
     
    Dit kan geen toeval meer zijn. Gelukkig gaat het over gratis goodies dus vind ik het op zich niet erg. Maar elke keer ik een proteïne reep als 2de free goody kies staat ie niet op de bestelling. Da's al de 3de keer dat dit gebeurt. Elke keer die high protein bar 2.0.
    Vreemd. Want als ik de N'joy kies dan krijg ik 'm wel. Maar ik wil die 2 eens vergelijken. Na 3 pogingen nog steeds geen succes.

    We zijn het op het spoor. Bestel je met een IPHONE?
     
    Komt er op de website nog een overzicht van Jumbo filialen waar XXL producten verkocht worden?
     
    Ja iphone inderdaad.
    Ze zijn het op het spoor, het is een hardnekkig probleem waar veel variabelen een rol spelen. Het gaat in 98 van de 100 keer goed en in 2% van de gevallen dus niet.
    Komt er op de website nog een overzicht van Jumbo filialen waar XXL producten verkocht worden?
    Er gaat een kaart komen met alle plaatsen waar XXL verkrijgbaar is. Met onderscheid tussen gyms en winkels. Gaat helaas nog even duren omdat we momenteel andere IT prioriteiten hebben.
     
    Regio Eindhoven ergens een Jumbo waar ze XXL producten verkopen?
     
    Regio Eindhoven ergens een Jumbo waar ze XXL producten verkopen?

    Nog niet momenteel. Er hebben zich weer 4 filiaalhouders gemeld dus het gaat lekker door! Muscletotaal in Veldhoven verkoopt wel onze producten.
     
    Laatst bewerkt:
    ik geef het nogmaals door

    Kan je me de order nummers PM'en dan laat ik dat nakijken dat is inderdaad heel vreemd. Ben benieuwd of ze wel op de pickinglijst staan
    Sorry voor de late reactie.
    Volgens mij zijn ze dit: 200128586, 2000014423, 2000012526
    Ik kan ze selecteren als goody, maar ze verschijnen dan nooit in de bestelling zelf. De N'joy wel (zie order 200108363)
     
    Sorry voor de late reactie.
    Volgens mij zijn ze dit: 200128586, 2000014423, 2000012526
    Ik kan ze selecteren als goody, maar ze verschijnen dan nooit in de bestelling zelf. De N'joy wel (zie order 200108363)

    thx! we gaan ernaar kijken.
     
    Is de delicious protein bar uit het gamma? Er is enkel nog de crunchy variant?
     
    Ja die zijn vervangen door Njoy repen, wat mij betreft een goede vervanger.
     
    Die N'Joy-repen zijn perfect.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hey XXL Nutrition

    Ik wou vandaag weer wat bestellen en ik had ook problemen met de site:
    • Bij het afrekenen kon ik niet inloggen op mijn account omdat er geen account zou bestaan met dat e-mailadres, dus ik probeerde af te rekenen als gast (ik kreeg dan wel continu de melding dat ik een account had met dat e-mailadres) en dan verdween bij mij ook alles uit m'n winkelmandje bij het afrekenen. Ik heb nadien mijn wachtwoord gereset en toen lukte inloggen wel. Ik heb mij dan eerst ingelogd, alles in m'n winkelmandje gestoken en dan proberen af te rekenen en dit lukte wel.
    • Ander probleempje dat ik al tijd heb is dat ik niet kan scrollen in de lijst van m'n winkelmandje.
    20201124_152616.gif
     
    Hey XXL Nutrition

    Ik wou vandaag weer wat bestellen en ik had ook problemen met de site:
    • Bij het afrekenen kon ik niet inloggen op mijn account omdat er geen account zou bestaan met dat e-mailadres, dus ik probeerde af te rekenen als gast (ik kreeg dan wel continu de melding dat ik een account had met dat e-mailadres) en dan verdween bij mij ook alles uit m'n winkelmandje bij het afrekenen. Ik heb nadien mijn wachtwoord gereset en toen lukte inloggen wel. Ik heb mij dan eerst ingelogd, alles in m'n winkelmandje gestoken en dan proberen af te rekenen en dit lukte wel.
    • Ander probleempje dat ik al tijd heb is dat ik niet kan scrollen in de lijst van m'n winkelmandje.

    Kathlinoo kan het zijn dat je op de nieuwe site nog geen wachtwoord had aangemaakt? bij de overgang naar de nieuwe site was dat nodig omdat we de oude wachtwoorden niet mee konden nemen.

    Wat je ondervind met de winkelmand dat is een bewuste keuze. Hier is voor gekozen omdat dit op mobiel de beste oplossing was (hoor ik hier) je kan pas scrollen als je echt naar de winkelmand gaat. Hier zie je de laatste 3 toegevoegde producten.
     
    Back
    Naar boven