Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt er binnenkort aan het nieuwe merk. Het is vooral gericht op topsporters. Maar laat de introductie en promotie verder over aan JayJay ;-).

Flink extra werk dus. Geen probleem verder, was vooral benieuwd. Thanks maar weer voor je antwoord![]()
Packs komen weer terug. ik ga deze direct even doorgevenWaarom is de mix-pack van de jam eruit gegaan? Vond ik nou juist zo fijn z'n pakketje![]()
Heb ik nagevraagdKomt de Citrulline Malaat-250 gram binnenkort weer op voorraad?
Alle producten worden getest ook op doping en krijgen een certified doping free keurmerk
Komt de Citrulline Malaat-250 gram binnenkort weer op voorraad?

Thanks voor de tip!
Product was uit beeld geraakt door een overgang naar nieuwe voorraadsoftware. Is besteld en we verwachten het voor eind volgende week.Wanneer is de collagen+ terug beschikbaar? Is al een dikke maand uitverkocht denk ik?
Ja dat is inderdaad vervelend. We krijgen tegenwoordig vrijwel geen klachten meer, zou het kunnen dat je browser niet up-to-date is? mogelijk een andere browser proberen.Zal vast aan mij liggen, maar niks dan gezeik om te bestellen sinds de nieuwe site in de lucht is.
Nu weer wachtwoord resetten....![]()
Precies om die reden al tijden niets meer besteld bij XXL, zonde.Zal vast aan mij liggen, maar niks dan gezeik om te bestellen sinds de nieuwe site in de lucht is.
Zal vast aan mij liggen, maar niks dan gezeik om te bestellen sinds de nieuwe site in de lucht is.

Precies om die reden al tijden niets meer besteld bij XXL, zonde.
Had ik vanmorgen ook...en geen vitamine D, k2 en geen cucurmine op voorraad![]()
Inloggen bij het afrekenen werkt niet. (Mojave 10.14.5, Safari 13.1.1)
Zie eerdere post in dit topic.Als je zou willen delen waar je precies tegenaan loopt, welk device en welke browser en versie je gebruikt kunnen we proberen het te simuleren. Het is device en browser afhankelijk