AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

BIG-G zei:
ik gebruik nu de whey, amino's, bcaa's en glutamine, ben heel tevreden over alles, voel me stukken beter tijdens de training door de bcaa's en de glutamine die ik voor de training neem, echt goed materiaal dus

zijn het bcaa caps of gewoon poeder ?

had namelijk echt problemen met het oplossen van het poeder.
 
IK bestel er ook vaak
Mijn derde been is er ook nog 2 cm van gegroeit!!

Dus kopen dudes
 
jordy zei:
zijn het bcaa caps of gewoon poeder ?

had namelijk echt problemen met het oplossen van het poeder.

Dat poeder lost niet op, nooit. Als je ooit vendetta hebt gehad dan heb je vast die witte korrels gezien.. dat is de bcaa die erin zit.

spul lost gewoon niet op.... maar eh voor mij geen probleem gewoon opdrinken die zooi.... zijn geen klonten dus drink je zo weg..
 
BIG-G zei:
op trainingsdagen 's morgens 15 gram
voor trainen 15 gram + 5 gr bcaa's
na training 15 gram + 5 gram bcaa's

niet trainingsdagen s morgens 15 gram
's avonds 15 gram
:eek:

das dus 45gr/dag?! dan vliegen je potten er toch door? en ik die gelezen had 2-5gr/dag :o
 
Hope zei:
:eek:

das dus 45gr/dag?! dan vliegen je potten er toch door? en ik die gelezen had 2-5gr/dag :o
Normale doserig ligt op 20 gram per dag, ik heb samen met mijn begeleider besloten iets meer te nemen, omdat ik nu ook in mijn wedstrijvoorbereiding zit.
Dus normaal is 20 a 25 gram voldoende
 
ok handig om weten, mss open ik er een topic over als ik het besluit te nemen...
is in ieder geval al besteld, bij xxl natuurlijk :D
 
hardgainers zei:
Dat poeder lost niet op, nooit. Als je ooit vendetta hebt gehad dan heb je vast die witte korrels gezien.. dat is de bcaa die erin zit.

spul lost gewoon niet op.... maar eh voor mij geen probleem gewoon opdrinken die zooi.... zijn geen klonten dus drink je zo weg..

dat vind ik zoo smerig zo bitter bah nee als ik het weer neem dan neem ik gewoon caps
iets duurder maar geen gezeik met oplossen
 
jordy zei:
dat vind ik zoo smerig zo bitter bah nee als ik het weer neem dan neem ik gewoon caps
iets duurder maar geen gezeik met oplossen
De poeder is wel hoger gedoseerd goloof ik, maar als jij caps makkeljker, moet je natuurlijk de caps nemen, is ook prima kwaliteit
 
hardgainers zei:
Dat poeder lost niet op, nooit. Als je ooit vendetta hebt gehad dan heb je vast die witte korrels gezien.. dat is de bcaa die erin zit.

spul lost gewoon niet op.... maar eh voor mij geen probleem gewoon opdrinken die zooi.... zijn geen klonten dus drink je zo weg..
Ik heb nu Xtend, ook Bcaa's en die lossen toch goed op hoor, eerst zie je wel wat korrels maar als je het even laat staan is het volledig opgelost :)
 
Murk zei:
Ik heb nu Xtend, ook Bcaa's en die lossen toch goed op hoor, eerst zie je wel wat korrels maar als je het even laat staan is het volledig opgelost :)

Ok, dan zal dan, maar ik drink het altijd metteen op.....
 
Hmm ik wil wel is een pot met BCAA tabs kopen.. heeft iemand er al ervaring mee?
 
sanniejj zei:
Hmm ik wil wel is een pot met BCAA tabs kopen.. heeft iemand er al ervaring mee?
Niet met tabs, wel met poeder wat volgends mij ook voordeliger is.
 
Heb twee zakken met eiwitten besteld bij XXL Nutricion (whey en protein 80). Levering was goed iig. Ben er gisteren pas mee begonnen, dus kan er niet veel over zeggen.

De prijs en de smaak zijn wel alvast goedgekeurd!
 
sanniejj zei:
Hmm ik wil wel is een pot met BCAA tabs kopen.. heeft iemand er al ervaring mee?
De poeder s voordeliger als de caps, maar lost niet zo goed op, voor mij niet zo`n probleem,maar als je het jezelf makkelijk zil mqken neem je de caps.
De poeder is ook hoger gedoseerd
 
BIG-G zei:
De poeder s voordeliger als de caps, maar lost niet zo goed op, voor mij niet zo`n probleem,maar als je het jezelf makkelijk zil mqken neem je de caps.
De poeder is ook hoger gedoseerd


Nee, zo moet je het niet zien. 1 gram BCAA's = 1 gram BCAA's.
elke capsule bevat bv 800mg BCAA. En als je een pot hebt van 250gram BCAA poeder komt dit overeen met 250x1,25=321capsules.

zo zit het..........
 
ok hardgainers, bedankt voor de info, weer fijn om te weten
 
Kortom de extra hoeveelheid is nog geen 10e ;) Dan ga ik maar lekker voor de tabs (kan ik ook makkelijk direct na de training innemen)
 
Ben deze week begonnen met Whey Protiene van XXL.
Deze is heeeel anders dan de vorige merken die ik geprobeerd heb.
Bij de Whey van XXL krijg ik geen dikke shake, t lijkt wel gewoon taksi wat ik aan t zuipen ben.

Hebben jullie dit ook?
Een eiwit shake hoort normaliter dik te worden,die whey van XXL daar kan ik wel 100 gram van oplossen in 300ml water ipv andere merken 40gram.

Kan het zijn dat ik een partij heb waarmee iets fout is of is dit normaal bij de shakes van XXL??

Let me know please.
 
Cossieboy zei:
Ben deze week begonnen met Whey Protiene van XXL.
Deze is heeeel anders dan de vorige merken die ik geprobeerd heb.
Bij de Whey van XXL krijg ik geen dikke shake, t lijkt wel gewoon taksi wat ik aan t zuipen ben.

Hebben jullie dit ook?
Een eiwit shake hoort normaliter dik te worden,die whey van XXL daar kan ik wel 100 gram van oplossen in 300ml water ipv andere merken 40gram.

Kan het zijn dat ik een partij heb waarmee iets fout is of is dit normaal bij de shakes van XXL??

Let me know please.

alle whey (ON - performance) die ik al gehad heb werd geen dikke shake, Pro 80 - 85 wordt wel iets dikker.
 
Cossieboy zei:
Ben deze week begonnen met Whey Protiene van XXL.
Deze is heeeel anders dan de vorige merken die ik geprobeerd heb.
Bij de Whey van XXL krijg ik geen dikke shake, t lijkt wel gewoon taksi wat ik aan t zuipen ben.

Hebben jullie dit ook?
Een eiwit shake hoort normaliter dik te worden,die whey van XXL daar kan ik wel 100 gram van oplossen in 300ml water ipv andere merken 40gram.

Kan het zijn dat ik een partij heb waarmee iets fout is of is dit normaal bij de shakes van XXL??

Let me know please.

Shakes worden dik door allerlei onnodige vulmiddelen, een aantal merken worden net een soort pudding. Zit dan een soort bindmiddel in die daar voor zorgt :kots:
 
Back
Naar boven