IndischeOlifant
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
normaal was deze in het engels geweest, maar er was iets foutgegaag geloof ik.Russianbear zei:et spul is binnen, shakes smaken lekker en zit veel zooi in maar ze mogen van mij wel een engelse of nederlandse gebruiksaanwijzing op het ZMA labeltje plakken.Alles is namelijk pools![]()
Russianbear zei:et spul is binnen, shakes smaken lekker en zit veel zooi in maar ze mogen van mij wel een engelse of nederlandse gebruiksaanwijzing op het ZMA labeltje plakken.Alles is namelijk pools![]()
BIG-G zei:er komen inderdaad ook vitamine's bij xxl, ze gaan er aardig uitbreiden, maar daarover volgt later zeker meer.
Ik heb gezien welke nieuwe sups er komen, en het is zeker de moeite, er is goed over nagedacht
Dit duurt nog zeker een week of 3, er komen ca 13 nieuwe supps van Olimp bij. en vitaminen van XXL.Jopie zei:Heb je een idee hoe lang dat gaat duren, omdat ik eerdaags een bestelling op de planning heb.
Jopie zei:En krijgen jullie ook penis pompen in het assortiment?
daar moet ik nog ff over na denken, bedankt voor de tip! 
Ze verkopen wel GlucosaCream zit glucosamine in...exarchos zei:

XXL Nutrition zei:Er is idd wat fout gegaan we hebben met poolse labels gekregen ipv engelse. We hebben zelf kleine nl etiketjes gemaakt met de doseringen.
volgende keer weer de juiste labels......
Binnenkort komen er nog ca. 10 nieuwe producten van Olimp in ons assortiment. Olimp maakt hoogwaardige supplementen en wordt nog niet in NL verkocht.
René
Russianbear zei:is het nou een pools merk ? of wordt het alleen in polen gemaakt ?
exarchos zei:
Jopie zei:He dude`s van xxl voeding.
Het zou heel cool zijn als jullie ook powerbutter in jullie assortiment krijgen.
Is dat wat?
http://www.powerbutter.com/

Inderdaad, door die uitbreiding ben ik ook beter gaan kijken bij hun en zal ik binnenkort ook eens een bestelling plaatsen.sanniejj zei:Geweldig dat XXL veel waarde hecht aan de mening van klanten/toekomstige klanten.
Dat willen de mensen zien![]()