XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

heb net ook ZMA en hardgainer van 4 kilotjes besteld, heel netjes prijs voor 4 kilo 63 euro. Nu nog kwaliteit uittesten :D

et spul is binnen, shakes smaken lekker en zit veel zooi in maar ze mogen van mij wel een engelse of nederlandse gebruiksaanwijzing op het ZMA labeltje plakken.Alles is namelijk pools :(

Russianbear zei:
et spul is binnen, shakes smaken lekker en zit veel zooi in maar ze mogen van mij wel een engelse of nederlandse gebruiksaanwijzing op het ZMA labeltje plakken.Alles is namelijk pools :(
normaal was deze in het engels geweest, maar er was iets foutgegaag geloof ik.
Op de site staat alles wat je erover moet weten, dus gebruiksaanwijzing heb je niet echt nodig IMO

• Topic Starter Topic Starter
Russianbear zei:

Er is idd wat fout gegaan we hebben met poolse labels gekregen ipv engelse. We hebben zelf kleine nl etiketjes gemaakt met de doseringen.

volgende keer weer de juiste labels......

Binnenkort komen er nog ca. 10 nieuwe producten van Olimp in ons assortiment. Olimp maakt hoogwaardige supplementen en wordt nog niet in NL verkocht.

René

Zeg René,
Krijgen jullie ook in de toekomst vitamienen?

er komen inderdaad ook vitamine's bij xxl, ze gaan er aardig uitbreiden, maar daarover volgt later zeker meer.
Ik heb gezien welke nieuwe sups er komen, en het is zeker de moeite, er is goed over nagedacht

BIG-G zei:
er komen inderdaad ook vitamine's bij xxl, ze gaan er aardig uitbreiden, maar daarover volgt later zeker meer.
Ik heb gezien welke nieuwe sups er komen, en het is zeker de moeite, er is goed over nagedacht

Heb je een idee hoe lang dat gaat duren, omdat ik eerdaags een bestelling op de planning heb.

En krijgen jullie ook penis pompen in het assortiment?

Goede aanvulling zou glucosamine zijn imo

XXL Nutrition zei:
Er is idd wat fout gegaan we hebben met poolse labels gekregen ipv engelse. We hebben zelf kleine nl etiketjes gemaakt met de doseringen.

volgende keer weer de juiste labels......

Binnenkort komen er nog ca. 10 nieuwe producten van Olimp in ons assortiment. Olimp maakt hoogwaardige supplementen en wordt nog niet in NL verkocht.

René

is het nou een pools merk ? of wordt het alleen in polen gemaakt ?

Russianbear zei:
is het nou een pools merk ? of wordt het alleen in polen gemaakt ?

Het is idd een Pools merk maar wordt grotendeels in Duitsland Geproduceerd. Het staat op nr1 in Polen en dat is een hele grote supplementen markt. O.a. Mariusz Pudzianowski wordt gesponserd door Olimp.

exarchos zei:
Goede aanvulling zou glucosamine zijn imo

Glucosamine komt ook!

dit komt er oa.

Creafusion 500gr > Creatine Malate, zelfde samenstelling als SAN V12 alleen goedkoper!
Whey Pro Matrix > instant whey banaan / vanille
Carbo 1000gr > energiedrink
Dextro Juice 1500gr> dextrose met enkele toevoegingen
IZO Plus 400gr > genoeg voor ca 6L isotone drank
MCT olie 400ml
D-Ribose powder 200gram
L-carnitine 500mg 60 caps
Acetosteron 100caps> ZMA en tribulis in 1 capsule
Thermo speed 120caps > nieuwe fatburner
Green tea 60caps
Glucosamine 120caps
Beta Carotene 90 caps
Omega 3 120caps

We proberen alles weer voordelig te prijzen. Olimp is wel een A-merk dus echte stuntprijzen blijven uit. Maar het zal toch voordeliger worden geprijsd.
We vergelijken met de andere grote online shops.

René

Laatst bewerkt:
De nieuwe sups zijn IMO een grote aanwinst

goed bezig!

He dude`s van xxl voeding.

Het zou heel cool zijn als jullie ook powerbutter in jullie assortiment krijgen.
Is dat wat?

http://www.powerbutter.com/

Geweldig dat XXL veel waarde hecht aan de mening van klanten/toekomstige klanten.

Dat willen de mensen zien :thumbup:

sanniejj zei:
Geweldig dat XXL veel waarde hecht aan de mening van klanten/toekomstige klanten.

Dat willen de mensen zien :thumbup:
Inderdaad, door die uitbreiding ben ik ook beter gaan kijken bij hun en zal ik binnenkort ook eens een bestelling plaatsen.

Terug
Naar boven