MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

hardgainers zei:
Shakes worden dik door allerlei onnodige vulmiddelen, een aantal merken worden net een soort pudding. Zit dan een soort bindmiddel in die daar voor zorgt :kots:

OK dan, hoef ik me geen zorgen te maken dan.

Thanx bro's.
 
Gebruik zelf alles van Nature's Best of EAS bevalt me goed en ligt ongeveer
in dezelfde prijslijn als xxl nutrition ;)
 
euh ik denk dat xxl toch goedkoper is nee?
 
Ik heb vorige week een doos proteïne repen (banaan) gekocht. Zit per reep 20gr eiwit in. Ik had al eerder wat repen van andere merken geprobeerd maar dit is de eerste die echt lekker is (en zeker niet duur). :thumbs:
 
hoe lang duurt het eigenlijk bij xxl dat je een mail krijgt van de bevestiging van je bestelling... Heb gisteren besteld en heb nog steeds geen mailtje gehad.
 
Paul B zei:
hoe lang duurt het eigenlijk bij xxl dat je een mail krijgt van de bevestiging van je bestelling... Heb gisteren besteld en heb nog steeds geen mailtje gehad.

Woon je in NL? zo ja, dan heb je je spullen meestal 1 of 2 dagen na bestelling in huis.
 
Brutez zei:
Woon je in NL? zo ja, dan heb je je spullen meestal 1 of 2 dagen na bestelling in huis.
Ja in het dorp met de UFO-landingsbaan :)

Oke, vreemd dan dat ik geen orderbevestiging heb gekregen. Bij de andere shops is dat nl wel het geval.
 
ik krijg ook bevestigign bij xxl, ik dacht dat dat de volgende dag al was
 
Bevestiging binnen, vrijdag 15:15
 
whey

Trok vorige week weer een nieuwen zak whey open en tot me verbazing was het niet meer van dat plakkerige poeder maar goed strooibaar is het veranderd of zo?

De smaak is wel iets achter uit gegaan een stuk minder zoet is het.

Weet iemand er meer over?
 
We hebben samen met de producent gewerkt aan een betere oplosbaarheid, ook is bv de aardbei iets minder zoet geworden. Deze werdt door velen als te zoet bevonden.

Maar ja, nu zeg jij dat je het minder lekker vindt :( , smaken verschillen enorm. Het is zoeken naar de grootste gemeenschappelijke deler...

René
 
XXL Nutrition zei:
We hebben samen met de producent gewerkt aan een betere oplosbaarheid, ook is bv de aardbei iets minder zoet geworden. Deze werdt door velen als te zoet bevonden.

Maar ja, nu zeg jij dat je het minder lekker vindt :( , smaken verschillen enorm. Het is zoeken naar de grootste gemeenschappelijke deler...

René
Minder zoet kan zeker geen kwaad... :)

Ik zal maar eens door shaken... ben benieuwd...
 
enorm veel complimenten voor het verbeteren van de oplosbaarheid!!!!! Jullie hebben er een vaste klant bij :thumb:
 
XXL Nutrition zei:
We hebben samen met de producent gewerkt aan een betere oplosbaarheid, ook is bv de aardbei iets minder zoet geworden. Deze werdt door velen als te zoet bevonden.

Maar ja, nu zeg jij dat je het minder lekker vindt :( , smaken verschillen enorm. Het is zoeken naar de grootste gemeenschappelijke deler...

René

Minder zoet is ie inderdaad maar de lekkeren chocolade smaak is ook wel een stuk minder, smaakt nou een beetje naar dat nestle chocolademelk poeder.

Maar idd smaken verschillen.
 
Goed oplosbaar en goede smaak

heb whey ervan gehad choco en aardbei
allebei content van
 
Zijn er mensen met ervaring over de ZMA van XXL, ik neem het nu 3 weken en merk dat mijn nachtrust veel beter is, en mijn herstel ook sneller gaat.
 
De whey lost inderdaad veel beter op nou! Niet meer van dat fijne gruis dat overal aan blijft plakken. Complimenten! :)
 
Back
Naar boven