MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

@XXL Nutrition Is jullie CBD olie veranderd? Geen MCT meer? Of komt die met MCT weer terug?

Wanneer is de sample pack van whey delicious weer in voorraad? Nog niet geprobeerd maar wou eerst meerdere smaken proeven vooralsnog ik een grotere pot bestel

Misschien is rode gist rijst (met monacoline k) iets eenvoudiger te verkrijgen? Zou wel heeeeel Nice zijn. Al dan niet gecombineerd met Coq10.
Liefst niet gecombineerd, dan kun je makkelijker zelf combineren.
Knoflookextract zou evt ook nog een mooie toevoeging zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.247
Wanneer is de sample pack van whey delicious weer in voorraad? Nog niet geprobeerd maar wou eerst meerdere smaken proeven vooralsnog ik een grotere pot bestel
Dat gaat zeker nog een tijd duren.. Daarvoor zijn alle sample smaken nodig en die zijn er niet. Dat is toch steeds lastig te coördineren.
Misschien is rode gist rijst (met monacoline k) iets eenvoudiger te verkrijgen? Zou wel heeeeel Nice zijn. Al dan niet gecombineerd met Coq10.
Ga ik naar kijken ook.

• #40.251
Sinds wanneer versturen jullie via DHL? Uiteraard bezorging verhindert met DHL. :P

Sinds wanneer versturen jullie via DHL? Uiteraard bezorging verhindert met DHL. :P
Ik kon laatst ook alleen dhl als optie kiezen en er zijn alleen van die kut afhaalpunten hier die vroeg sluiten. Postnl heeft supermarkten die tot 22u open zijn.

DHL is met stip de kutste pakketbezorger in mijn omgeving. Inmiddels bestellen wij liever niet meer bij leveranciers die dhl gebruiken. Echt helemaal ruk. zowel de bezorgers als de afhaalpunten.

Echt goed gaan ze in ieder geval niet om met de pakketjes. :roflol; Niks ten nadelen van XXL uiteraard, maar zie liever postnl.
ee757719445356a614b0ff159e41df9a.jpg

7f941d8ee96b8b3fc51ec3bfaafd4a8e.jpg

• #40.256

In noodgevallen verzenden we met DHL, dus als PostNL een bug heeft. Ook sameday delivery verloopt met DHL. Normaal loopt alles via PostNL

Ik kon laatst ook alleen dhl als optie kiezen en er zijn alleen van die kut afhaalpunten hier die vroeg sluiten. Postnl heeft supermarkten die tot 22u open zijn.
Laatst had PostNL een storing waardoor alle zakelijke orders via DHL liepen.

DHL is met stip de kutste pakketbezorger in mijn omgeving. Inmiddels bestellen wij liever niet meer bij leveranciers die dhl gebruiken. Echt helemaal ruk. zowel de bezorgers als de afhaalpunten.
We gaan straks zowel DHL als PostNL standaard beide aanzetten. Dan kan je zelf kiezen welke bezorger je wilt. De ene verkiest PostNL en een andere weer DHL.

Ah duidelijk. Beide opties kunnen kiezen heb je voor ieder wat wils inderdaad.

Sample doosje is wel leuk trouwens, veel inhoud voor die 15 euro!

• #40.258
Ah duidelijk. Beide opties kunnen kiezen heb je voor ieder wat wils inderdaad.

Sample doosje is wel leuk trouwens, veel inhoud voor die 15 euro!
Ja vinden wij ook! Goed om te horen dat de try-out box goed bevalt. Ik meen dat we daar ook geen marge op maken, puur ter kennismaking met de producten.

Hey René,
Komen er toevallig nog meer smaken saus in grote verpakking? Vind het prijsverschil tussen die 2 namelijk wel erg groot en dat weerhoudt me ervan om kleine flesjes te kopen.

En komen er nog nieuwe smaken whey delicious? Bestel nu bijv. wel eens witte chocolade, chocolade hazelnoot of andere smaken van een ander merk ter afwisseling maar het liefst zou ik alles gewoon bij jullie bestellen.

American fries sauce aubbbb, ben een echte sauzer en 100ml gaat soms wel bij de aardappels en dan is het potje al mee voor de helft leeg 🐷🐷🐷🐷

Terug
Naar boven