Turdie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 2m
- Massa
- 98kg
@XXL Nutrition Is jullie CBD olie veranderd? Geen MCT meer? Of komt die met MCT weer terug?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hadden waterbasis de maar nu omgezet naar Hennepolie, is van een andere producent en de concentratie CBD is ook hoger nu.@XXL Nutrition Is jullie CBD olie veranderd? Geen MCT meer? Of komt die met MCT weer terug?
Misschien is rode gist rijst (met monacoline k) iets eenvoudiger te verkrijgen? Zou wel heeeeel Nice zijn. Al dan niet gecombineerd met Coq10.
Liefst niet gecombineerd, dan kun je makkelijker zelf combineren.Misschien is rode gist rijst (met monacoline k) iets eenvoudiger te verkrijgen? Zou wel heeeeel Nice zijn. Al dan niet gecombineerd met Coq10.
Idd niet gecombineerd.Liefst niet gecombineerd, dan kun je makkelijker zelf combineren.
Knoflookextract zou evt ook nog een mooie toevoeging zijn.
Dat gaat zeker nog een tijd duren.. Daarvoor zijn alle sample smaken nodig en die zijn er niet. Dat is toch steeds lastig te coördineren.Wanneer is de sample pack van whey delicious weer in voorraad? Nog niet geprobeerd maar wou eerst meerdere smaken proeven vooralsnog ik een grotere pot bestel
Ga ik naar kijken ook.Misschien is rode gist rijst (met monacoline k) iets eenvoudiger te verkrijgen? Zou wel heeeeel Nice zijn. Al dan niet gecombineerd met Coq10.
Waar gebruik je dat voor? Het ruikt wel lekker !Op welke termijn is de citrus bergamot op voorraad? Zag hem al online namelijk: https://xxlnutrition.com/nl/citrus-bergamot-500mg-60-veggiecaps
Helpt bloedsuiker en cholesterol te verlagen
Durf ik zo niet te zeggen, is besteld. Momenteel enorm veel problemen met toeleveringen. Ook schaarste en hoge prijzen, alles wordt behoorlijk duurder. Je ziet en hoort het veel en nu merken wij het ook in onze branche.Op welke termijn is de citrus bergamot op voorraad? Zag hem al online namelijk: https://xxlnutrition.com/nl/citrus-bergamot-500mg-60-veggiecaps
Ik kon laatst ook alleen dhl als optie kiezen en er zijn alleen van die kut afhaalpunten hier die vroeg sluiten. Postnl heeft supermarkten die tot 22u open zijn.Sinds wanneer versturen jullie via DHL? Uiteraard bezorging verhindert met DHL.![]()
Sinds wanneer versturen jullie via DHL? Uiteraard bezorging verhindert met DHL.![]()
Laatst had PostNL een storing waardoor alle zakelijke orders via DHL liepen.Ik kon laatst ook alleen dhl als optie kiezen en er zijn alleen van die kut afhaalpunten hier die vroeg sluiten. Postnl heeft supermarkten die tot 22u open zijn.
We gaan straks zowel DHL als PostNL standaard beide aanzetten. Dan kan je zelf kiezen welke bezorger je wilt. De ene verkiest PostNL en een andere weer DHL.DHL is met stip de kutste pakketbezorger in mijn omgeving. Inmiddels bestellen wij liever niet meer bij leveranciers die dhl gebruiken. Echt helemaal ruk. zowel de bezorgers als de afhaalpunten.
Ja vinden wij ook! Goed om te horen dat de try-out box goed bevalt. Ik meen dat we daar ook geen marge op maken, puur ter kennismaking met de producten.Ah duidelijk. Beide opties kunnen kiezen heb je voor ieder wat wils inderdaad.
Sample doosje is wel leuk trouwens, veel inhoud voor die 15 euro!