AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey René,
Komen er toevallig nog meer smaken saus in grote verpakking? Vind het prijsverschil tussen die 2 namelijk wel erg groot en dat weerhoudt me ervan om kleine flesjes te kopen.

En komen er nog nieuwe smaken whey delicious? Bestel nu bijv. wel eens witte chocolade, chocolade hazelnoot of andere smaken van een ander merk ter afwisseling maar het liefst zou ik alles gewoon bij jullie bestellen.

Of nieuwe smaken? :)

Groot fan hier!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.262
Hey René,
Komen er toevallig nog meer smaken saus in grote verpakking? Vind het prijsverschil tussen die 2 namelijk wel erg groot en dat weerhoudt me ervan om kleine flesjes te kopen.

En komen er nog nieuwe smaken whey delicious? Bestel nu bijv. wel eens witte chocolade, chocolade hazelnoot of andere smaken van een ander merk ter afwisseling maar het liefst zou ik alles gewoon bij jullie bestellen.

Ik zal eens nalaten kijken welke smaken goed lopen en het zinvol is een grote fles toe te voegen. Whey Delicious krijgen we salted caramel. voor de rest even geen nieuwe smaken op de planning. Choco hazelnoot hebben we wel bij de perfect whey maar niet bij Whey Delicious. Best raar eigenlijk. Laat kijken hoe goed die smaak loopt bij de perfect whey.

American fries sauce aubbbb, ben een echte sauzer en 100ml gaat soms wel bij de aardappels en dan is het potje al mee voor de helft leeg 🐷🐷🐷🐷
We kijken het na!

Of nieuwe smaken? :)

Groot fan hier!!!!
Wordt steeds lastiger nieuwe smaken toe te voegen, moeten ook uitkijken dat ons halve magazijn straks niet volstaat met saus ;)

Ik zal eens nalaten kijken welke smaken goed lopen en het zinvol is een grote fles toe te voegen. Whey Delicious krijgen we salted caramel. voor de rest even geen nieuwe smaken op de planning. Choco hazelnoot hebben we wel bij de perfect whey maar niet bij Whey Delicious. Best raar eigenlijk. Laat kijken hoe goed die smaak loopt bij de perfect whey.
Top, ben benieuwd! Jullie zijn in elk geval goed bezig met jullie assortiment! :flexgrin:

Honing mosterd is ook een favoriet hier,goeie move!

Heel benieuwd naar de salted caramel, staat hier vaak in de kast maar de smaak is bij jullie meestal stuk fijner :p

• Like
Waarderingen: Onit
@XXL Nutrition kan jij nagaan wanneer de Maca weer op voorraad is? Ik neem aan dat dit extract betreft, klopt dat?

Melatonin of sleep aid tegenwoordif van @XXL Nutrition ?
Ik slaap de laatste tijd vaak heel erg slecht, en geraak vooral moeilijk in slaap. Ook last van oorsuizen dus als ik niet goed in slaap geraak en lig te denken begin ik ook daar op te letten en dan zijn we vertrokken....

• #40.271
Heel benieuwd naar de salted caramel, staat hier vaak in de kast maar de smaak is bij jullie meestal stuk fijner :p
Is besteld, denk dat deze er binnen 2 weken is
@XXL Nutrition kan jij nagaan wanneer de Maca weer op voorraad is? Ik neem aan dat dit extract betreft, klopt dat?
Dit is hier uit beeld geraakt door een omzetting. Gaan we vandaag bestellen en duurt helaas nog even. Is inderdaad een extract.
Melatonin of sleep aid tegenwoordif van @XXL Nutrition ?
Ik slaap de laatste tijd vaak heel erg slecht, en geraak vooral moeilijk in slaap. Ook last van oorsuizen dus als ik niet goed in slaap geraak en lig te denken begin ik ook daar op te letten en dan zijn we vertrokken....
Melatonine is niet meer zo hoog gedoseerd als voorheen helaas, je moet er circa 10 tabletjes voor innemen. Oorsuizen is wel iets om in de gaten te houden, dat heeft een achterliggende reden.

Wellicht is dit al meerdere keren gevraagd/benoemd, maar is er een kans dat jullie de "oh yeah" repen weer in het assortiment opnemen?

• #40.274
Wellicht is dit al meerdere keren gevraagd/benoemd, maar is er een kans dat jullie de "oh yeah" repen weer in het assortiment opnemen?
Die waren lange tijd slecht leverbaar en zijn we mee gestopt. Gaan die ook niet meer toevoegen. De trend is ook dat we steeds minder andere merken gaan verkopen.

Is de oude smaak van Xtreme Gh helemaal niet meer te krijgen? Die nieuwe tropical vind ik echt vreselijk qua smaak en geur. Maar het product zelf is wel altijd goed

Prima actie vandaag met de 15% off. Inkopen gedaan om weer een paar maanden vooruit te kunnen.

Ja echt top...had gisteren besteld:roflol:

• #40.278
Is de oude smaak van Xtreme Gh helemaal niet meer te krijgen? Die nieuwe tropical vind ik echt vreselijk qua smaak en geur. Maar het product zelf is wel altijd goed

Dit product is bijna niet goed te krijgen qua smaak en geur... het blijft voorlopig bij 1 smaak.

Enig zicht wanneer de oats and vitamine B weer op voorraad zijn?

Terug
Naar boven