XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb zelf dit keer ook geen track & trace-code gekregen, maar het pakket lag vandaag toch keurig op de standaard afgesproken plek.

Zouden jullie voortaan duidelijk willen vermelden op de website hoelang een actie geldig is? Ik wou gisteren met de 15% korting bestellen, maar kwam er niet aan toe. Toen dacht ik, ik bestel morgen wel :(

Of heb ik de vermelding vd lengte vd korting gemist?

Wanneer is de pudding weer leverbaar René?

Hoe zit het trouwens met de webshop korting die jullie geven. Ik wil daar natuurlijk van profiteren. Maar wil ook graag mijn gym ondersteunen om bij hun supps te kopen.

Krijgen ze een bonus of werken jullie met een verbeterde inkoop en dat ze niet mogen afwijken van de adviesprijs?

Help!!! Wanneer kan ik weer mijn geliefde drool:

Delicious Protein Pudding Vanille​

weer bestellen?

• Like
Waarderingen: Xrp
  • Topic Starter Topic Starter
  • #40.293
Zouden jullie voortaan duidelijk willen vermelden op de website hoelang een actie geldig is? Ik wou gisteren met de 15% korting bestellen, maar kwam er niet aan toe. Toen dacht ik, ik bestel morgen wel :(

Of heb ik de vermelding vd lengte vd korting gemist?
Zou er normaal van uitgaan dat een korting 1 dag is. Weet niet of we altijd de lengte communiceren.
Wanneer is de pudding weer leverbaar René?
We moeten over naar een andere producent en het blijkt lastig om het daar goed te maken. Deze week de 4e samples getest en nu eindelijk is het goed. Kunnen nu door, zal even vragen hoe het ermee staat.
Hoe zit het trouwens met de webshop korting die jullie geven. Ik wil daar natuurlijk van profiteren. Maar wil ook graag mijn gym ondersteunen om bij hun supps te kopen.

Krijgen ze een bonus of werken jullie met een verbeterde inkoop en dat ze niet mogen afwijken van de adviesprijs?
Gym's hebben een zakelijke account en kopen ook via een andere website in. Ze maken dus marge op de producten die ze verkopen.
Help!!! Wanneer kan ik weer mijn geliefde drool:

Delicious Protein Pudding Vanille​

weer bestellen?
Zie hierboven, net gemaild om de laatste status op te vragen.

Eergisteren wat besteld. Nog niks binnen en ook geen mail dat het is verzonden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.296
@XXL Nutrition is niet meer nodig. Heb het pakketje vandaag ontvangen. :)

Hoe zit het met dit product:

Staat aal zeker 2 maanden op jullie site, maar is nog nooit op voorraad geweest ???

Terug
Naar boven