AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Ik geloof dat René wel redelijk goed is in commercieel denken. Daarvoor heeft hij geen hulp nodig van DBB'ers.

    Maar leuk geprobeerd. :roflol:
    Weet niet waarom je zo reageert op normale vraag. als je iets dwars zit mag je mij een PM sturen. Waarschijnlijk snap jij in elk geval niet dat wanneer er shops al e-mails sturen met korting, en iedereen zich sowieso vandaag verveeld, niet weet dat er morgen een korting gaat lopen bij XXL. Veel potentiële klanten hebben dan vandaag al gekocht.

    Nog iets waarom ik het vraag is, omdat er vaker iets mis gaan met e-mails vanuit XXL. Kortgeleden nog 5 e-mails dat ik me had ingeschreven op de nieuwsbrief, waar later 3 e-mails op kwamen dat dit een fout was. (zal je niet uitlachen en het topic verder 'vervuilen´)
     
    De allerbeste wensen voor jou en XXL Rene! Lekkere aanbieding nu, meteen wat voorraad ingeslagen 👌🏼

    @leden: aanbieding staat op de hoofdpagina van de site
     
    René heeft hier vermeld dat er een nieuwjaars sale komt. Niet DBB leden weten het niet, dus ontvangen morgen gewoon een mail.

    Je probeert je eruit te lullen ouwe boef. Je had gewoon even niet scherp dat vandaag zondag was, en René aangaf dat de sale maandag begon. Geef het gewoon toe. :p

    Je kunt beter commercieel meedenken met onze sponsor. Dat jij deze gedachte van mij had doet er niet veel toe. :kiss:
    Actie begint vandaag. We hebben die gisteren per email ook aangekondigd. Kortingscodes vind je ook ook op de homepage van de site.

    Iedereen een gezond & gelukkig 2023 gewenst ! :)
     
    Actie begint vandaag. We hebben die gisteren per email ook aangekondigd. Kortingscodes vind je ook ook op de homepage van de site.

    Iedereen een gezond & gelukkig 2023 gewenst ! :)
    Beste wensen René en het hele XXL team! Thanks voor de korting! Ook gelijk gebruik van gemaakt! :hedbang: :D:meal:
     
    kan je LinkedIn posts ook wel waarderen. schrijf je diezelf of doet je marketing dat?
    zijn oprecht fijne stukken om te lezen.
     
    Komt ashwaganda een dezer dagen binnen dan wacht ik nog met bestellen?
     
    Beste wensen René en het hele XXL team! Thanks voor de korting! Ook gelijk gebruik van gemaakt! :hedbang: :D:meal:
    Ook voor jou de beste wensen en thx!
    kan je LinkedIn posts ook wel waarderen. schrijf je diezelf of doet je marketing dat?
    zijn oprecht fijne stukken om te lezen.
    Die schrijf ik zelf! Leuk om te doen ;)
    Komt ashwaganda een dezer dagen binnen dan wacht ik nog met bestellen?
    Heb die informatie niet, heb het nagevraagd
    René wanneer krijg je deze weer? Mijn kinderen zullen je dankbaar zijn. https://xxlnutrition.com/nl/repen-snacks/eiwitsnacks/delicious-crackers
    (Ik heb mij aangemeld voor voorraad notificaties)
    Die zijn op voorraad.. je bedoelt de tray's Spinazie nu? zal even vragen waarom die niet beschikbaar is op de site > gaan ze zo inboeken
     
    Je kunt beter commercieel meedenken met onze sponsor. Dat jij deze gedachte van mij had doet er niet veel toe. :kiss:
    Zie het als een dbb voordeel dat het nu al eerder bekend was. Je acties eerder aankondigen heeft niet veel zin. Altijd iemand die kort voordat het bekend is een bestelling heeft geplaatst en baalt.
     
    Zie het als een dbb voordeel dat het nu al eerder bekend was. Je acties eerder aankondigen heeft niet veel zin. Altijd iemand die kort voordat het bekend is een bestelling heeft geplaatst en baalt.
    We kondigen acties normaal nooit aan. Dat betekend ook een extra email en je wilt ook niet te vaak mailen.
     
    Actie begint vandaag. We hebben die gisteren per email ook aangekondigd. Kortingscodes vind je ook ook op de homepage van de site.

    Iedereen een gezond & gelukkig 2023 gewenst ! :)
    Dank je. Ik heb geen e-mail ontvangen wat ik gister zei.(ook niet in map ongewenst) maar inmiddels al bestelling gedaan
    Jullie ook een sportief en krachtig 2023 !
     
    Dank je. Ik heb geen e-mail ontvangen wat ik gister zei.(ook niet in map ongewenst) maar inmiddels al bestelling gedaan
    Jullie ook een sportief en krachtig 2023 !
    poeh.. geen idee... mogelijk niet ingeschreven voor de emails?
     
    poeh.. geen idee... mogelijk niet ingeschreven voor de emails?
    Jazeker al langere tijd, maar door gedram van gister is dat misschien niet duidelijk geworden. Ik denk alleen met jullie mee, want zal denk ik niet de enige zijn.
    Misschien door de zgn storing van laatst ineens uitgeschreven ?
    (5 e-mails van aanmelding die fout bleken)
     
    Beste wensen Xxl. En bedankt voor de kortingcode. Bestelling geplaats :sigar:
     
    Jazeker al langere tijd, maar door gedram van gister is dat misschien niet duidelijk geworden. Ik denk alleen met jullie mee, want zal denk ik niet de enige zijn.
    Misschien door de zgn storing van laatst ineens uitgeschreven ?
    (5 e-mails van aanmelding die fout bleken)
    Ik moet er even naar laten kijken, zou je mij je emailadres kunnen sturen in een PM? wel benieuwd waar dit fout gaat
    Beste wensen Xxl. En bedankt voor de kortingcode. Bestelling geplaats :sigar:
    thx!
     
    Back
    Naar boven