Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • René, ik heb zo'n cadeaukaart van decadeaukaart.nl
    Volgens hun en jullie website kan ik die bij XXL inwisselen, alleen op jullie site krijg ik de melding ''we kunnen uw cadeaubon niet inwisselen''
    Op de website van de cadeaukaart zelf zie ik wel saldo etc. Wat doe ik fout. :p
    Code invullen bij cadeaubon en niet bij kortingscode, of precies andersom proberen?
     
    René, ik heb zo'n cadeaukaart van decadeaukaart.nl
    Volgens hun en jullie website kan ik die bij XXL inwisselen, alleen op jullie site krijg ik de melding ''we kunnen uw cadeaubon niet inwisselen''
    Op de website van de cadeaukaart zelf zie ik wel saldo etc. Wat doe ik fout. :p
    Vul je de code in bij de betaalmethoden neem ik aan en niet in de winkelmand?
     
    Onit wat zit je te lachen lullo. Alsof jij altijd een helder licht bent. :D

    :emo:
     
    Vul je de code in bij de betaalmethoden neem ik aan en niet in de winkelmand?
    Volgens mij is dit bij elke beetje serieuze webshop een issue :o Elk B2C bedrijf waar ik gewerkt heb had doorgaans 50% van de vragen wel over giftcards die ‘niet’ werken. Fijn dat dat dus niet aan het soort markt ligt maar over het algemeen onduidelijkheid schept. Als we dáár nou eens wat op vinden …
     
    Volgens mij is dit bij elke beetje serieuze webshop een issue :o Elk B2C bedrijf waar ik gewerkt heb had doorgaans 50% van de vragen wel over giftcards die ‘niet’ werken. Fijn dat dat dus niet aan het soort markt ligt maar over het algemeen onduidelijkheid schept. Als we dáár nou eens wat op vinden …

    Bedankt man, ik ben blij dat je dit even benadrukt. Het ligt dus niet aan mijn intelligentie, maar aan dat betaalsysteem.

    Happy Clapping GIF
     
    Iemand de cream of rice geprobeerd van XXL? Wat zijn de ervaringen?
     
    Ik heb laatst die choco pasta geprobeerd van XXL, echt een aanrader!!
     
    Vies, slechte consistentie ook. bij mij iig
    wel ervaring met COR? we hebben alle bekende merken getest. Vond ze allemaal GOOR, in vergelijking vonden we die veel beter. Maar lekker is het nog steeds niet te noemen.
     
    wel ervaring met COR? we hebben alle bekende merken getest. Vond ze allemaal GOOR, in vergelijking vonden we die veel beter. Maar lekker is het nog steeds niet te noemen.
    Komen er nog andere smaken?

    Ben ook benieuwd of de whey isolaat in zakken komt later, aangezien de plastic tubes veel ruimte innemen
     
    Komen er nog andere smaken?

    Ben ook benieuwd of de whey isolaat in zakken komt later, aangezien de plastic tubes veel ruimte innemen
    We krijgen nog choco hazelnoot. had er allang moeten zijn. Ik ga het checken. > einde deze week komt die smaak

    We hebben geen ruimte in ons magazijn om van veel producten ook nog pouches toe te voegen. Dat betekend meteen een palletplaats op de grond. 10 smaken zijn meteen 10 pallets en nog extra voor bulkvoorraad. We testen nu bij de whey delicious hoeveel animo er voor pouches is. Nieuwbouw is over een jaar klaar dan hebben we weer volop ruimte.

    komen deze terug?
    jazeker! net gevraagd wanneer, had die ook allang verwacht > komt morgen binnen
     
    Laatst bewerkt:
    We krijgen nog choco hazelnoot. had er allang moeten zijn. Ik ga het checken. > einde deze week komt die smaak

    We hebben geen ruimte in ons magazijn om van veel producten ook nog pouches toe te voegen. Dat betekend meteen een palletplaats op de grond. 10 smaken zijn meteen 10 pallets en nog extra voor bulkvoorraad. We testen nu bij de whey delicious hoeveel animo er voor pouches is. Nieuwbouw is over een jaar klaar dan hebben we weer volop ruimte.

    jazeker! net gevraagd wanneer, had die ook allang verwacht > komt morgen binnen

    Wanneer worden ze online gezet? Staat nog op uitverkocht
     
    Wanneer worden ze online gezet? Staat nog op uitverkocht
    zie dat deze wel via de N'JOY protein drink als smaak te bestellen is, los nog niet. laat ik naar kijken

     
    Back
    Naar boven