Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • We krijgen nog choco hazelnoot. had er allang moeten zijn. Ik ga het checken. > einde deze week komt die smaak

    We hebben geen ruimte in ons magazijn om van veel producten ook nog pouches toe te voegen. Dat betekend meteen een palletplaats op de grond. 10 smaken zijn meteen 10 pallets en nog extra voor bulkvoorraad. We testen nu bij de whey delicious hoeveel animo er voor pouches is. Nieuwbouw is over een jaar klaar dan hebben we weer volop ruimte.

    jazeker! net gevraagd wanneer, had die ook allang verwacht > komt morgen binnen
    Zie dat de chocolade COR online staat. Is dit de chocolade hazelnoot smaak of echt alleen chocolade?
     
    edit: email gestuurd naar info@xxl
     
    Laatst bewerkt:
    Zie dat de chocolade COR online staat. Is dit de chocolade hazelnoot smaak of echt alleen chocolade?
    Dat is choco hazelnoot, iemand weer liggen slapen hier zie ik ;)
     
    • Heart
    Waarderingen: Onit
    Bedankt voor de reactie. Ik ga hem bestellen.

    Fijne feestdagen René!
    oei!... hoor net dat ze de smaak op het laatste moment aangepast hebben naar Chocolade. Daar leek het het meeste op. Zit wel een Hazelnoot aroma bij. benieuwd wat je er van vind ;)
     
    Enig idee wanneer de 2500 gram whey delicious pistache weer op voorraad is?
     
    oei!... hoor net dat ze de smaak op het laatste moment aangepast hebben naar Chocolade. Daar leek het het meeste op. Zit wel een Hazelnoot aroma bij. benieuwd wat je er van vind ;)
    Net op tijd! Is het hazelnoot aroma sterk aanwezig? Wilde de COR mengen met Whey choco-hazelnoot. Anders meng ik deze met choco-caramel.

    Ik zie dat er een Iso lactose vrije variant is. Isolaat bevalt al weinig lactose dacht ik? Help een lactose vrije variant ook bij minder onzuiverheden in de huid? Anders probeer ik whey hydro.

    Zodra ik een antwoord heb, bestel ik direct :)
     
    Laatst bewerkt:
    Enig idee wanneer de 2500 gram whey delicious pistache weer op voorraad is?
    Kan zomaar zijn dat die niet meer terug komt. We 2500g potten welke het minst goed verkochten gaan eruit. We hebben ruimte te kort en is noodzaak helaas. Nieuwbouw duurt nog een jaar...
    Net op tijd! Is het hazelnoot aroma sterk aanwezig? Wilde de COR mengen met Whey choco-hazelnoot. Anders meng ik deze met choco-caramel.

    Ik zie dat er een Iso lactose vrije variant is. Isolaat bevalt al weinig lactose dacht ik? Help een lactose vrije variant ook bij minder onzuiverheden in de huid? Anders probeer ik whey hydro.

    Zodra ik een antwoord heb, bestel ik direct :)
    Geen idee meer hoe de COR smaakt. Weet wel dat ik het toen een goede smaak vind, maar is lang geleden. Whey Isolate Zero is wel echt het zuiverste wat er is. Hydro is dan weer voorverteeerd. Ik zou zelf dan de ZERO een keer proberen.
     
    XXL Nutrition de Hot Red Pepper vind ik niet echt pikant.. 🤷🏼‍♀️ gewoon een sausje. Aangezien ik wel enorm van pikant hou
     
    Kan zomaar zijn dat die niet meer terug komt. We 2500g potten welke het minst goed verkochten gaan eruit. We hebben ruimte te kort en is noodzaak helaas. Nieuwbouw duurt nog een jaar...

    Ah nee! Beste smaak imo 😫.
    Vervelend vanwege ruimte deze keuzes te moeten maken.
     
    Staat er nog een nieuwjaars sale op de planning? Tis tijd de voorraad kast aan te vullen #durftevragen :)
     
    Is wel handig dat dit vooraf per e-mail wordt meegedeeld. Niet iedere klant is lid hier
    René heeft hier vermeld dat er een nieuwjaars sale komt. Niet DBB leden weten het niet, dus ontvangen morgen gewoon een mail.

    Je probeert je eruit te lullen ouwe boef. Je had gewoon even niet scherp dat vandaag zondag was, en René aangaf dat de sale maandag begon. Geef het gewoon toe. :p
     
    René heeft hier vermeld dat er een nieuwjaars sale komt. Niet DBB leden weten het niet, dus ontvangen morgen gewoon een mail.

    Je probeert je eruit te lullen ouwe boef. Je had gewoon even niet scherp dat vandaag zondag was, en René aangaf dat de sale maandag begon. Geef het gewoon toe. :p
    Je kunt beter commercieel meedenken met onze sponsor. Dat jij deze gedachte van mij had doet er niet veel toe. :kiss:
     
    Back
    Naar boven