Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

thick & spicey al naar binne gewerkt?

hehe, ok ik hoor het vanzelf wel

Onder rijst, pasta, bij vlees,... noem maar op:D

Rene, ik zie dat de BBQ saus (original) tijdelijk uitverkocht is.
Wanneer denk je dat die terug binnen gaat zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.189
Rene, ik zie dat de BBQ saus (original) tijdelijk uitverkocht is.
Wanneer denk je dat die terug binnen gaat zijn?

met een dag of 8 zo, dan krijgen we ook een soort slasaus ... maar ik denk dat ik die andere ook maar even van de site haal voordat we straks mensen die besteld hebben niet meer kunnen sturen.

met een dag of 8 zo, dan krijgen we ook een soort slasaus ... maar ik denk dat ik die andere ook maar even van de site haal voordat we straks mensen die besteld hebben niet meer kunnen sturen.

Ik veronderstel dat die slasaus dan ook van Walden Farms gaat zijn?
Al enig idee van de smaken die je gaat inslaan? Ze hebben er een heel aantal heb ik gezien.
Ze hebben ook nog andere interessante producten in hun gamma. Nog plannen om iets bij jou erbij te zetten?

René, wanneer komt er meer kleding? Wil nu namelijk een bestelling doen, maar had graag alles in 1 keer gedaan ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.194
Ik veronderstel dat die slasaus dan ook van Walden Farms gaat zijn?
Al enig idee van de smaken die je gaat inslaan? Ze hebben er een heel aantal heb ik gezien.
Ze hebben ook nog andere interessante producten in hun gamma. Nog plannen om iets bij jou erbij te zetten?

Slausaus heb ik geloof ik voor creamy italian gekozen. ze hebben idd een heel groot gamma. straks hebben we dan 2 soorten BBQ saus, pancake sirop en slasaus. Mss bestel ik volgende keer wel weer wat anders erbij.

Het zijn voor ons bijproducten die de site leuk houden om te bezoeken en zijn gekomen uit vraag van DBB'ers, en we verdienen er bijna niets aan. We krijgen wel meer van dit soort bijproducten de komende tijd.

Zoals:
- flessen met vloeibaar eiwit.
- blikjes met vlees, heel laag vetgehalte en 20gram eiwit, ready to eat met een vorkje erbij in Beef, Kip, en Beef met groenten.
- kant en klare oatmeal pannenkoeken zakjes met 20 gram proteine
- zakjes met het eiwit van 4-5 eieren om omeletten mee te maken
- instant soep 60gram met 20gram eiwit en complexe carbs, 0 gram vet. (kip en tomaat)

Laatst bewerkt:
Slausaus heb ik geloof ik voor creamy italian gekozen. ze hebben idd een heel groot gamma. straks hebben we dan 2 soorten BBQ saus, pancake sirop en slasaus. Mss bestel ik volgende keer wel weer wat anders erbij.

Het zijn voor ons bijproducten die de site leuk houden om te bezoeken en zijn gekomen uit vraag van DBB'ers, en we verdienen er bijna niets aan. We krijgen wel meer van dit soort bijproducten de komende tijd.

Zoals:
- blikjes met vlees, heel laag vetgehalte en 20gram eiwit, ready to eat met een vorkje erbij in Beef, Kip, en Beef met groenten.
- instant soep 60gram met 20gram eiwit en complexe carbs (kip en tomaat)

Super! Dit maakt je site idd interessanter. Deze producten maken het diëten een stukje gemakkelijker :)

En zeer mooie producten die er nog op komst zijn, een aantal zullen zeker op mijn volgende bestellijst staan.

Vloeibaar eiwit heb ik ook al eens gebruikt maar ben ik niet echt een voorstander van. Is wel gemakkelijk natuurlijk om niet altijd de dooiers te moeten "verspillen" maar de smaak van een echt ei blijft toch nog een stuk beter vind ik.
Ook zaten er verdikkings- en bewaarmiddelen in de flessen die ik gebruikte waar ik mijn twijfels bij had. Misschien zijn die van jou wel beter :)

Zoals:
- instant soep 60gram met 20gram eiwit en complexe carbs, 0 gram vet. (kip en tomaat)

interesting om mee te nemen op vakantie:D

Zoals:

wat gaan die ongeveer kosten?

Rene,

Ik gebuik nu Whey Protein Instant aardbei, goed spul en mijn emmertje is helaas leeg. Nu zag ik dat je sindskort ook Whey Isolaat verkoopt. Wordt dit net zo snel opgenomen als de instant versie? (ik neem dan de neutrale smaak)

die gaat morgen weg heb je zaterdag.. woensdag en vandaag werken we niet. en TNT ook niet trouwens ;)

levert TNT eigenlijk ook in belgie op zaterdag? heb nog nooit iets ontvangen op zaterdag... er is namelijk een pakje onderweg voor mij maar doordat ze gisteren en vandaag niet werken heb ik nog steeds niks ontvangen...

Terug
Naar boven