- Waardering
- 4.382
Gaat nog wel even duren... zeker een week of 5Erg benieuwd, vanaf wanneer verkrijgbaar ongeveer? Dan houd ik de website in de gaten![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat nog wel even duren... zeker een week of 5Erg benieuwd, vanaf wanneer verkrijgbaar ongeveer? Dan houd ik de website in de gaten![]()
Heb navraag bij onze inkoper gedaan en de klantenservice. die moeten het samen even afstemmen.De klantenservice heeft het in mijn geval super netjes opgepakt. Hoop dat de nieuwe batch shakers weer als vanouds zijn![]()
Lekte die meteen nadat je ze binnenkreeg? Of kan het zijn dat je de dop verwisseld heb met een shaker die je al had? we hebben namelijk 2 leveranciers gehad en die zijn onderling niet uitwisselbaar. Zou je een onderkant (foto) willen delen van een shaker die direct al lekte. Dan zoek ik het verder uit.René, nou willen we een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken, maar van mijn laatste drie bestellingen heb ik alle gratis verkregen shake bekers weg moeten gooien.
De deksels sluiten niet goed aan op de beker waardoor er lekkage ontstaat. Laatst niet kunnen trainen doordat m’n training spullen onder de pre whey delicious zaten.
Al mijn oude xxl shakers hebben nergens last van.
Is dit een bekend probleem en wordt er iets mee gedaan?
Lekten die meteen nadat je ze binnenkreeg? Of kan het zijn dat je de dop verwisseld heb met een shaker die je al had? we hebben namelijk 2 leveranciers gehad en die zijn onderling niet uitwisselbaar. Zou je een onderkant (foto) willen delen van een shaker die direct al lekte. Dan zoek ik het verder uit.Ik heb toevallig 8 shake bekers (zwart/rood) waarvan de helft lekt of slecht sluit (weet alleen niet of dit van een nieuwe batch is oid)
Op de een of andere manier hebben de doorzichtig/roze nergens last van
Zie het ook in m'n gym veel dat de bekers lekken bij mensen
Zeker kennen we optipep, hebben we ook gehad in onze whey hydrolisaat, moet eens navragen hoe dat nu zit. peptopro is een gehydroliseerde caseine en optipep een whey.@XXL Nutrition Wat is beter ?
Peptopro® of Carbery Optipep® ( DH30 hydrolisegraad )
Waarom hebben jullie geen Optipep® in jullie range ?
Mss een bewuste keuze van jullie of nog niet bekend met Optipep® ?
Zeker kennen we optipep, hebben we ook gehad in onze whey hydrolisaat, moet eens navragen hoe dat nu zit. peptopro is een gehydroliseerde caseine en optipep een whey.
Het is een blend van Optipep90 van Carberry en Whey Hydrolisaat van Arla. Dit hebben we zo gemixt om een goede smaak te krijgen.
Ik neem aan dat je Google kent en kunt gebruiken?Kun je in een privébericht zeggen welk product het is van je site en ongeveer hoe de verhouding ongeveer is.

Dat is deze > https://xxlnutrition.com/nl/whey-hydroKun je in een privébericht zeggen welk product het is van je site en ongeveer hoe de verhouding ongeveer is.
Optipep90! Het klinkt als een DMAA party pre workout! Lets goo!Het is een blend van Optipep90 van Carberry en Whey Hydrolisaat van Arla. Dit hebben we zo gemixt om een goede smaak te krijgen.
Ga er nog eens naar kijken, we remmen de nieuwe producten wel wat af. We hebben zoveel dat het uit de hand loopt. Zijn ook wat dingen aan het uitfaserenHey René,
Zie je mogelijkheden om pure cyclic cluster dextrine op te nemen in jullie assortiment?
Ik mis mijn dmaa 🙈Optipep90! Het klinkt als een DMAA party pre workout! Lets goo!
ik ben voorrrGa er nog eens naar kijken, we remmen de nieuwe producten wel wat af. We hebben zoveel dat het uit de hand loopt. Zijn ook wat dingen aan het uitfaseren
Ik ook, heerlijk product voor tijdens de training
Iemand die de creapure al geprobeerd heeft?Onze huidige creatine is net zo goed en zuiver, die houden ook. Maar toch zijn er veel mensen die vallen voor de marketing van CreaPure (hebben ze goed gedaan) en perse dat willen. We krijgen deze dus naast de gewone creatine. Voor ieder wat wils![]()
Was heel weinig vraag naar dus eruit helaas... vraag voor de shirt graag even aan > loes@xxlnutrition.nl dan heb je het uit 1e handHa Renè (@XXL Nutrition)!
Komt de salted caramel versie van Pro 85 nog terug, of is die uit het assortiment?
Daarnaast zie ik op de website nieuwe oversized shirts staan, voor Koningsdag.
De nieuwe oversized shirts vallen qua maat niet goed bij mij. Vaak te kort. Weet jij of deze shirts wat langer zijn?
De oversized shirts met XXL op de voorkant zaten perfect namelijk
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, scoop het altijd zo naar binnenIemand die de creapure al geprobeerd heeft?
De gewone monhydraat lost niet helemaal op, deze wel?

Was heel weinig vraag naar dus eruit helaas... vraag voor de shirt graag even aan > loes@xxlnutrition.nl dan heb je het uit 1e hand
Je kreeg toch diaree van Creatine mono ?Iemand die de creapure al geprobeerd heeft?
De gewone monhydraat lost niet helemaal op, deze wel?