Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Iemand die de creapure al geprobeerd heeft?

De gewone monhydraat lost niet helemaal op, deze wel?

Ik doe de creatine monohydrate in warm water met een klein beetje siroop en dan lost het best goed op.
Maar ja, dan heb je wel een warm zoetig drankje :D

Ik doe 6-7 gram van de gewone monohydraat in een kop rooibosthee 's ochtends en dat lost prima op.

Die gewone monohydraat gaat wel brokkelen zodra ik ong. halverwege de pot (500g) ben, dat maakt doseren wat lastiger.

Lekte die meteen nadat je ze binnenkreeg? Of kan het zijn dat je de dop verwisseld heb met een shaker die je al had? we hebben namelijk 2 leveranciers gehad en die zijn onderling niet uitwisselbaar. Zou je een onderkant (foto) willen delen van een shaker die direct al lekte. Dan zoek ik het verder uit.

Lekten die meteen nadat je ze binnenkreeg? Of kan het zijn dat je de dop verwisseld heb met een shaker die je al had? we hebben namelijk 2 leveranciers gehad en die zijn onderling niet uitwisselbaar. Zou je een onderkant (foto) willen delen van een shaker die direct al lekte. Dan zoek ik het verder uit.

Zeker kennen we optipep, hebben we ook gehad in onze whey hydrolisaat, moet eens navragen hoe dat nu zit. peptopro is een gehydroliseerde caseine en optipep een whey.
De shake bekers lekken gelijk.
Ik heb net de nieuwe shaker gebruikt die ik vorige week bij mijn laatste bestelling ontving..ook die lekt. Gooi ik dus ook weg.

(Voor jou ter info, de deksel/dop draaide zelfs gewoon door op de beker)

Waar wil je precies een foto van Rene? Want de stickers heb ik er af gehaald.

IMG_1193.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.607
De shake bekers lekken gelijk.
Ik heb net de nieuwe shaker gebruikt die ik vorige week bij mijn laatste bestelling ontving..ook die lekt. Gooi ik dus ook weg.

(Voor jou ter info, de deksel/dop draaide zelfs gewoon door op de beker)

Waar wil je precies een foto van Rene? Want de stickers heb ik er af gehaald.
Nou. dat is wel heel slecht zeg... Mogelijk van de onderkant, sticker is niet belangrijk op zich.

thanks voor de informatie, ik geef het door bij ons!

Hey René,
Was gisteren op de fibo en daar stond rabeko met hun producten. Ik heb een flesje truffel mayo zero gekocht en ik moet zeggen dat deze heerlijk is! Het schijnt ook al binnen korte tijd een zeer populaire smaak te zijn geworden. Misschien iets voor jullie om toe te voegen?
20240413_122516.jpg

Hey René,
Was gisteren op de fibo en daar stond rabeko met hun producten. Ik heb een flesje truffel mayo zero gekocht en ik moet zeggen dat deze heerlijk is! Het schijnt ook al binnen korte tijd een zeer populaire smaak te zijn geworden. Misschien iets voor jullie om toe te voegen?
20240413_122516.jpg
De rest ziet er anders ook heerlijk uit!

Smaakt het ook echt naar truffelmayo? Had toen een keer zo’n flesje en dat smaakte meer ergens anders na 🤣

• #42.610
Hey René,
20240413_122516.jpg
Ja goeie, gaan we naar kijken!

Zie het ook in m'n gym veel dat de bekers lekken bij mensen

Ik heb 4-5 jaar geleden de aluminium beker gekocht van xxl, die heeft bij mij nog nooit gelekt. In de zomer blijft deze heel lange tijd lekker fris.

Ik gebruik deze nog altijd. Alle plastieken bekers zijn bij mij ooit wel beginnen te lekken.

• #42.612
Ik heb 4-5 jaar geleden de aluminium beker gekocht van xxl, die heeft bij mij nog nooit gelekt. In de zomer blijft deze heel lange tijd lekker fris.

Ik gebruik deze nog altijd. Alle plastieken bekers zijn bij mij ooit wel beginnen te lekken.
Goed om te horen, die hadden we ook nog in een thermo uitvoering.

• #42.614
Op welke festivals zullen jullie tot nu toe een stand hebben @XXL Nutrition ? Altijd fijn om wat eiwitten binnen te krijgen

Hey Rene, is er al bekend of er binnenkort nog grote kortingsacties gaan komen? Dacht ergens gelezen te hebben in mei, maar kan me uiteraard vergissen

Terug
Naar boven