- Waardering
- 4.382
Ik neem die eigenlijk nooit... wel erg lekker. Toch maar weer eens checken. Kan zo zelf geen smaakadvies geven..Jammer! Welke smaak van de Pro 85 is jouw favoriet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem die eigenlijk nooit... wel erg lekker. Toch maar weer eens checken. Kan zo zelf geen smaakadvies geven..Jammer! Welke smaak van de Pro 85 is jouw favoriet?
Iemand die de creapure al geprobeerd heeft?
De gewone monhydraat lost niet helemaal op, deze wel?

De shake bekers lekken gelijk.Lekte die meteen nadat je ze binnenkreeg? Of kan het zijn dat je de dop verwisseld heb met een shaker die je al had? we hebben namelijk 2 leveranciers gehad en die zijn onderling niet uitwisselbaar. Zou je een onderkant (foto) willen delen van een shaker die direct al lekte. Dan zoek ik het verder uit.
Lekten die meteen nadat je ze binnenkreeg? Of kan het zijn dat je de dop verwisseld heb met een shaker die je al had? we hebben namelijk 2 leveranciers gehad en die zijn onderling niet uitwisselbaar. Zou je een onderkant (foto) willen delen van een shaker die direct al lekte. Dan zoek ik het verder uit.
Zeker kennen we optipep, hebben we ook gehad in onze whey hydrolisaat, moet eens navragen hoe dat nu zit. peptopro is een gehydroliseerde caseine en optipep een whey.
Ik heb nooit een mono gehad die volledig oploste. Ook helemaal niet nodig.Iemand die de creapure al geprobeerd heeft?
De gewone monhydraat lost niet helemaal op, deze wel?
Nou. dat is wel heel slecht zeg... Mogelijk van de onderkant, sticker is niet belangrijk op zich.De shake bekers lekken gelijk.
Ik heb net de nieuwe shaker gebruikt die ik vorige week bij mijn laatste bestelling ontving..ook die lekt. Gooi ik dus ook weg.
(Voor jou ter info, de deksel/dop draaide zelfs gewoon door op de beker)
Waar wil je precies een foto van Rene? Want de stickers heb ik er af gehaald.
De rest ziet er anders ook heerlijk uit!Hey René,
Was gisteren op de fibo en daar stond rabeko met hun producten. Ik heb een flesje truffel mayo zero gekocht en ik moet zeggen dat deze heerlijk is! Het schijnt ook al binnen korte tijd een zeer populaire smaak te zijn geworden. Misschien iets voor jullie om toe te voegen?
![]()
Ja goeie, gaan we naar kijken!Hey René,
Was gisteren op de fibo en daar stond rabeko met hun producten. Ik heb een flesje truffel mayo zero gekocht en ik moet zeggen dat deze heerlijk is! Het schijnt ook al binnen korte tijd een zeer populaire smaak te zijn geworden. Misschien iets voor jullie om toe te voegen?
![]()
Zie het ook in m'n gym veel dat de bekers lekken bij mensen
Goed om te horen, die hadden we ook nog in een thermo uitvoering.Ik heb 4-5 jaar geleden de aluminium beker gekocht van xxl, die heeft bij mij nog nooit gelekt. In de zomer blijft deze heel lange tijd lekker fris.
Ik gebruik deze nog altijd. Alle plastieken bekers zijn bij mij ooit wel beginnen te lekken.
is zeker vis, maar stond nooit op het label, na vragen dat toegevoegd aan de site. labels moeten we nog aanpassen.Ik heb m'n pakketje binnen! (In Engeland) Alleen vraag ik mij iets af.
Op de website staat dat deze capsules visgelatine bevat:
Maar op het potje zelf staat enkel 'gelatin' en 'gelatine'. Is het dan geen visgelatine?
![]()
is zeker vis, maar stond nooit op het label, na vragen dat toegevoegd aan de site. labels moeten we nog aanpassen.
Al een datum bekend?

Op welke festivals zullen jullie tot nu toe een stand hebben @XXL Nutrition ? Altijd fijn om wat eiwitten binnen te krijgen
Zo'n lekkere kleffe protein bar naar binnen spelen na wat pillen, I love itOp welke festivals zullen jullie tot nu toe een stand hebben @XXL Nutrition ? Altijd fijn om wat eiwitten binnen te krijgen