- Waardering
- 4.382
oei dat is te vroeg bekend gemaakt. zou eigenlijk pas volgende week in de winkel liggen... ligt denk nu nog niet in elke HEMA. is een eenmalige actie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oei dat is te vroeg bekend gemaakt. zou eigenlijk pas volgende week in de winkel liggen... ligt denk nu nog niet in elke HEMA. is een eenmalige actie
Ik baal echt dat ik nu niet in Nederland ben, is er een mogelijkheid tot een internationaal pakketje als taste-test?oei dat is te vroeg bekend gemaakt. zou eigenlijk pas volgende week in de winkel liggen... ligt denk nu nog niet in elke HEMA. is een eenmalige actie
Die repen mogen wel ingevoerd worden denk ik.Gewoon iemand uit NL laten bestellen en verzenden naar jou toe?Ik baal echt dat ik nu niet in Nederland ben, is er een mogelijkheid tot een internationaal pakketje als taste-test?Die repen mogen wel ingevoerd worden denk ik.
Als je me pb't wil ik wel kijken of ik het voor je kan opsturen 😘Ik baal echt dat ik nu niet in Nederland ben, is er een mogelijkheid tot een internationaal pakketje als taste-test?Die repen mogen wel ingevoerd worden denk ik.
Ze zijn goedgekeurd René!oei dat is te vroeg bekend gemaakt. zou eigenlijk pas volgende week in de winkel liggen... ligt denk nu nog niet in elke HEMA. is een eenmalige actie
Goed om te horen! Is voor nu een eenmalige actie met HEMA. Weten nog niet wat we met de smaken gaan doen na de actie.Ze zijn goedgekeurd René!
Komen ze ook in grotere verpakkingen?
Als je me pb't wil ik wel kijken of ik het voor je kan opsturen 😘
wel lief van je!Thanks! Verzenden vanuit Europa naar hier is echt onmogelijk duur helaas, dat is in verhouding het vaak niet waard.Als je me pb't wil ik wel kijken of ik het voor je kan opsturen 😘
Hier hetzelfde probleem, maar zo krijg je een beetje een indruk😅:Thanks! Verzenden vanuit Europa naar hier is echt onmogelijk duur helaas, dat is in verhouding het vaak niet waard.
Als je meer dan 3000 orders per dag verwerkt en zo'n auto niet kan kopen (wat ook nog eens een slimme investering is), dan doe je echt iets niet goedZo te zien kunnen de verkoopprijzen echt wel een stuk naar beneden! 🫣

Ik hoop het niet. Net weer een kapitaal uitgegeven 😂Gefeliciteerd met jullie 20 jaar
Komt er een actie? Dan wacht ik even met bestellen
Ja die komt erGefeliciteerd met jullie 20 jaar
Komt er een actie? Dan wacht ik even met bestellen
Is er al een datum of iets bekend? Geloof dat het deze week zou komen, maar wellicht nog niet omdat het vandaag natuurlijk pinksteren is
Dat weet ik niet, weet alleen een deze dagenIs er al een datum of iets bekend? Geloof dat het deze week zou komen, maar wellicht nog niet omdat het vandaag natuurlijk pinksteren is
Morgen is het de 22e, zo uit mijn hoofd was dat de datum.Is er al een datum of iets bekend? Geloof dat het deze week zou komen, maar wellicht nog niet omdat het vandaag natuurlijk pinksteren is
Heb je het idee dat die probiotica echt wat doet?Hey René,
Wanneer zijn de probiotica en psyllium husk weer op voorraad? Zit al een maand te wachten 😬