Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jammer, net wat te vroeg besteld. 😅
Heb voor het eerst een flavor powder geprobeerd, de @XXL Nutrition Lemon Cheesecake smaak. Erg lekker!
Met wat heb je het gebruikt? Lijkt mij persoonlijk ook wel een lekkere smaak. Denk dat ik 'm de volgende keer meeneem. Salted caramel is overigens ook een dikke prima (doe het zelf door mijn eigen gemaakte COR).

Ik ook. Ter troost mag jij wel een cheesecake bakken dan eet ik wel een stukje op 😌
Jaja, en dan ik bakken en jij alleen een kopje koffie willen. :D
Met wat heb je het gebruikt? Lijkt mij persoonlijk ook wel een lekkere smaak. Denk dat ik 'm de volgende keer meeneem.
Magere Franse kwark. 😊
Salted caramel is overigens ook een dikke prima (doe het zelf door mijn eigen gemaakte COR).
Dat klinkt ook goed!

Hier ook geen mail gehad met een kortingcode. Alleen aanbiedingen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.685
Morgen gaan de actie live voor iedereen! Geen idee wie er wel in de pre sale zat en wie niet. Volgens mij hebben we op de socials mensen gevraagd zich daarom in te schrijven

Weer schofterig veel besteld maar in het kader van "komt wel op" prima.
Kon inderdaad via social media jezelf inschrijven voor die korting dmv e-mail of whatsapp. Gekozen voor appje die ik dan ook kreeg van XXL met daarin de code. Top systeem.

Morgen gaan de actie live voor iedereen! Geen idee wie er wel in de pre sale zat en wie niet. Volgens mij hebben we op de socials mensen gevraagd zich daarom in te schrijven
Ik zat in de presale maar als ik op de knop bestellen wil duwen blijft ie grijs, ik kan niet verder naar de functie betalen ...

Iets mis met jullie site ?

bij adresgegevens kan ik plots geen land aanklikken ...

Bestel al sedert 2008 2009 ofzo

• #42.689
Weer schofterig veel besteld maar in het kader van "komt wel op" prima.
Kon inderdaad via social media jezelf inschrijven voor die korting dmv e-mail of whatsapp. Gekozen voor appje die ik dan ook kreeg van XXL met daarin de code. Top systeem.
haha thx!
Ik zat in de presale maar als ik op de knop bestellen wil duwen blijft ie grijs, ik kan niet verder naar de functie betalen ...

hi Nick. ik ga het navragen. zo dat is al lang zeg! bestel je vanuit België of Nederland?
Hey René,
Wil je deze misschien nog beantwoorden?
Net voor je nagevraagd hoor ik vandaag!

Klinkt alsof je op de verkeerde website zit voor het leveren aan een ander adres. Zie dit vaker gebeuren bij e-com shops die land-specifieke webshops hebben, als het adres niet bekend is voor dat land (bijv. Nederlandse website en Belgisch adres) herkent het systeem het niet en gaat het niet verder. Wellicht goed even te checken :)

Kan ook te maken hebben met add blocker of cookie blocker.

Ook maar weer ff een paar bestellingen geplaatst. Das beter dan 1 grote gezien je dan meer gratis producten er bij kunt nemen 😋
Ik hou van gratizzz 🤣

Super weer Rene, alles weer supersnel en volledig op de deurmat 👍🏼
1000057433.jpg

• #42.697
Sturen jullie ook reclame via SMS? Ik kreeg gisteren deze sms, die automatisch naar m'n spambox ging. Is dit een legitieme sms van XXL? Ik vind de uitschrijflink er wel een beetje verdacht uitzien.

Clipboard01.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven