MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.701
Sturen jullie ook reclame via SMS? Ik kreeg gisteren deze sms, die automatisch naar m'n spambox ging. Is dit een legitieme sms van XXL? Ik vind de uitschrijflink er wel een beetje verdacht uitzien.

Clipboard01.jpg
is toch wel een legit SMS.. maar snap dat het verdacht overkomt

Helaas, bij mijn bestelling geen cadeautje van xxl 😄. Zag op instagram voorbij komen dat ze hier en daar een extraatje om hun 20 jarig bestaan te vieren toevoegen. Iemand hier meer geluk?? ❤️

Helaas, bij mijn bestelling geen cadeautje van xxl 😄. Zag op instagram voorbij komen dat ze hier en daar een extraatje om hun 20 jarig bestaan te vieren toevoegen. Iemand hier meer geluk?? ❤️
Ik mistte zelfs wat in m'n bestelling! Maar dat is gelijk opgepakt door de klantenservice. Ze zagen dat het gewicht ook niet klopte. Waarschijnlijk krijg ik nu wel iets extra erbij.

Bellen jullie echt klantenservice voor goodies? Ik snap het principe best wel maar ik zou dit voor lief nemen😬.

Uitgaande van de verhalen hier verdienen jullie allemaal richting een ton per jaar dus vanwaar de gierigheid🤡

Bellen jullie echt klantenservice voor goodies? Ik snap het principe best wel maar ik zou dit voor lief nemen😬.

Uitgaande van de verhalen hier verdienen jullie allemaal richting een ton per jaar dus vanwaar de gierigheid🤡
Ik mag toch hopen van niet. Tenzij een artikel mist dan mag je wel even aan de bel trekken

Bij mij klopte de bestelling niet. Dat had niks met de goodies te maken 😉.

• #42.714
Is verdacht. Rare link ook. Heb er ook niet op gedrukt. En trouwens erg makkelijk om dit te copy catten en er misbruik van te maken. Ik zou dit anders doen.
Als je ideeën hebt om dit anders te doen, dan altijd welkom. We zijn daar enige tijd geleden begonnen om te sms'en naast email en komt toch veel omzet extra door. Ideaal is het zeker ook weer niet. Voor SMS hoef je je niet in te schrijven voor whatsapp wel
Ik mistte zelfs wat in m'n bestelling! Maar dat is gelijk opgepakt door de klantenservice. Ze zagen dat het gewicht ook niet klopte. Waarschijnlijk krijg ik nu wel iets extra erbij.
Ok, mooi dat het snel opgepakt is.
Ik ga op date met Gaby als extraatje 😂
:p

Als er mist kan je zeker altijd even contact opnemen. Goodies worden meegenomen als artikel tijdens het picken en zouden niet mogen missen. Die zijn alleen vaak wel kleiner en plat waardoor ze wel eens in de bak blijven liggen tijdens het inpakken.

Als je ideeën hebt om dit anders te doen, dan altijd welkom. We zijn daar enige tijd geleden begonnen om te sms'en naast email en komt toch veel omzet extra door. Ideaal is het zeker ook weer niet. Voor SMS hoef je je niet in te schrijven voor whatsapp wel
Veiliger zou mijns inziens zijn om de optie om sms-jes te ontvangen aan/uit te kunnen zetten in je account. Net zoals dat je daar ook kunt aangeven dat je wel/geen nieuwsbrieven wilt ontvangen.

• #42.716
Hey René, zijn er toevallig nog meer smaken van de COR in aantocht? Groot fan hier 👌🏻 @XXL Nutrition

Vandaag XXL Nutrition bday party bestellen -20%!

Enjoy!

• #42.720
Hey René, zijn er toevallig nog meer smaken van de COR in aantocht? Groot fan hier 👌🏻 @XXL Nutrition
Staan niet direct op de planning, zal eens vragen hoe de verkoop is en of dat recht geeft tot meer smaken. Wat voor smaak had je in gedachte? Cookies komt nog, dacht dat die er allang was maar staat op uitverkocht
Vandaag XXL Nutrition bday party bestellen -20%!

Enjoy!
:cheer:

Terug
Naar boven