- Waardering
- 10.405
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René,
Die gratis bidons zijn wel echt flut zeg (zwarte). Als je beetje intensief staat te hijgen is er niet uit te drinken! Als je dan toch wat gratis weggeeft doe dan een bidon waar je goed uit kan drinken 😉 Ook weer gratis reclame als zo’n Instagram ster uit jullie bidon drinkt 😇
Heb ik net nagevraagd!Ha René,
Enig idee wanneer deze weer op voorraad komen?
Dat zien die nieuwe met het XXL logo erin? Is behoorlijk wat werk ingestoken dus jammer dat dit zo uitpakt. Geen idee of daar meer klachten over zijn, ik vraag het bij de klantenservice.René,
Die gratis bidons zijn wel echt flut zeg (zwarte). Als je beetje intensief staat te hijgen is er niet uit te drinken! Als je dan toch wat gratis weggeeft doe dan een bidon waar je goed uit kan drinken 😉 Ook weer gratis reclame als zo’n Instagram ster uit jullie bidon drinkt 😇
Hoor het graag!
Had eigenlijk al binnen moeten zijn. Lijkt op een probleem met de grote flessen/doppen. Kom ik op terug.
Ow ja, had je al in DM over de doppen gesprokenHad eigenlijk al binnen moeten zijn. Lijkt op een probleem met de grote flessen/doppen. Kom ik op terug.
. Nja even afwachten dus!>> Komt allemaal eind volgende week binnen als het goed is.Ow ja, had je al in DM over de doppen gesproken. Nja even afwachten dus!
Oei... knoeiboel dus. Geen idee of we meer klachten over zijn. Verwacht zelf dat niet heel veel mensen er warme dranken in doen maar zou wel moeten kunnen. ik laat het hier even testen, kijken wat er gebeurtHallo XXL een collega van mij heeft deze shake beker.
Hij deed er koffie in en de beker is helaas opengesprongen in zijn tas.
Waarbij dus nu al zijn kleding onder de koffie zit, mijn vraag is is deze klacht bekend?
Voor derest XXL altijd top ga zo door!
Volgens mij niet echt nog... Grotere uitrol komt nog, einde van dit jaar. Dan ook naar AH België, JUMBO en alle andere supermarkten in Nederland.Zijn jullie nieuwe yoghurtjes online ergens te krijgen? Zowel in onze plaatselijke AH als Delhaize hebben ze die niet. Online bij fitmeals zelf precies ook niet?
Top. Benieuwd ze te proberenVolgens mij niet echt nog... Grotere uitrol komt nog, einde van dit jaar. Dan ook naar AH België, JUMBO en alle andere supermarkten in Nederland.
Die komt helaas niet meer terug, steeds minder vraag naar de grote zakken en meer naar kleine.De Yoghurt-framboos 4 kg zakken zijn nu al een hele poos uitverkocht. Worden ze niet genoeg verkocht en gaan ze eruit?
2 smaken gevonden in onze Belgische AH. Lekker. Blijvertje als tussendoor. 👌Volgens mij niet echt nog... Grotere uitrol komt nog, einde van dit jaar. Dan ook naar AH België, JUMBO en alle andere supermarkten in Nederland.
Goed om te horen!2 smaken gevonden in onze Belgische AH. Lekker. Blijvertje als tussendoor. 👌
Hoi René,