AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ha René,
Enig idee wanneer deze weer op voorraad komen?

Bijlagen

• Screenshot_20241029_175924_XXL Nutrition.jpg
    Screenshot_20241029_175924_XXL Nutrition.jpg
    38,3 KB · Weergaven: 82
René,

Die gratis bidons zijn wel echt flut zeg (zwarte). Als je beetje intensief staat te hijgen is er niet uit te drinken! Als je dan toch wat gratis weggeeft doe dan een bidon waar je goed uit kan drinken 😉 Ook weer gratis reclame als zo’n Instagram ster uit jullie bidon drinkt 😇

René,

Die gratis bidons zijn wel echt flut zeg (zwarte). Als je beetje intensief staat te hijgen is er niet uit te drinken! Als je dan toch wat gratis weggeeft doe dan een bidon waar je goed uit kan drinken 😉 Ook weer gratis reclame als zo’n Instagram ster uit jullie bidon drinkt 😇
Football Sport GIF by FC Dynamo Moscow

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.985
Ha René,
Enig idee wanneer deze weer op voorraad komen?
Heb ik net nagevraagd!
René,

Dat zien die nieuwe met het XXL logo erin? Is behoorlijk wat werk ingestoken dus jammer dat dit zo uitpakt. Geen idee of daar meer klachten over zijn, ik vraag het bij de klantenservice.

Zijn jullie nieuwe yoghurtjes online ergens te krijgen? Zowel in onze plaatselijke AH als Delhaize hebben ze die niet. Online bij fitmeals zelf precies ook niet?

Hallo XXL een collega van mij heeft deze shake beker.

Hij deed er koffie in en de beker is helaas opengesprongen in zijn tas.
Waarbij dus nu al zijn kleding onder de koffie zit, mijn vraag is is deze klacht bekend?

Voor derest XXL altijd top ga zo door!

• #42.992
Hallo XXL een collega van mij heeft deze shake beker.

Hij deed er koffie in en de beker is helaas opengesprongen in zijn tas.
Waarbij dus nu al zijn kleding onder de koffie zit, mijn vraag is is deze klacht bekend?

Voor derest XXL altijd top ga zo door!
Oei... knoeiboel dus. Geen idee of we meer klachten over zijn. Verwacht zelf dat niet heel veel mensen er warme dranken in doen maar zou wel moeten kunnen. ik laat het hier even testen, kijken wat er gebeurt

• #42.993
Zijn jullie nieuwe yoghurtjes online ergens te krijgen? Zowel in onze plaatselijke AH als Delhaize hebben ze die niet. Online bij fitmeals zelf precies ook niet?
Volgens mij niet echt nog... Grotere uitrol komt nog, einde van dit jaar. Dan ook naar AH België, JUMBO en alle andere supermarkten in Nederland.

• Like
Waarderingen: horn
De Yoghurt-framboos 4 kg zakken zijn nu al een hele poos uitverkocht. Worden ze niet genoeg verkocht en gaan ze eruit?

Kont er nog een black friday actie??

Afgelopen zomer miste ik de korting ook al met een week. Lullig als het me nu weer gebeurd 😅

Terug
Naar boven