Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Prima. Ik bestel gewoon bij XXL met of zonder korting.

Bietsen om extra korting omdat concurrentie dat doet ik het topic van XXL is trouwens niet echt netjes.
Waarom zou je in een topic van een merk niet mogen zeggen dat je hun actie wat magertjes vindt toch concurrentie? Moet toch kunnen? Doet niets af aan hun producten die ik nog altijd goed vind.
Ik ben vaste klant bij hun, spendeer maandelijks een paar honderd euro bij hen (ook deze Black Friday). Dan moet kritiek kunnen geven perfect kunnen.

Prima. Ik bestel gewoon bij XXL met of zonder korting.

Bietsen om extra korting omdat concurrentie dat doet ik het topic van XXL is trouwens niet echt netjes.
🤮

Waarom zou je in een topic van een merk niet mogen zeggen dat je hun actie wat magertjes vindt toch concurrentie? Moet toch kunnen? Doet niets af aan hun producten die ik nog altijd goed vind.
Ik ben vaste klant bij hun, spendeer maandelijks een paar honderd euro bij hen (ook deze Black Friday). Dan moet kritiek kunnen geven perfect kunnen.
Inderdaad.

Vandaar ik op de meet bij xxl 4 broodjes had genomen. Compenseert het weer allemaal.

Omdat het een topic is van een forumsponsor die al jaren een deel van de kosten betaalt. Kritiek of advies moet ook kunnen, maar moeten er dan in het topic van een sponsor namen van anderen genoemd worden in de hoop meer korting te bedingen? Ja kan je ook afvragen of mensen de dit in de mail naar de klantenservice zouden mailen, iets wat met nieuwe ideeën of producten die je mist wel goed denkbaar is.

Kijk maar naar een ESN, Bulk, my protein, TBJP etc etc
Ik geloof je. Maar is een product met 40% zo goedkoop, of wordt de oorspronkelijke prijs bewust hoog gehouden? En hoe zit het met de houdbaarheidsdatum bij ESN en andere merken die maar 1x per jaar een actie houden?

Dus jij hebt liever dat XXL de prijzen met 20% verhoogd, zodat ze 40% korting kunnen geven? Want daar komt het bij kortingsacties vaak wel op neer.

Wees dankbaar dat je korting krijgt, ze hoeven het niet te doen.

Wat is het probleem dat ze maar 20% korting geven?

Als dat niet genoeg voor je is koop je het ergens anders.

Ik geloof je. Maar is een product met 40% zo goedkoop, of wordt de oorspronkelijke prijs bewust hoog gehouden? En hoe zit het met de houdbaarheidsdatum bij ESN en andere merken die maar 1x per jaar een actie houden?
dat weet je nooit, XXL kan ook gewoon denken dat ze meer winst willen pakken ipv net boven de marge te zitten?
Wij hebben geen inzicht op de marges en inkoop prijzen. ESN heeft bijna elke maand acties en BULK en My protein btw ook.

maar ik koop bijna bij geen van alleen aangezien ik door Only Whey word gesponsord, Dus haal eigenlijk alleen overige supps ergens anders en dan vaak wel waar het het goedkoopst is.

Wees dankbaar dat je korting krijgt, ze hoeven het niet te doen.
Dat is waar, maar denk dan dat ze komende week weinig tot geen bestellingen zullen binnen krijgen en wiellicht daardoor ook klanten kwijt kunnen raken omdat de consumenten verder gaan kijken waar wel blackfriday acties zijn.

Wat is het probleem dat ze maar 20% korting geven?

Als dat niet genoeg voor je is koop je het ergens anders.
niks ik wil gewoon het label relnicht hebben

Dan waren ze die al kwijt geweest want ik zie vaak genoeg codes voorbij komen met extreem hoge kortingen.

Dat is waar, maar denk dan dat ze komende week weinig tot geen bestellingen zullen binnen krijgen en wiellicht daardoor ook klanten kwijt kunnen raken omdat de consumenten verder gaan kijken waar wel blackfriday acties zijn.
Áls dat al zou gebeuren, zou Rene daar dan wakker van liggen?

Korting is geen voorrecht, wees blij met wat je krijgt of move along :o Allemachtig, alsof XXL jullie iets verschuldigd is.

Je maakt een grapje hoop ik? Dat jij 20% niet de moeite waard vind, geldt niet voor de rest van Nederland. XXL draait al jaren meer dan prima omzet, dat zal zonder jouw bestelling niet veel anders worden.

Korting is geen voorrecht, wees blij met wat je krijgt of move along :o Allemachtig, alsof XXL jullie iets verschuldigd is.

Je maakt een grapje hoop ik? Dat jij 20% niet de moeite waard vind, geldt niet voor de rest van Nederland. XXL draait al jaren meer dan prima omzet, dat zal zonder jouw bestelling niet veel anders worden.
je leest half, ik reageer op vntl, van als ze geen korting zouden geven. tijdens Blackfriday nu geven ze het wel ;)

heerlijk opvliegerig iedereen deze maandag zeg beloofd veel goeds voor deze week :fire: :boksen:

Goedemorgen :D
Hier ook gewoon blij met de korting.
Nu o.a. een sportbh besteld waar ik met de normale prijs een te grote knieperd voor ben. 😅

Hoppa!!! Mijn bestelling is de deur uit. Altijd extra leuk als het samen valt met zulke acties. Lukt niet altijd. Nu wel weer een keer. XXL is top!!

Mijn bestelling ging om 10 uur niet goed in de app. (Te snel weg geklikt) Ik denk eerst pauze dan doe ik het zo opnieuw.
Half uurtje later en tussen beide ordernummers zit 309 verschil. Wat een gekkenhuis joh :P (Ps die 1e is al geannuleerd dus gaat goed)

Ondertussen is mijn bestelling binnen.
Ben ik dus nog steeds een happy customer: uiteraard.
Maar ik blijf er bij dat kritiek moet kunnen. Zo lang je beleefd blijft?
Wat heeft een bedrijf er aan als je enkel hiephiephoera doet?
Tijdje terug heb ik ook een opmerking gegeven over de manier van verzenden van fitmeals. Toch niks mis mee? K bestel ze nog steeds.

Bijlagen

• 20241125_120635.jpg
    20241125_120635.jpg
    112,2 KB · Weergaven: 54
Terug
Naar boven