MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wie zegt er dat de samenstelling van die Revolutions whey zuigt? doet gewoon goed z'n werk hoor ;) EN is nog lekker ook :D

Als jij hiermee tevreden bent.. OK :D kopen dan maar man. Vergelijk gewoon even.

Revolutions:
Per 100 gram:
6,3gram vet !veel vet!
70gram eiwit !weinig eiwit!
15gram kh !veel lactose!

XXL instant:
Per 100 gram:
3gram vet ! weinig vet!
80gram eiwit ! (84gram op de droge stof) :eek:
4gram kh ! weinig kh !

ik zie het in je handtekening.. Oké ik ben overtuigd :D dank je

lijkt meer op een weightgainer die van Revolutions :roflol:

eej maar dat moet ik niet hebben met m'n dikke pens :O

ik ga ff op je site kijken, xxl nutrition :)

Voila, ik heb men bestelling geplaatst en betaald. Als het goed is moet dat geld erop staan ;) Kwas aangenaam verrast toen ik zag dat je ook op een belgische rekeningnr kan overschrijven, zo hoeven belgen nooit te wachten op overschrijftijd.

Kheb ook eens een testertje van die liquid protein bijgenomen. 42gr eiwit in amper 100ml. Iemand al ervaring met dat product? Zijn de eiwitten die hierin zitten van goede kwaliteit?

Anyway rene, heb je mss nog een sample van die chocolate mint en banaan van BSN Syntha-6? Ben dat vergeten erbij te zetten bij men bestelling.

Laatst bewerkt:
Punt = XXL whey owns!

Niet om bij te komen? Sinds wanneer zijn eiwitten geen kcal?

XXL whey is qua voedingswaarden beter, en de smaak is ook toppie.

Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik eveneens de whey van XXL omdat ik de voedinswaarden ken van dit product.
Ik zeg gewoon dat "als het voor bij te komen is" en het geen vaste voeding hoeft te zijn dat je beter voor een WG kiest ipv whey, voor velen is dit een makkelijke en snelle manier om aan calorieën te komen, calorieën die onontbeerlijk zijn om te groeien, maar die haal je evengoed uit gewoon voedsel. Alleen een WG is makkelijker ipv elke keer weer die zakken brood weg te moeten werken.

True, ik plaatste alleen deze reactie omdat je vorige reactie nogal denigrerend overkwam tov Pietje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.379
Grouphug!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Terug
Naar boven