- Waardering
- 4.382
wie zegt er dat de samenstelling van die Revolutions whey zuigt? doet gewoon goed z'n werk hoorEN is nog lekker ook
![]()
kijk eens goed naar de voedingswaarden dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie zegt er dat de samenstelling van die Revolutions whey zuigt? doet gewoon goed z'n werk hoorEN is nog lekker ook
![]()

![]()
kopen dan maar man. Vergelijk gewoon even.
ik zie het in je handtekening.. Oké ik ben overtuigddank je
Ga je kennis over voeding & supplementen eens herzien jongen.
Whey gebruik je toch niet om bij te komen !
Kwas aangenaam verrast toen ik zag dat je ook op een belgische rekeningnr kan overschrijven, zo hoeven belgen nooit te wachten op overschrijftijd.wat kom jij nou weer bijdehand lullen ventje..
het punt is gemaakt.

Niet om bij te komen? Sinds wanneer zijn eiwitten geen kcal?Ga je kennis over voeding & supplementen eens herzien jongen.
Whey gebruik je toch niet om bij te komen !
je lijkt wel een arabier man..Niet om bij te komen? Sinds wanneer zijn eiwitten geen kcal?
XXL whey is qua voedingswaarden beter, en de smaak is ook toppie.
True, ik plaatste alleen deze reactie omdat je vorige reactie nogal denigrerend overkwam tov Pietje.

Ik heb totaal geen hekel aan Pietje hoor, gewoon even gedachten wisselen.
Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer; we blijven allen trouwe XXL verslaafden !![]()

Grouphug!!!!!!!!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()