MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik sta op het punt om wat syntha-6 en dan dat creatine supplement te bestellen maar hoe zit dat nu met die megagrow en creatine monohydraat. In die megagrow zit meer creatine in blijkbaar dan in het gewone creatine supplement (per serving)? Je moet 50gram per dag nemen van die megagrow na de oplaadfase, en daar zit 7,5gr creatine in. Bij het gewone creatine monohydraat moet je 5gram innemen per dag wat dus neerkomt op 5gr creatine.

Megagrow it will be? Hoeveel water moet je drinken met dat supplement? Is 3 liter per dag genoeg? Ik wil namelijk mijn nieren heel en gezond houden want ik heb altijd wat wantrouwen naar zo'n middeltjes met de vrees dat het één van men organen gaat op****en. haha

Ik sta op het punt om wat syntha-6 en dan dat creatine supplement te bestellen maar hoe zit dat nu met die megagrow en creatine monohydraat. In die megagrow zit meer creatine in blijkbaar dan in het gewone creatine supplement (per serving)? Je moet 50gram per dag nemen van die megagrow na de oplaadfase, en daar zit 7,5gr creatine in. Bij het gewone creatine monohydraat moet je 5gram innemen per dag wat dus neerkomt op 5gr creatine.

Megagrow it will be? Hoeveel water moet je drinken met dat supplement? Is 3 liter per dag genoeg? Ik wil namelijk mijn nieren heel en gezond houden want ik heb altijd wat wantrouwen naar zo'n middeltjes met de vrees dat het één van men organen gaat op****en. haha

het is maar creatine hoor, niks buitenaards. Die met uitlaatgassen en sigaretten rook gevulde lucht die je elke minuut inademd is schadelijker

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.343

Megagrow is een goede keuze... en maak je geen zorgen over dat het slecht voor je is.. 3 liter is genoeg..

Al enig idee wanneer die Go Hard or Go home shirtjes komen ? :D

rene ik ben vergeten om 1 product te bestellen bij mn bestelling (eenmalige machtiging) van gisteren..hoe krijg ik die nog bij de huidige zending? zonder 2x verzendkosten te betalen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.347
rene ik ben vergeten om 1 product te bestellen bij mn bestelling (eenmalige machtiging) van gisteren..hoe krijg ik die nog bij de huidige zending? zonder 2x verzendkosten te betalen?

oo even mailen naar info@xxl zeg wat je wilt en geef je bestelnr.. passen we het hier aan ;)

Binnenkort weer eens wat whey inslaan.

Welke whey raad je aan naast je huismerk kwa smaak?

die van Revolutions is trouwens ook heerlijk.. ik weet niet of René die heeft??

eej die Crystal-C rulez van hun he.. die Whey ook :D verder houdt het wel op denk haha

Hmmm, dat van die creatine heb ik nogal gehoord, prijs valt ook goed mee geloof ik hé....

Ik heb hun aardbeienwhey al gehad, was echt wel lekker, maar dan bekruipt me toch dat vage testosting en co brol gevoel weer, ben mn vertrouwen een beetje verloren in Revolutions

Hmmm, dat van die creatine heb ik nogal gehoord, prijs valt ook goed mee geloof ik hé....

Ik heb hun aardbeienwhey al gehad, was echt wel lekker, maar dan bekruipt me toch dat vage testosting en co brol gevoel weer, ben mn vertrouwen een beetje verloren in Revolutions

so true! met zulke producten staat zo'n merk al gauw in de -..

Revolutions heb ik al gehad en is idd heerlijk

Lol, bij mij is het precies andersom. Hun whey vind ik rommel dankzij de samenstelling. Testosting en Humanobol vind ik helemaal geweldig (vind het zelfs beter werken dan nolvadex+hcg).

Whey kan je het beste gewoon van het XXL merk nemen. Goede samenstelling, niet duur en nog lekker ook. Mocht je een keer iets anders willen probeer dan die van Dorian Yates, die is echt super lekker!

Altijd maar opnieuw die smaak, smaak, smaak... en de rest ni belangrijk dan ?
Ofwel ga je voor een whey met een goeie samenstelling & smaak (XXL) of alleen voor de smaak (Revo)
Ik zou het wel weten ;)

wie zegt er dat de samenstelling van die Revolutions whey zuigt? doet gewoon goed z'n werk hoor ;) EN is nog lekker ook :D

Terug
Naar boven