XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Om het je wat makkelijker te maken, ik ben een zware liefhebber van XXL's vanille :D

Smaak is persoonlijk, ik denk niet dat er een slechte bijzit, heb ze allemaal al geproefd buiten aardbei.

bwoa.. die choco vind ik anders toch maar vies eigenlijk :x
maar de vanille en aardbei vind ik heerlijk!! (de choco van performance is heel lekker trouwens)
tot zover al mijn proteïnesmaakkennis ;)

Ik ben zelf een fan van megagrow geeft je echt serieuze krachttoename.

rene

Kracht is niet mijn eerste intentie. Ik wil zien of ik ook zwaarder ervan word, of dat nu vocht is of niet, maakt me niet uit. Maar ik veronderstel dat je zoizo zwaarder gaat worden als je meer heft of is dat niet persé zo met creatine?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.326
Kracht is niet mijn eerste intentie. Ik wil zien of ik ook zwaarder ervan word, of dat nu vocht is of niet, maakt me niet uit. Maar ik veronderstel dat je zoizo zwaarder gaat worden als je meer heft of is dat niet persé zo met creatine?

omdat je sterker wordt en fitter kan je zwaarder en harder trainen waardoor je mits je goed eet meer groeit . dat is het principe van alle creatine supplementen..

zo hup weer terug onder de wol... had ff honger :meal:

Even een korte vraag:

Als je Complex Carb Gainer in combinatie neemt met Whey instant ( 1 shake dus :) ), welke verhoudingen moet je dan nemen ongeveer?
Alvast bedankt

Even een korte vraag:

Als je Complex Carb Gainer in combinatie neemt met Whey instant ( 1 shake dus :) ), welke verhoudingen moet je dan nemen ongeveer?
Alvast bedankt

Net wat je zelf wilt natuurlijk.
Als je 100 gram neemt van ccg heb je volgens mij al 38 gram eiwit binnen.
Als je daar 30 gram whey bij pakt zit je op 62 gram. Lijkt me wel voldoende;)

omdat je sterker wordt en fitter kan je zwaarder en harder trainen waardoor je mits je goed eet meer groeit . dat is het principe van alle creatine supplementen..

zo hup weer terug onder de wol... had ff honger :meal:

Geweldig, jij word gewoon wakker om te eten. Zo maf ben ik dus niet he:D

Bestelling is binnen, bedankt:)
Alleen jammer dat er geen samples bijzaten:)

Had ik jullie trouwens al verteld over mijn laatste bestelling?

Ik moet het even kwijt, omdat het maar weer voor de zoveelste keer aangeeft hoe snel die gasten van XXL zijn.

Komt ie.......gisteren pakje ontvangen, vandaag besteld!!:woot:

Laatst bewerkt:
Gister besteld en vandaag Whey Instant en Complex Carb Gainer binnengehad.
Toppie:thumb:

Had ik jullie trouwens al verteld over mijn laatste bestelling?

Ik moet het even kwijt, omdat het maar weer voor de zoveelste keer aangeeft hoe snel die gasten van XXL zijn.

Komt ie.......gisteren pakje ontvangen, vandaag besteld!!:woot:

damnnn dat is mij zelfs nog niet gelukt en de bestelling komt zo ongeveer om de hoek bij rene binnen:D

Xtend in de aanbieding!

Jammer dat ik nog 2 potjes voor de oude prijs gekocht heb :( Kan ik nog ruilen?:D

Blijft die aanbiedingprijs van Xtend de vaste prijs of is het maar tijdelijk?

Donderdagavond besteld, vanochtend al binnen. Wat ongelofelijk snel! Klasse!

Terug
Naar boven