AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.383
net mn bestelling binnengekregen en er zaten samples bij woohoo :)
thx! ;)

Nu mijn oog erop viel terjuist, hoe komt het eigenlijk dat ik 5€ verzendkosten moest betalen? Ik heb 2x Syntha-6 besteld en 1x megagrow, dat zijn 3 producten + dan nog dat proteindrankje maar dat telt niet mee want dat is onder de 10€. Je gaat me toch niet zeggen dat 2 dezelfde producten niet meetellen voor 2?

Mijn bestelling, is die eigenlijk al onderweg? Krijg ik hier een melding van als die is opgestuurd of ni want ik gaan ni thuis zitte wachte zonder te weten of die koerier nu gaat komen of ni.

bestelnr: 12940

€5 verzendingskosten is geen hoop geld! bestel maar eens in het buitenland (buiten nederland) ;)

twee maal hetzelfde product heb je al aan promotie prijs en dit geld dan als 1 product (=1 promotie)
Niet teveel verwachten....niet overdrijven.

€5 verzendingskosten is geen hoop geld! bestel maar eens in het buitenland (buiten nederland) ;)

Dat is waar, maar in het buitenland worden die verzendkosten gecompenseerd met de prijs van het product he ;)

twee maal hetzelfde product heb je al aan promotie prijs en dit geld dan als 1 product (=1 promotie)
Niet teveel verwachten....niet overdrijven.

Dan had ik beter 2x het product apart besteld, dan kwam ik goedkoper uit.
:lifter:

Kvraag mij altijd af of dat de Belgen niet de gierige zijn ipv die Nederlanders ;)

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, supplementen kosten een hoop geld dus:p

Grtz

Juist mijn bestelling ontvangen.
Maandag besteld vandaag al hier, SUPER!! En met samples erbij ... :D

Net ook de Choco Whey Instant geproefd... Heerlijk!
Dit was mijn 2e bestelling in 2 weken. M.a.w. Rene je hebt er een klant voor het leven bij ;)

Thanks!

amai die samples... coockies & cream viel nog mee maar die sinaas was toch wel echt NIET te drinken hoor :D

Kvraag mij altijd af of dat de Belgen niet de gierige zijn ipv die Nederlanders ;)

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, supplementen kosten een hoop geld dus:p

Grtz

Ik ben een vlaming, geen belg...
En gierig kan je het niet noemen. Ik heb altijd geleerd, als je een € kan pakken, dan pakt ge die... :) Kheb ze niet van de rol te scheuren, spijtig maar het is zo.

Je kan zo verder gaan :

Ik ben een West-Vlaming en geen Antwerpenaar, geen Limburger , geen Oost-Vlaming , geen Brusselaar

Laat die politieker's hun zever uitvechten.

Betty, stopt is me mekkeren jom

Terug
Naar boven