Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

COOL morgen even shoppen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil er ook 1 :( hoelang zullen ze ongeveer in vooraad zijn :o

Zo weer even wat besteld bij ome rené

Whey Protein Instant 1 XXL Nutrition 5,0 kg Banaan, Choco 81.50 81.50
Gratis Hempje Bigger is Beter 1 XXL Nutrition XL 0.00 0.00
Whey Amino 2150 1 XXL Nutrition 325 Tab 25.95 25.95

Ik heb mijn gratis hempje al binnen :D

Wil ik net wat bestellen, ligt de site plat :mad: Hopelijk doet hij het snel weer!

Already waiting 8 days for my order.......

Otonio zei:
Already waiting 8 days for my order.......

Als je niet betaald krijg je ook niets.

Ik heb gister 1 uur besteld en vanmiddag stond het al op me te wachten.

Thanks René.

Heb maatje shirt Xl en zit super. Morgen even in de stad er mee pimpen:D

Het valt mij trouwens op dat de Bananen-Whey veel slechter oplost in water dan de aarbeien whey (die ik als laatste had).. Verklaringen voor?

jordy zei:
Als je niet betaald krijg je ook niets.

Ik heb gister 1 uur besteld en vanmiddag stond het al op me te wachten.

Thanks René.

Heb maatje shirt Xl en zit super. Morgen even in de stad er mee pimpen:D

Amai, wat een slimme opmerking. Het bedrag is al 8 dagen van mijn rekening en heb nog niets ontvangen. Heb hen gisteren gemaild, maar nog geen antwoord gekregen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
SiRoj zei:
Het valt mij trouwens op dat de Bananen-Whey veel slechter oplost in water dan de aarbeien whey (die ik als laatste had).. Verklaringen voor?

slechter? hoe kan dat nu .. het is een instant whey...

Otonio zei:
Amai, wat een slimme opmerking. Het bedrag is al 8 dagen van mijn rekening en heb nog niets ontvangen. Heb hen gisteren gemaild, maar nog geen antwoord gekregen.

ik zit zelf even in buitenland maar je mail zo toch wel beantwoord moeten worden binnen 24 uur. betalingen uit belgie duren ooit lang een week ofzo. daarom sturen we bij vaste klanten in belgie al de bestelling weg voor de betaling binnen is..

jordy zei:
Hoe gaat het met de onderhandelingen met TPG?

ik heb het helemaal gehad met die koerier binnen 2 weken gaat alles weer met TPG :D..

Heb ze een paar keer over de balie getrokken maar ja.. het hielp niet...

jordy zei:
Haha je was me net voor ;)

Mooi daar ben ik blij om. Goede zet

ja ik krijg grijze haren ervan... hopelijk gaat het met tpg beter.. we zullen zien..

we zijn best een grote klant, zijn grote bedragen per maand beetje service mag je dan toch wel verwachten... maandag komt er een accountmanager van TPG langs ;)

XXL Nutrition zei:
ja ik krijg grijze haren ervan... hopelijk gaat het met tpg beter.. we zullen zien..

we zijn best een grote klant, zijn grote bedragen per maand beetje service mag je dan toch wel verwachten... maandag komt er een accountmanager van TPG langs ;)

TPG heeft gewoon het voordeel dat het zoon groot bedrijf is. en dat ze in bijna elke gemeente wel een postkantoor hebben.

Succes maandag ;)

Zo ik heb me shirtje al binnen.:D

En als het goed is, laten we het ook weten: Pakketje werd vandaag, na 9 dagen geleverd.

Terug
Naar boven