Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
Otonio zei:
En als het goed is, laten we het ook weten: Pakketje werd vandaag, na 9 dagen geleverd.

:banana: yeehaaa....

maar tjaa.. de koerier is exit..... service zal vanaf nu alleen maar beter worden..

XXL Nutrition zei:
:banana: yeehaaa....

maar tjaa.. de koerier is exit..... service zal vanaf nu alleen maar beter worden..

Mooi, die gasten waren alleen maar slecht voor jullie imago.

Heb vandaag weer een nieuwe bestelling geplaatst. Ben benieuwd :thumb:

Ik bestel me spullen altijd bij (leuk voor je, gefeliciteerd en nu niet meer spammen met je sig!!)

Binnen nog geen week is het afgeleverd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ferdi E. zei:
Ik bestel me spullen altijd bij (spam)
Binnen nog geen week is het afgeleverd.

:rolleyes: dit is een xxlnutrition topic.. dus :finger: wil je iets delen maak dan een thread aan in de supps sectie.

Laatst bewerkt door een moderator:
TongPo zei:
Mooi, die gasten waren alleen maar slecht voor jullie imago.

Heb vandaag weer een nieuwe bestelling geplaatst. Ben benieuwd :thumb:

Gaat allemaal goedkomen... jouw pakket zal nog komen met de "geliefde" koerier. Over een week de 1e met TPG.

Ja Ferdi, niet zo netjes om in de sticky topic van deze sponsor reclame te gaan maken voor een ander bedrijf (waar je, gezien je signature, ook een belang bij lijkt te hebben). :nope:

jordy zei:
Welke maat en hoe valt die???

Ik heb ook een t-shirt L en die is net goed.

Had maatje XL, maar die is me nog nét een beetje ruim, ach ja, dan kan ik tenminste trainen met het doel hem nog een beetje meer op te vullen :D

Milky zei:
Had maatje XL, maar die is me nog nét een beetje ruim, ach ja, dan kan ik tenminste trainen met het doel hem nog een beetje meer op te vullen :D
Gewoon een pot MegaGrow kopen, dan komt het vanzelf goed.. ;)

Mijn pakketje werd geleverd toen ik niet thuis was...nu heb ik hem al 2 dagen niet meer gezien terwijl hij wel een briefje acherliet. Heb al een mailtje gestuurd maar nog niks ontvangen.

50 Dollar zei:
Mijn pakketje werd geleverd toen ik niet thuis was...nu heb ik hem al 2 dagen niet meer gezien terwijl hij wel een briefje acherliet. Heb al een mailtje gestuurd maar nog niks ontvangen.

staat er geen telnummer op?

Nope stond helemaal niks op. Alleen de naam Adil en route 60 meen ik. Wat ik dan weer jammer vind is dat ik 2 dagen geleden een mailtje naar xxl heb gestuurd waarin ik vroeg of ze me zsm dat bestelnummer wilden sturen zodat dat bedrijf kon traceren waar mn bestelling was. Heb nog steeds niks terug ontvangen. Mn whey en weightgainer is helemaal op dus dat is mooi k*t, vooral aangezien ik aan het cutten ben heb ik die whey hard nodig.

Hoe kan het dat ik niet binnen 2-3 dagen een mailje met dat nummer krijg teruggestuurd rene?

50 Dollar zei:
Nope stond helemaal niks op. Alleen de naam Adil en route 60 meen ik. Wat ik dan weer jammer vind is dat ik 2 dagen geleden een mailtje naar xxl heb gestuurd waarin ik vroeg of ze me zsm dat bestelnummer wilden sturen zodat dat bedrijf kon traceren waar mn bestelling was. Heb nog steeds niks terug ontvangen. Mn whey en weightgainer is helemaal op dus dat is mooi k*t, vooral aangezien ik aan het cutten ben heb ik die whey hard nodig.

Hoe kan het dat ik niet binnen 2-3 dagen een mailje met dat nummer krijg teruggestuurd rene?

Dit soort situaties behoren over een week dus tot het verleden... koerier is echt een drama de laatste 2 weken.. Maar tpg gaat dus aan de slag.

wat dat nummer betreft.. ik zit zelf in Buiteland zaken gaan uiteraard gewoon door maar als je mailt om een pakketnummer dan wordt die mail door die mensen dan doorgestuurd naar de koerier.. als deze geen antwoord geeft dan... Maandag ben ik er bel dan even als je nog niets hebt regel ik het metteen.

XXL Nutrition zei:
Dit soort situaties behoren over een week dus tot het verleden... koerier is echt een drama de laatste 2 weken.. Maar tpg gaat dus aan de slag.

wat dat nummer betreft.. ik zit zelf in Buiteland zaken gaan uiteraard gewoon door maar als je mailt om een pakketnummer dan wordt die mail door die mensen dan doorgestuurd naar de koerier.. als deze geen antwoord geeft dan... Maandag ben ik er bel dan even als je nog niets hebt regel ik het metteen.

Ja ik wist dat je in het buitenland zat maar vind dan toch dat een van de medewerkers mij ook even iets kon laten weten. Nu weet ik namelijk niet wanneer ik het pakketje nog krijg, als ze het wel nog kunnen vinden. Als het er maandag niet is ben ik natuurlijk wel geneigd ergens anders mn whey te halen, kan namelijk niet nog een week vooruit zonder whey maar dat begrijp je zelf ook wel.

Maar als het er maandag niet is bel ik wel even...bedankt:thumbup:

50 Dollar zei:
Ja ik wist dat je in het buitenland zat maar vind dan toch dat een van de medewerkers mij ook even iets kon laten weten. Nu weet ik namelijk niet wanneer ik het pakketje nog krijg, als ze het wel nog kunnen vinden. Als het er maandag niet is ben ik natuurlijk wel geneigd ergens anders mn whey te halen, kan namelijk niet nog een week vooruit zonder whey maar dat begrijp je zelf ook wel.

Maar als het er maandag niet is bel ik wel even...bedankt:thumbup:

Als het maandag niet boven water is stuur ik gewoon een 2e pakket..

XXL Nutrition zei:
Gaat allemaal goedkomen... jouw pakket zal nog komen met de "geliefde" koerier. Over een week de 1e met TPG.

Pakketje zat vanochtend in de bus. Blijkbaar hebben ze geleerd van hun fouten. ;)

Milky zei:

Ja zo is dat, kan je ergens naartoe werken.

Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen :)

Vanille instant is hot :eyebrow: en heb nu een stoer onderhemdje om te pimpen :P

Bedankt XXL :kiss:

Terug
Naar boven