Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
louai zei:Ik heb de bestelling nog niet, ik kreeg de tweede dag een bevesteging mail dat ik betaald had.....dus dit wordt de tweede week dan, ik vind't belachelijk en ze houden je niet op de hoogte....kga nooit meer wat bestellen bij hun![]()
? je kreeg een bevestigingsmail dat je had betaald? waar gaat dit over?louai zei:Ik heb de bestelling nog niet, ik kreeg de tweede dag een bevesteging mail dat ik betaald had.....dus dit wordt de tweede week dan, ik vind't belachelijk en ze houden je niet op de hoogte....kga nooit meer wat bestellen bij hun![]()

STBNL21 Postbank Amsterdamlouai zei:Deze Mail kreeg ik vorige week donderdag of vrijdag, dus het is nu zaterdag
en volgende week wordt de tweede week, weet je wat ik bedoel...als het niet op voorraad is mag je het best zeggen ik vind het niet erg zo weet ik wat er aan de hand is....
------------------------------------------------------------
Beste ody,
U heeft gekozen voor vooruitbetaling per bank de bestelling wordt binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden. Wij verzenden per koerier indien u tijdens de bezorging niet thuis bent laat deze een kaartje achter zodat u een nieuwe bezorgafspraak kan maken.
Uw bestelling:
BCAA Capsules 200 Cap, aantal:1, prijs: 25.50
Verzendkosten: 4.00
Het totale bestelbedrag bedraagt EUR 29.50
Maakt u dit bedrag over op : Giro: 4298691 t.n.v XXL - No Nonsense Nutrition te Helmond.
Voor België: IBAN: NL21PSTB0004298691 BIC/SWIFTSTBNL21 Postbank Amsterdam
Vermeldt bij de betaling het bestelnummer: 3160
Met vriendelijke groet,
René van der Zel
XXL No Nonsense Nutrition
Volderhof 64
5709GB Helmond
0492-841660 / 06-25546308
Info@xxlnutrition.nl
dit is een auto reply... op een bestelling, zegt veder niets over of een betaling al binnen is of niet. Ik kijk het maandag even voor je na wat er mis is...louai zei:HALLO,
donderdag avond is je betaling ontvangen, en de bestelling vrijdag
verzonden.
Met vriendelijke groet,
René
XXL Nutritione
![]()
![]()

Oxgene zei:Ik heb op 07-06 besteld en ook nog niks ontvangen.
Nu hoorde ik alleen maar goede verhalen over de levering van vrienden, dus ik hoop dat het na het weekend snel arriveert.
Niet echt een klacht dus , maar ik dacht dat XXL binnen 2 dagen het wel zou leveren.
Aardbei whey van XXL is trouwens heerlijk. Zeker een aanrader.
XXL Nutrition zei:In principe gaan alle bestellingen gedaan voor 15.30 die dag de deur uit en worden dan ook in principe de eerst volgende werkdag bezorgd.
wazzup zei:Ehm, heb ik iets gemist... kan ik geen losse whey-eiwit (eigenmerk) meer kopen omdat ze nu die overprijsde (voor mijn doel en beurs) isolaat hebben ?
Alleen nog maar samen met protein-80 als combi ?
hardgainers zei:ze hebben nu toch die nieuwe shizzle die whey instant.. zelffde prijs alleen in emmer en met maatschep ik heb de bannaaannnn