MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb al een paar keer geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen via de xxl site maar ik krijg maar geen mail binnen met gegevens ( ook niet bij ongewenst). Kun je mij hiermee verder helpen?

Zijn er mensen met ervaring rondom deze producten, beide XXL huismerk:

BCAA Powder
BCAA Capsules

Het mooie verhaal bij beide producten:
Door voor de training BCAA's in te nemen, voorkom je dat je lichaam tijdens de training spiermassa gaat aanspreken om aan deze aminozuren te komen. En ingenomen na de training zullen zij zorgen voor een maximale eiwitsynthese. Er zal dus geen spierafbraak meer plaatsvinden, alleen nog maar spieropbouw!
BCAA's werken dus zowel anti-katabool als anabool.

Ikzelf heb nog geen enkele ervaring met BCAA's is het een aanrader? Of zijn er andere manieren (hetzij via voeding of andere supplementen) waarmee hetzelfde doel bereikt kan worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.425
Ik heb al een paar keer geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen via de xxl site maar ik krijg maar geen mail binnen met gegevens ( ook niet bij ongewenst). Kun je mij hiermee verder helpen?

ik heb even gemailt met onze privat nerd :D

...

Laatst bewerkt:
XXL krijg ik miss speciale korting of extra's als ik 2 nieuwe klanten aantrek? :P

Hah ik heb een paar gasten bij mij int leger aangeraden om van xxlnutrition te kopen dus krijg ik dan ook korting???:D

aaah man :( fo real?

aah kheb al wel 4 euro korting doordat ik nu meerdere dingen kan bestellen in 1 keer dus dat is tenminste wat ;)

ej hoe zit het nou . ik heb me whey gehad maar er is niks van me rekening gehaald?

René, graag even wat info over die eiwitrepen "Pure Bars" van Worldwide Sport..

Ik heb zitten zoeken op je site maar ik vind de leverbare smaken maar niet :help:

Hah ik heb een paar gasten bij mij int leger aangeraden om van xxlnutrition te kopen dus krijg ik dan ook korting???:D

Ah zitte gij int leger? Khem daar ook altijd al intresse in gehad, alleen zien ek da ni zitte want dan moet ik heel mijn training laten vallen.
Welke job beoefende?

Wat een vage vragen allemaal af en toe hier zeg haha :D

Terug
Naar boven