- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het BCAA powder van XXL is zeker een aanrader!
Voor en na de training een schep. Gewoon in je mond en dan doorspoelen met water.
BCAA Powder van XXL heeft bij mij zn dienst goed bewezen! Geef je geld niet uit aan al die dure bcaa producten en fancy pillen, poeder wordt nog steeds het snelst opgenomen en dat is nu net de noodzaak bij een bcaa.
Ik weet niet hoe jullie het doen... heb gistermiddag stacker4 besteld en vanmorgen al binnen.
Had hem pas na het weekend verwacht
Geweldig, zeer snelle levering!
Das wel héél erg snel!Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar?Das wel héél erg snel!
is dit normaal kheb dinsdag ochtend overschrijving gemaakt in bank en nu zaterdag nog steeds niet ontvangen :s?
Ah zitte gij int leger? Khem daar ook altijd al intresse in gehad, alleen zien ek da ni zitte want dan moet ik heel mijn training laten vallen.
Welke job beoefende?

Heb mijn bestelling zeer snel gekregen, maar toch even een vraag:
Gebruik: Neem direct na de training ca. 0,4 gr x je lichaamsgewicht aan DextroJuice in samen met 40 gram Whey Protein Instant. Weeg je 80 kg dan neem je dus 32 gram DextroJuice.
Ik heb dus de dextro juice en de whey , maar gooi je dit spul gewoon door elkaar in een shake? of drink je dit apart?

Dinsdag bestelling geplaatst, woensdag geld overgemaakt via vooruitbetaling en donderdag al binnen! Super!
Alleen beetje jammer dat 1 pot al open was.
Ik vind juist choco de minst lekkere, vind de banaan het meest natuurlijke smaken! Krijg er maar niet genoeg van, en dit geld voor de CCG, Pro 80 & de whey! Choco ben ik redelijk rap op uitgekeken!choco is wel veel beter, kreeg na 2 weken kotsneigingen van banaan

Ik vind juist choco de minst lekkere, vind de banaan het meest natuurlijke smaken! Krijg er maar niet genoeg van, en dit geld voor de CCG, Pro 80 & de whey! Choco ben ik redelijk rap op uitgekeken!
Dit bewijst nogmaals dat smaken verschillen éh![]()