Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

heeft dat zin? :P

Probably not :roflol:

choco is wel veel beter, kreeg na 2 weken kotsneigingen van banaan

is dit normaal kheb dinsdag ochtend overschrijving gemaakt in bank en nu zaterdag nog steeds niet ontvangen :s?

Het BCAA powder van XXL is zeker een aanrader!

Voor en na de training een schep. Gewoon in je mond en dan doorspoelen met water.

BCAA Powder van XXL heeft bij mij zn dienst goed bewezen! Geef je geld niet uit aan al die dure bcaa producten en fancy pillen, poeder wordt nog steeds het snelst opgenomen en dat is nu net de noodzaak bij een bcaa.

En waarom heb jij voor poeder gekozen en niet voor pillen? Lijkt me weer net even handiger...

Ik weet niet hoe jullie het doen... heb gistermiddag stacker4 besteld en vanmorgen al binnen.

Had hem pas na het weekend verwacht :D
Geweldig, zeer snelle levering!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.449
is dit normaal kheb dinsdag ochtend overschrijving gemaakt in bank en nu zaterdag nog steeds niet ontvangen :s?

tjaa... zaterdag wordt er zo i zo niet bezorgd... maar je zou het eigenlijk vrijdag gehad moeten hebben.. wacht maandag even af.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah zitte gij int leger? Khem daar ook altijd al intresse in gehad, alleen zien ek da ni zitte want dan moet ik heel mijn training laten vallen.
Welke job beoefende?

Ge kunt idd niet deftig "bodybuilden"..
Ik wacht op een overplaatsing, hopelijk gevechtsgenie of recce (1jp)

Heb mijn bestelling vorige week nog goed ontvangen, bedankt voor de vlotte levering.
Info die erbij zat is meteen uitgedeeld!

Heb mijn bestelling zeer snel gekregen, maar toch even een vraag:

Gebruik: Neem direct na de training ca. 0,4 gr x je lichaamsgewicht aan DextroJuice in samen met 40 gram Whey Protein Instant. Weeg je 80 kg dan neem je dus 32 gram DextroJuice.

Ik heb dus de dextro juice en de whey , maar gooi je dit spul gewoon door elkaar in een shake? of drink je dit apart?

Heb mijn bestelling zeer snel gekregen, maar toch even een vraag:

Gebruik: Neem direct na de training ca. 0,4 gr x je lichaamsgewicht aan DextroJuice in samen met 40 gram Whey Protein Instant. Weeg je 80 kg dan neem je dus 32 gram DextroJuice.

Ik heb dus de dextro juice en de whey , maar gooi je dit spul gewoon door elkaar in een shake? of drink je dit apart?

lekker samen doen en geniet van de heerlijke smaak. ik ben nu zodanig verslaafd aan dextrojuice en choco dat ik de gewone choco bijna niet meer wil :p

Alles is binnen.
Bedankt voor alles Rene

Dinsdag bestelling geplaatst, woensdag geld overgemaakt via vooruitbetaling en donderdag al binnen! Super!
Alleen beetje jammer dat 1 pot al open was.

choco is wel veel beter, kreeg na 2 weken kotsneigingen van banaan
Ik vind juist choco de minst lekkere, vind de banaan het meest natuurlijke smaken! Krijg er maar niet genoeg van, en dit geld voor de CCG, Pro 80 & de whey! Choco ben ik redelijk rap op uitgekeken!
Dit bewijst nogmaals dat smaken verschillen éh;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.460
Ik vind juist choco de minst lekkere, vind de banaan het meest natuurlijke smaken! Krijg er maar niet genoeg van, en dit geld voor de CCG, Pro 80 & de whey! Choco ben ik redelijk rap op uitgekeken!
Dit bewijst nogmaals dat smaken verschillen éh;)

Ik ben er onderhand wel achter dat dat zo subjetief is... sommige vinden aardbei heerlijk en bestellen die altijd.. en andere vinden die juist niet lekker..

Terug
Naar boven