Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik altijd aardbei:)
Supercharge FRUIT PUNCH vind ik ook gewoon TE LEKKER

Een vraagje over NOS ETHER . Klopt het dat je alleen maar de eerste 3 dagen dit supplement inneemt op een niet trainings dag, en daarna alleen maar op trainings dagen? Gaat anders wel erg snel op voor die 50 eur :)

moet wel mega veel water bij dat spul zeg:)

na de shake ben ik 20min aan het pissen:)
En dan me whey:) haha

Wat is eigenlijk de oorzaak dat je eerst een oplaadfase nodig hebt?

Ja je hebt gelijk:) een reverse load

ik wat trouwens de dosering nos ether op niet traininsdagen vergeten op de site.. net even aangepast.

rene

Ah dus toch ;) Heb um vandaag besteld, ga het volgende maand eens proberen. Had toch nog wat reflex spray + protein 80 nodig dus heb hem er maar meteen bij gezet.

Ik vermeld mijn bestelling btw niet voor een free sample.... ik vind alleen dat xxl karma altijd zo lekker om te krijgen :D

Huidplooimeter;
Animal t-shirt;
Nitrocrea besteld :cool:

Die "new-whey liquid protein", mag je dat in de ijskast leggen? Heb zo'n testertje opgedronken, smaak is precies een medicijn maar het zou toch veel beter smaken als dat koud zou zijn. Ga zo een doosje bestellen, echt heel makkelijk, 2 slokken en je hebt 42gr eiwit binnen.

als je No-Xplode of Superpump 250 thuis drinkt en dan 15-20min moet fietsen, pomp je dan niet veel richting je beenspieren? of duurd het ff voor het opgenomen is en is et niet erg dat je nog 15-20min moet fietsen?

Ah dus toch ;) Heb um vandaag besteld, ga het volgende maand eens proberen. Had toch nog wat reflex spray + protein 80 nodig dus heb hem er maar meteen bij gezet.

Ik vermeld mijn bestelling btw niet voor een free sample.... ik vind alleen dat xxl karma altijd zo lekker om te krijgen :D

+60 :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.477
Die "new-whey liquid protein", mag je dat in de ijskast leggen? Heb zo'n testertje opgedronken, smaak is precies een medicijn maar het zou toch veel beter smaken als dat koud zou zijn. Ga zo een doosje bestellen, echt heel makkelijk, 2 slokken en je hebt 42gr eiwit binnen.

ja ik drink ze ook ijs en ijs koud :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.478
als je No-Xplode of Superpump 250 thuis drinkt en dan 15-20min moet fietsen, pomp je dan niet veel richting je beenspieren? of duurd het ff voor het opgenomen is en is et niet erg dat je nog 15-20min moet fietsen?

try and feel it............

zou best wel eens kunnen dat je dan je benen opblaast met fietsen...

try and feel it............

zou best wel eens kunnen dat je dan je benen opblaast met fietsen...

hmm René, sarcasme op de o zo vroege morgen :D

was jij niet vannacht om 01.00 uur nog wakker? volgens mij was je toen nog actief hierzo haha sommige mensen hebben geen slaap nodig he??

Terug
Naar boven