MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Euro Stacker 4 is binnen, dacht ff shit wat een licht pakketje (was alleen maar gewend Whey/Creatine te bestellen) dus dacht ff dat je me bbq saus ofzo gestuurd had :o hehe

..

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
AMEN, vorig jaar ook al stacker4 gebruikt (nu weer) en enkele maanden geleden eens enkele capsules van Lipo, die lipo reageerde ik niet op en als gevold van mogelijk sides heb ik deze dan ook doorgeflusd :-).
Stacker is ""volgens mij"" nog steeds erg goed, geen fancy ingredienten gewoon de basics die werken, caffeine, groente thee, guarana, kola noot, LEKKA LEKKA
(of het echt vetverbrandend werkt daar wijt ik me niet over uit, want eigenlijk ben ik niet zo voor burners (ging na de lipo ook nooit nog een burner kopen, maar kon het toch niet laten), ik krijg er in elk geval een goed gevoel bij, en voor de prijs kon ik het niet laten :-) :-)

Ik koop alleen basic supplementen, Whey/Creatine, visolie, multi, vitamine B-Complex. Geen fancy "Hyperdyper 100% anabolic mix" stuff. Vandaar dat ik Stacker4 gekozen heb, duidelijke ingredienten en een redelijke prijs. Ik verwacht ook hier geen wonderen van, het is slechts ter ondersteuning als ik door het 20% onder onderhoud eten me suf voel of iets dergelijks.

...

Laatst bewerkt:
zo vanmiddag weer lekker besteld

NOX pump, size on, diesel test hardcore + matrix whey cookies and cream (hopend dat die richting de syntha6 smaak gaat :p)

NOX pump, size on, diesel test hardcore + matrix whey cookies and cream (hopend dat die richting de syntha6 smaak gaat :p)
Hmm, zowat hetgene dat ik nog wel eens zou bestellen, maar even niet meer zoveel geld aan kan uitgeven...
Maar na de zomerjob(s), zeker eens proberen! :p

Shake beker is echt super handig!!;) bedankt;)

ja rene, vraagje.

heb dus voor de training net 4 gram bcaa's genomen, zoals op jullie site dus staat
moet ik na de training eerst de x targo of eerst de bcaa's nemen?
ik vermoed eerst de x targo... en hoeveel maatscheppen met een whey schepje is 75gram x targo?

mucho gracias :D

Heb mij vandaag magnesium-calcium gekocht via de site, hopelijk doet dit iets positiefs aan mijn traag herstel en vermoeidheid.
Trouwens waarom precies magnesium én calcium?

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:

Hmm zowat alles van wat ik een keer wil proberen. Ziet er lekker uit, laat ook even een revieuw achter als je die shit hebt gebruikt.

Heb mij vandaag magnesium-calcium gekocht via de site, hopelijk doet dit iets positiefs aan mijn traag herstel en vermoeidheid.
Trouwens waarom precies magnesium én calcium?

Magnesium en calcium samen versterken de opname van elkaar volgens mij. Had hier laatst iets over gelezen zal morgen even kijken of ik de link kan vinden.

Terug
Naar boven