Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga vandaag beginnen met wtf pump'd hoop goede resultaten te berijken laatr jullie snel weten chiao
Euro Stacker 4 is binnen, dacht ff shit wat een licht pakketje (was alleen maar gewend Whey/Creatine te bestellen) dus dacht ff dat je me bbq saus ofzo gestuurd hadhehe

AMEN, vorig jaar ook al stacker4 gebruikt (nu weer) en enkele maanden geleden eens enkele capsules van Lipo, die lipo reageerde ik niet op en als gevold van mogelijk sides heb ik deze dan ook doorgeflusd :-).
Stacker is ""volgens mij"" nog steeds erg goed, geen fancy ingredienten gewoon de basics die werken, caffeine, groente thee, guarana, kola noot, LEKKA LEKKA
(of het echt vetverbrandend werkt daar wijt ik me niet over uit, want eigenlijk ben ik niet zo voor burners (ging na de lipo ook nooit nog een burner kopen, maar kon het toch niet laten), ik krijg er in elk geval een goed gevoel bij, en voor de prijs kon ik het niet laten :-) :-)
nouja graag gedaan in ieder geval
?wat nou bedankt voor de hint? het was een vraag mannouja graag gedaan in ieder geval
![]()
hoe nam je ze eerst dan in voor de hint?

Hmm, zowat hetgene dat ik nog wel eens zou bestellen, maar even niet meer zoveel geld aan kan uitgeven...zo vanmiddag weer lekker besteld
NOX pump, size on, diesel test hardcore + matrix whey cookies and cream (hopend dat die richting de syntha6 smaak gaat)

Vlam gewoon een schep bcaa bij die x targo, direct na de training.

zo vanmiddag weer lekker besteld
NOX pump, size on, diesel test hardcore + matrix whey cookies and cream (hopend dat die richting de syntha6 smaak gaat)
Heb mij vandaag magnesium-calcium gekocht via de site, hopelijk doet dit iets positiefs aan mijn traag herstel en vermoeidheid.
Trouwens waarom precies magnesium én calcium?