Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb mij vandaag magnesium-calcium gekocht via de site, hopelijk doet dit iets positiefs aan mijn traag herstel en vermoeidheid.
Trouwens waarom precies magnesium én calcium?

Volgens mij omdat magnesium de spier laat ontspannen en calcium ze laat
aanspannen. Dus een evenwicht creeeren voor een synergetisch effect

zo ook weer mijn bijdrage geleverd :

2x IIS vitamine pack
1x 5 KG Whey choco, ananas( ben heel erg benieuwd )
1x Maca
1x Shakebeker

Nox pump bewaar ik voor volgende keer..eerst maar is nitrocrea en vendetta opmaken :D

rene,

wat verschilt het vita pack van IIS van een huis-tuin-en keuken multivitamine?

bestelling gedaan van 2x 2.5kg whey pro instant + pro80 en 2kg caseine potje

later nog eentje plaatsen voor de labrada en nos ether

maar heb een vraagje: krijg je korting bij een bepaald bedrag? samples? t-shirt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.987
bestelling gedaan van 2x 2.5kg whey pro instant + pro80 en 2kg caseine potje

later nog eentje plaatsen voor de labrada en nos ether

maar heb een vraagje: krijg je korting bij een bepaald bedrag? samples? t-shirt?

we krijgen soon weer shirts.. die verkopen we voor 5,95 dan.. kostprijs zeg maar. samples geven als we die hebben. en we houden onze prijzen laag en leveren snel ;)

Mooi zo:)

ja rene, vraagje.

heb dus voor de training net 4 gram bcaa's genomen, zoals op jullie site dus staat
moet ik na de training eerst de x targo of eerst de bcaa's nemen?
ik vermoed eerst de x targo... en hoeveel maatscheppen met een whey schepje is 75gram x targo?

mucho gracias :D

rené?

Complex carb gainer binnen gekregen van xxl (vandaag), alleen smaakt het raar(vanille) met de vorige Carb gainer van xxl smaakte het stukken beter, ik moet eerlijk zeggen een minpunt voor mij geen VAnille meer van Complex Carb gainer!!!
Wat is er aan veranderd:S?

Ik voel niet veel van de Stacker4, ben alleen wel 3x bijna flauw gevallen. Wat mij nog nooit in mijn leven gebeurd is.

• #4.993
Complex carb gainer binnen gekregen van xxl (vandaag), alleen smaakt het raar(vanille) met de vorige Carb gainer van xxl smaakte het stukken beter, ik moet eerlijk zeggen een minpunt voor mij geen VAnille meer van Complex Carb gainer!!!
Wat is er aan veranderd:S?

geen idee... wat is de code op de sticker op de deksel van de emmer?
dan ga ik eens navraag doen.

Als last hebt van Acne moet je dus ver uit de buurt bljven van Test Hardcore. :(

beetje jammer weer...

Neem de 1e 3 dagen niet meer dan 3 tabletten per dag. Ervaar je binnen deze 3 dagen een verhoogde agressie, acne of een te hoog libido. Verlaag dan de dosering naar 2 tabletten per dag.

Ik ga uit van die text...ik ben er eindelijk vanaf dankzij Roa.
Dus met ook maar enig risico het terug te krijgen ga ik zo'n product niet eens proberen....pech voor mij. :)

• #4.997
Ik ga uit van die text...ik ben er eindelijk vanaf dankzij Roa.
Dus met ook maar enig risico ga ik het niet eens proberen....pech voor mij. :)

je moet het zo zien.. een verhoogde test aanmaak kan voor meer acne zorgen.. daar had je geen teskt voor nodig gehad. ;)

Klopt....jij hebt gelijk...was het maar anders. :)

eerste fatburner sup gelijk zo'n failure, lal

Terug
Naar boven