maar hoeveel?
hoeveel schepjes van de wheyschep is 75 gram dextrose?
Normaal is 1 wheyschepje toch 30 gram?
Dus 2.5 schepje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar hoeveel?
hoeveel schepjes van de wheyschep is 75 gram dextrose?

Ortholon OMega 3(qua veiligheid bijv: zware metalen etc en aantal EPA en DHA)Jaa Rene ik heb de code LOT:1056.08 (WG COMPLEX V) INH: 2,5 KG
Waat een klantenservice zeg!!!
Maar mijn vorige Complex Carb gainer (ook vanille) smaakte stukken beter dan wat k nu heb:S.
Vind het een beetje raar, maar voor de rest topproduct!!
Ohja en Ik had ook Olimp omega 3 binnegekregen..Is het te doen vergeleken met (MERKOrtholon OMega 3(qua veiligheid bijv: zware metalen etc en aantal EPA en DHA)

Rene ik lees vaker reacties over de nieuwe smaak ananas... ik neem aan dat die van XXL nutrition zelf is maar als ik het product toevoeg aan winkelwagen zie ik de ananas-smaak er niet bij vermeld staan.
Waar vind ik hem?
Thnx!
Dus 2.5 schepje![]()
vraag voor xxl nit
ik wil de diesel test testorenbooster gebruiken.
en daarnaast wil ik cee gebruiken.
is dat mogelijk?
nee man!!! een schepje is een aantal ML's... en hoeveel gram daarin gaat hangt af van het gewicht/volume van het product.. van totaal verschillend is met whey en dextro.

Dus 2.5 schepje![]()

Hahahahaha dat weet ik toch niet... als hij dextrojuice heeft zit er een scoop in.. maar hij heeft denk iets anders daar. en hoe moet ik nu weten hoeveel gram er in een scoop van 50ml gaat.
Geven ze geen natuurkunde meer tegenwoordig op school of wat?

Keukenweegschaal is de oplossing.
Men weegt eerst het scoopje af, dan het scoopje+inhoud.
scoopje+inhoud - scoopje = inhoud
Lijkt me niet zo lastig![]()

Haha, dan krijg je een vieze weegschaal!
Moet ik weer opruimen.
René, welke creatine raad jij mij aan?
Ik heb zojuist de Creatine van Precision Engineered gebruikt (de tuinen) en dit schijnt een slechte te zijn. Ik wil mijzelf dus behoeden voor een (mis)koop. Kun jij mij advies geven?
Keukenweegschaal is de oplossing.
Men weegt eerst het scoopje af, dan het scoopje+inhoud.
scoopje+inhoud - scoopje = inhoud
Lijkt me niet zo lastig![]()

Ik was/ben van plan om de Nox Pump te gaan bestellen... maar nu zag ik dus dat het een No-creatine supplement is. houd dit dan in dat er geen creatine in zit? aan de naam te zien lijkt me dat iig wel maar ik vraag het toch ff.
als dit het geval is, kan ik dit dan samen met creatine gebruiken?
En is er een creatine die mooi samen gaat met het product nox pump?