MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jaa Rene ik heb de code LOT:1056.08 (WG COMPLEX V) INH: 2,5 KG
Waat een klantenservice zeg!!!
Maar mijn vorige Complex Carb gainer (ook vanille) smaakte stukken beter dan wat k nu heb:S.

Vind het een beetje raar, maar voor de rest topproduct!!

Ohja en Ik had ook Olimp omega 3 binnegekregen..Is het te doen vergeleken met (MERK:) Ortholon OMega 3(qua veiligheid bijv: zware metalen etc en aantal EPA en DHA)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.003
Jaa Rene ik heb de code LOT:1056.08 (WG COMPLEX V) INH: 2,5 KG
Waat een klantenservice zeg!!!
Maar mijn vorige Complex Carb gainer (ook vanille) smaakte stukken beter dan wat k nu heb:S.

Vind het een beetje raar, maar voor de rest topproduct!!

Ohja en Ik had ook Olimp omega 3 binnegekregen..Is het te doen vergeleken met (MERK:) Ortholon OMega 3(qua veiligheid bijv: zware metalen etc en aantal EPA en DHA)

ik ga even navragen over die CCG>. ik ken de andere omega 3 niet.. maar Olimp is wel zeker vrij van zware metalen.. EPA en DHA kan je zelf zien en vergelijken ;)

Rene ik lees vaker reacties over de nieuwe smaak ananas... ik neem aan dat die van XXL nutrition zelf is maar als ik het product toevoeg aan winkelwagen zie ik de ananas-smaak er niet bij vermeld staan.
Waar vind ik hem?
Thnx!

• #5.005
Rene ik lees vaker reacties over de nieuwe smaak ananas... ik neem aan dat die van XXL nutrition zelf is maar als ik het product toevoeg aan winkelwagen zie ik de ananas-smaak er niet bij vermeld staan.
Waar vind ik hem?
Thnx!

ja alleen bij de whey en niet in 1kg.

vraag voor xxl nit
ik wil de diesel test testorenbooster gebruiken.
en daarnaast wil ik cee gebruiken.
is dat mogelijk?

• #5.007
Normaal is 1 wheyschepje toch 30 gram?
Dus 2.5 schepje :)

nee man!!! een schepje is een aantal ML's... en hoeveel gram daarin gaat hangt af van het gewicht/volume van het product.. van totaal verschillend is met whey en dextro.

• #5.011

hahaha dat weet ik toch niet... als hij dextrojuice heeft zit er een scoop in.. maar hij heeft denk iets anders daar. en hoe moet ik nu weten hoeveel gram er in een scoop van 50ml gaat. :cool:

Geven ze geen natuurkunde meer tegenwoordig op school of wat?

Keukenweegschaal is de oplossing.
Men weegt eerst het scoopje af, dan het scoopje+inhoud.
scoopje+inhoud - scoopje = inhoud

Lijkt me niet zo lastig :)

• #5.014
Haha, dan krijg je een vieze weegschaal!
Moet ik weer opruimen.

René, welke creatine raad jij mij aan?
Ik heb zojuist de Creatine van Precision Engineered gebruikt (de tuinen) en dit schijnt een slechte te zijn. Ik wil mijzelf dus behoeden voor een (mis)koop. Kun jij mij advies geven?

• #5.016
Haha, dan krijg je een vieze weegschaal!
Moet ik weer opruimen.

René, welke creatine raad jij mij aan?
Ik heb zojuist de Creatine van Precision Engineered gebruikt (de tuinen) en dit schijnt een slechte te zijn. Ik wil mijzelf dus behoeden voor een (mis)koop. Kun jij mij advies geven?

er zijn verschillende aanraders.. mega grow.. nitrocrea.. maar ook wtf pumpd en nox stac zijn nu in de aanbieding... NOS ether ook heel goed maar is er pas maandag weer.

Keukenweegschaal is de oplossing.
Men weegt eerst het scoopje af, dan het scoopje+inhoud.
scoopje+inhoud - scoopje = inhoud

Lijkt me niet zo lastig :)

1: ik heb 2 weken geleden X TARGO besteld, en daar zitten geen scoops in

2: ik heb al meerdere malen gevraagd hoeveel scheppen met een whey scoop 75 GRAM X TARGO is. aangezien ik niet voor 1 keer iets te wegen een keukenweegschaal ga kopen

3: na verschillende geen of totaal misantwoorden... zal ik toch maar overwegen om zo ding te gaan halen

:rolleyes:

1: Iedere (wannabe) bodybuilder heeft een weegschaaltje nodig..

2: Dus inderdaad snel gaan halen..

Ik was/ben van plan om de Nox Pump te gaan bestellen... maar nu zag ik dus dat het een No-creatine supplement is. houd dit dan in dat er geen creatine in zit? aan de naam te zien lijkt me dat iig wel maar ik vraag het toch ff.
als dit het geval is, kan ik dit dan samen met creatine gebruiken?
En is er een creatine die mooi samen gaat met het product nox pump?

• #5.020
Ik was/ben van plan om de Nox Pump te gaan bestellen... maar nu zag ik dus dat het een No-creatine supplement is. houd dit dan in dat er geen creatine in zit? aan de naam te zien lijkt me dat iig wel maar ik vraag het toch ff.
als dit het geval is, kan ik dit dan samen met creatine gebruiken?
En is er een creatine die mooi samen gaat met het product nox pump?

whahaha... NO= stikstof :D

Terug
Naar boven