AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene die liquid whey amino, er staat op koel bewaren. wordt daarmee bedoeld in de ijskast of is in de kelder ook goed?

(gewoon op mijn kamer laten staan is niet zo een goed idee of maakt het nietveel uit?)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.242
  • #5.243
quote van een gezondheidssite

hoe zit het dan met jullie goatwhey?

daar zijn we nog me bezig... kijk je hebt mensen met een lactose allergie en met een koemelk allergie dat zijn verschillende dingen.. als je een lactose allergie hebt kan je whey isolaat nemen.

Rene enig idee wanneer Syntha 6 aardbei weer binnen komt ?
Ik zit hierop te wachten + op Nox Pump..

ok maar ga het toch in de kelder hier zetten mss dat het lekkerder smaakt als het wat frisser is.
op kamertemp. smaakt het naar zure honing :D opzich niet zo erg want ik speel alles naar binnen. morgen ga ik wel proberen oplengen met wat water hopelijk gaat het dan al wat beter :p

daar zijn we nog me bezig... kijk je hebt mensen met een lactose allergie en met een koemelk allergie dat zijn verschillende dingen.. als je een lactose allergie hebt kan je whey isolaat nemen.

oke thx voor je antwoord, dan ga ik daar eens een kilo van proberen :-)

Vraag via hier dan, aangezien ik geen antwoord krijg via pm.
Zaterdag of zondag heb ik besteld en meteen betaald.
Sindsdien geen mail ofzo gekregen en vandaag nog geen pakket in huis...

EDIT: mijn ouders hadden mij weer bij mijn kloten.
Thanks XXL!

• #5.248
Vraag via hier dan, aangezien ik geen antwoord krijg via pm.
Zaterdag of zondag heb ik besteld en meteen betaald.
Sindsdien geen mail ofzo gekregen en vandaag nog geen pakket in huis...

EDIT: mijn ouders hadden mij weer bij mijn kloten.
Thanks XXL!

die pm was van vanmiddag van je ;) en ik was even een middag weg :D

• #5.250
We hebben nieuw in het assortiment een aantal supplementen van Nutrabolics

rene is die crea mono een ander recept of vroeger? vroeger had ik de vrea al eens gehad maar he was korrelig nu is het een soort poeder.
en die zinc tabletten mag je die gewoon inslikken of is het beter om erop te zuigen?

Rene had maandag LEAN GAINER, PRO80, CALC/MAG en panspray besteld...
enig idee wanneer dit verstuurd word?

Greetz...

• #5.256
rene is die crea mono een ander recept of vroeger? vroeger had ik de vrea al eens gehad maar he was korrelig nu is het een soort poeder.
en die zinc tabletten mag je die gewoon inslikken of is het beter om erop te zuigen?

ja is meer fijner nu die crea... en de zinctab moet je gewoon inslikken. er staat verder toch geen info over op het potje?

zozo NOX alweer uitgesteld :P wanneer komt JP8 :D

rene, hebben jullie die nox al binnen? heb al een bestelling gedaan, vandaar

dan is die mooi op tijd voor mn stack :P Want hij gaat sterker zijn dan NOX toch?

Terug
Naar boven