Bassiej
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XXL er gingen wat dingen mis met betalen waardoor er misschien er iets verkeerd is gegaan met betalen/orders (nummer 14909 en 14910) Als je tijd heb zou jij willen kijken.
Bij mijn internetbankieren staat dat ik er maar 1 betaald heb dus 1 order kan geschrapt worden sorry voor het ongemak!
Bas pastoor
Tjee kerel, je kan XXL toch beter mailen.
Voor dit soort berichten is het topic niet bedoeld.

René,
Mijn bestelling (bestelnr:14688) is binnen en onmiddellijk een “ananas” shake gemaakt. Man, wat een lekkere frisse shake ideaal om met dit warme weer te drinken. Een paar vraagjes; 1.Blijft deze nog even in het assortiment of is het beter om nu bij te bestellen?
2.Komen er deze week nog nieuwe producten bij?

Binnenkort eens weer een ordertje plaatsen maar ik heb een vraagje kan ik
Rpm en Drive samen met NOS ether combineren of zeg je van
Nox pump met NOS ether is beter ?
Persoonlijk lijkt me de RPM & DRIVE + NOS ETHER wel lekker![]()
Begin juli wil ik beginnen met NOS Esther en JP8. Nu lees ik dat R4W in doorontwikkeling is om hier in Nederland toegelaten te worden.
Wat raden jullie aan..de JP8 of de R4W wanneer beide producten hier in Nederland te verkrijgen zijn.
Is er al een definitieve leverdatum bekend, dan kan ik namelijk mijn bestelling plaatsen![]()

waarschijnlijk willen ze NOXPUMP wat wind uit de zeilen halen![]()

Lactose is een suiker die voorkomt in koemelk en dus ook in producten die afgeleid zijn van melk. 100 ml koemelk bevat ongeveer 5 gram lactose. Bij lactose-intolerantie wordt lactose (melksuiker) niet verdragen. Lactose komt ook voor in geitenmelk, schapenmelk en paardenmelk.