MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

edit sorry

Laatst bewerkt:
XXL er gingen wat dingen mis met betalen waardoor er misschien er iets verkeerd is gegaan met betalen/orders (nummer 14909 en 14910) Als je tijd heb zou jij willen kijken.

Bij mijn internetbankieren staat dat ik er maar 1 betaald heb dus 1 order kan geschrapt worden sorry voor het ongemak!

Bas pastoor

Tjee kerel, je kan XXL toch beter mailen.
Voor dit soort berichten is het topic niet bedoeld.

Ek was toch afgelopen???

Sorry :roflol: Aangepast!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.226
René,

Mijn bestelling (bestelnr:14688) is binnen en onmiddellijk een “ananas” shake gemaakt. Man, wat een lekkere frisse shake ideaal om met dit warme weer te drinken. Een paar vraagjes; 1.Blijft deze nog even in het assortiment of is het beter om nu bij te bestellen?
2.Komen er deze week nog nieuwe producten bij?

ja ananas blijft vooropig... en komen ook 1k emmers van. deze week komen de hardbodies binnen.. zie www.besthardbodies.com :D

Binnenkort eens weer een ordertje plaatsen maar ik heb een vraagje kan ik
Rpm en Drive samen met NOS ether combineren of zeg je van
Nox pump met NOS ether is beter ?

Persoonlijk lijkt me de RPM & DRIVE + NOS ETHER wel lekker :D

• #5.229
Binnenkort eens weer een ordertje plaatsen maar ik heb een vraagje kan ik
Rpm en Drive samen met NOS ether combineren of zeg je van
Nox pump met NOS ether is beter ?

Persoonlijk lijkt me de RPM & DRIVE + NOS ETHER wel lekker :D

ik zou dan gaan voor test hardcore met NOS.

zijn wel dure beeldjes maar ik heb het er zeker voor over. volgens mij zal mijn volgende bestelling toch zeker over de 350 euro zijn als ik zo al jullie nieuwe dingen bekijk :)

btw heb mijn bestelling nog niet binne :( zal vanmiddag of morgen wel komen hoop ik :D

Laatst bewerkt:
bestelling is vanavond aangekomen. mijn moeder had e bel blijkbaar niet gehoord en ze hebben het op de oprit afgezet achter mijn moeder haar auto. geen enkel probleem want hier is een rustige buurt en niemand kon het pakje zien staan ;)

tnx rene your my man ;) :D

• #5.232
Begin juli wil ik beginnen met NOS Esther en JP8. Nu lees ik dat R4W in doorontwikkeling is om hier in Nederland toegelaten te worden.

Wat raden jullie aan..de JP8 of de R4W wanneer beide producten hier in Nederland te verkrijgen zijn.

Is er al een definitieve leverdatum bekend, dan kan ik namelijk mijn bestelling plaatsen :D

JP8 komt zo rond 10juli binnen..

jp8? wat is dat ?

waarschijnlijk willen ze NOXPUMP wat wind uit de zeilen halen :P

Zo morgenavond me pakketje in handen en dan gelijk shirt aan en trainen ben benieuwd:D

in dat geval vervang ik m mss wel :D

quote van een gezondheidssite

Lactose is een suiker die voorkomt in koemelk en dus ook in producten die afgeleid zijn van melk. 100 ml koemelk bevat ongeveer 5 gram lactose. Bij lactose-intolerantie wordt lactose (melksuiker) niet verdragen. Lactose komt ook voor in geitenmelk, schapenmelk en paardenmelk.

hoe zit het dan met jullie goatwhey?

Terug
Naar boven