XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ziet er goed uit, geen domme slogans of pics. hier wil ik er ook 1 van hebbe :cool:

heb ik net paar dage gelede me bestelling thuis gekregen :rolleyes: klote verzend kosten :D

Laatst bewerkt:
Dit shirt ziet er wel beter uit dan de oude. Heeft grotere letters :D Is het van dezelfde stof?

Gaan er tanktops komen van xxl rene ?

Goed om te horen,zwart met die gouden slogan mmm :) hint hint

rene, hebben jullie geen nox meer?

ok, dan doe ik alvast een bestelling:)

mooi dan kan ik toch nog beginnen met mn rehabilitation stack :D

Zo jij bent een buffel zeg René!:D
Mooie shirt!

Juist hele bestelling bestelling geplaatst
LEAN GAINER 4,5Kg
PRO 80 2,5Kg
CAL/MAG 2Stuks

Nu heb ik wel vergeten van de PAM COOKING SPRAY bij te vragen zeker,
Heb je mailtje gestuurd om die nog bij te plaatsen en appart over te schrijven, zo hoef ik geen 2 keer port te betalen;)
Hopelijk kan het nog.

Greetz

Hallo vraagje ik wil morgen CCG bestellen met vit b12 (brain). Maar kan niet echt ergens vinden of dat niet teveel vit b12 word kan dat samen zonder complicaties?

René,

Mijn bestelling (bestelnr:14688) is binnen en onmiddellijk een “ananas” shake gemaakt. Man, wat een lekkere frisse shake ideaal om met dit warme weer te drinken. Een paar vraagjes; 1.Blijft deze nog even in het assortiment of is het beter om nu bij te bestellen?
2.Komen er deze week nog nieuwe producten bij?

Idd de nieuwe ananas is ècht heerlijk !!!

Even een vraagje rene;
Ik heb nu xxl whey (ananas:) ) nitrocrea,xtend en vitargo die ik als PWO wil gebruiken

Ik zie 2 keuzes
-xtend tijdens training en vitargo,nitrocrea en whey als PWO
-vitargo,nitrocrea en xtend als PWO en half uur later whey

PRE gebruik ik 30g vitargo,30g whey en 5g nitrocrea

Wat zou jij me aanraden ?

Zo net een gezellige 'cut-achtige' bestelling gedaan :D

Animal Cuts
PAM Cooking Spray
Stacker 4
BBQ sauce 336ml (Thick and Spicy)
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (lekker dat nieuw shirt!! :D )
Shut The **** up and Train 1 shirt

Groenselsss..

Heb net maar ff wat whey choco+ananas besteld(=5 kg) + caseine uitproberen, heb eigenlijk nooit echt zin om dat kwark naar binnen te werken. :$
Vult het de maag eigenlijk dat caseine?

Hallo vraagje ik wil morgen CCG bestellen met vit b12 (brain). Maar kan niet echt ergens vinden of dat niet teveel vit b12 word kan dat samen zonder complicaties?

Ik meen te weten dat een teveel aan B12 geen kwaad kan, word met de urine weggevoerd

Terug
Naar boven