- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m75
Pm gestuurd...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rene, hebben jullie die nox al binnen? heb al een bestelling gedaan, vandaar
ik haal de NOX morgen op en wordt morgen naar iedereen verstuurd.

ja is meer fijner nu die crea... en de zinctab moet je gewoon inslikken. er staat verder toch geen info over op het potje?

Zie nu pas dat jullie protein 80 in de smaak banaan hebben toegevoegd. Top!
Sinds wanneer zit die smaak in het assortiment?
Net de betaling gedaan voor mijn allereerste supplement, gewoon simpele whey instant. Heb veel goede reacties van gehoord, dus hopelijk smaakt het (arbeid) en lost het even goed op als iedereen het zegt.
Heb trouwens in mijn orderbevestiging e-mail gelezen dat de postman pas de tweede keer de levering achterlaat op een postkantoor. Kan dat niet gewoon van de eerste keer? En met postkantoor wordt er een van TNT Post of van De Post (dichtstbijzijnde in mijn geval) bedoeld?
Ik heb nog een pot Protein 80 en Mono-creatine staan van een paar maanden terug(al open gedaan en gebruikt), zijn ze dan nog goed?
Of hoe kan ik dat eraan zien?

Ik heb nog een pot Protein 80 en Mono-creatine staan van een paar maanden terug(al open gedaan en gebruikt), zijn ze dan nog goed?
Of hoe kan ik dat eraan zien?
Wou ff 2 shirtjes bestellen maar wanneer ik bij winkelmandje op afrekenen klik gebeurt er niks bij mij?