MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Van Creatine Mono en Esther voelde ik niks. Zou de kans dan ook klein zijn dat NOS Ether wel werkt?

Van Creatine Mono en Esther voelde ik niks. Zou de kans dan ook klein zijn dat NOS Ether wel werkt?

Merk je weinig van andere Creatine/NO supplementen?
Probeer dan NOS ETHER! er is tijdens ontwikkeling van dit supplement speciaal gekeken naar NON responders op creatine.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.304
Zijn er samples bij de bestellingen momenteel?:D

we hebben nog wel wat dingetjes maar dat spul komt zo nu en dan binnen en is ook zo weer op.

Ben jij eigenlijk het fotomodel van die shirts? :P

yep :D

rene hoe zat dat ook al weer met Ltrypofaan en eiwitten? Wil namelijk de Casaine 90 nemen icm trypofaan. Ohja en de 10de komt toch echt de JP8?

ik zou de tryptofaan dan 30min voor de cas pakken

Rene dit topic is misschien leuk om even te zien, is misschien wel een interessant product voor in je shop: http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/resveratrol-test-booster-rode-wijn-165807/#post2995400

even kijken.

edit > besteld .... 200mg caps .. 60 in een pot... komt eraan....

Laatst bewerkt:
rene ik denk dat je een foutje op je site hebt..als je Casein Pro 90 wil bestellen en je wilt 2x1000 bestellen kan je de smaak niet meer opgeven. Ohja en komt deze nog in grotere verpakkingen?

• #5.306
rene ik denk dat je een foutje op je site hebt..als je Casein Pro 90 wil bestellen en je wilt 2x1000 bestellen kan je de smaak niet meer opgeven. Ohja en komt deze nog in grotere verpakkingen?

nee is geen fout.. er is alleen maar vanille smaak.. en over grotere potten moet ik even nadenken... je neemt het in principe alleen voor het slapen gaan... en we hebben hier wat ruimte gebrek alweer....

mijn fout haalde m door de war met Isolaat90 :D(bij isolaat is die wel goed maar omdat je daar wel de keuze hebt tussen naturel en vanille ;) ) Ja je hebt opzich wel gelijk maar ik vind het makkelijker allemaal emmers van 2,5 :P stappelt beter

^^ Tijd voor al opnieuw te verhuizen? :D

dat is denk ik ook de reden waarom die de whey niet verkoopt per 20kg :P vervelend he dat succes :D

Enig id wanneer de original BBQ saus weer op voorraad is?

20 KG zou wel handig zijn, maar is de winstmarge dan nog wel de moeite... ;)

Ik wil een supplement waardoor ik tijdens de training meer kracht krijg.
Is er iets dat jij mij aan kan raden?
Ik zat te denken aan NO-Xplode van BSN, maar er zijn zoveel soorten en zie de bomen door het bos niet meer.
Of is er iets anders wat je mij kan aanraden?
Zet je door deze supplementen ook meer vet aan? En hou je door deze supplementen meer vocht vast waardoor je vetter oogt? :p
Ik heb nu tijdens de zomervakantie meer tijd om te gaan trainen en beter op mijn voeding te letten, echter wil ik natuurlijk wel een beetje beachrpoof zijn ;)
Bedankt alvast!

• #5.318
ik zou je NOS Ether aanraden... neem je voor de training en erna... ik vind het super spul... NO-Xplode kan ook.. maar ik denk dat je met NOS meer gaint.. ik zou er wel wat dextro bij nemen betere werking en ook betere smaak dan.

Ik wil een supplement waardoor ik tijdens de training meer kracht krijg.
Is er iets dat jij mij aan kan raden?
Ik zat te denken aan NO-Xplode van BSN, maar er zijn zoveel soorten en zie de bomen door het bos niet meer.
Of is er iets anders wat je mij kan aanraden?
Zet je door deze supplementen ook meer vet aan? En hou je door deze supplementen meer vocht vast waardoor je vetter oogt? :p
Ik heb nu tijdens de zomervakantie meer tijd om te gaan trainen en beter op mijn voeding te letten, echter wil ik natuurlijk wel een beetje beachrpoof zijn ;)
Bedankt alvast!

rene heb je al een prijs voor JP8 ?

Terug
Naar boven