XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.341
zozo veel nieuwe producten klinken wel érg veelbelovend René!

als jij nu een top5 supplementen zou moeten opgeven, welke zou je dan noemen?

ja is moeilijk te zeggen omdat ik ook niet alles heb geprobeerd, maar als ik per catagorie een topper moet noemen kan ik het wel.

pre workout > NOX Pump / superharge
creatine NO > NOS Ether
test booster > test hardcore
whey > XXL instant
gainer > Complex Carb Gainer XXL

verder zijn er nog wel wat die ik goed vind.. maar elk lichaam reageert anders.. dus wat een ander goed vind kan jij wel niet goed op reageren. Dat is het probleem...

moet haast wel want de jackpot valt pas donderdag :D

Zat al een tijdje te kijken wat ik allemaal kon bestellen nog.
Die Mega Grow schijnt écht goed te werken, dus dat wou ik zeker eens hebben. Ananas whey (jij vond'm toch zo lekker, niet?) ook, banaan Pro80 is gewoon jummie, multi's altijd nodig, die flessen ei eiwit is handig & de shirtjes wou ik ook... Alsjeblieft:D

Zat al een tijdje te kijken wat ik allemaal kon bestellen nog.
Die Mega Grow schijnt écht goed te werken, dus dat wou ik zeker eens hebben. Ananas whey (jij vond'm toch zo lekker, niet?) ook, banaan Pro80 is gewoon jummie, multi's altijd nodig, die flessen ei eiwit is handig & de shirtjes wou ik ook... Alsjeblieft:D

Ik ben echt dol op die ananas-shizzle!!

Mega Grow heb ik 6 maanden lang gebruikt, en het maakt voor je herstel echt veel uit, althans bij mij wel.

Mega Grow heb ik 6 maanden lang gebruikt, en het maakt voor je herstel echt veel uit, althans bij mij wel.
Dit wil ik dan ook eens testen, je hoort er enkel +++ over !
En ik ben al altijd tevreden geweest van de service + de kwaliteit van de producten, dus waarom dan nog veranderen?

6 maand aan 1 stuk genomen? zit toch crea in, dus niet echt aan te raden om zolang te nemen toch?

ik ben er ook zeer tevreden van!

@ rene: die zma caps van olimp, are they any good?

jammer dat de test hardcore tabs zijn :(

waar wil je ZMA voor gebruiken? tegen de puisten werkt het super dat spul

aan het wachten op de jp8 :p

Victory;3001738[B zei:
]6 maand aan 1 stuk genomen? zit toch crea in, dus niet echt aan te raden om zolang te nemen toch?[/B]

Ach jawel joh, dat geouwehoer over die off periodes is gezwets van de overheid.
''Eigen Kracht'' betutteling.

• #5.352
6 maand aan 1 stuk genomen? zit toch crea in, dus niet echt aan te raden om zolang te nemen toch?

ZMA van Olimp is prima spul.....

en de JP8 komt denk rond de 20e ...

bestelling geplaatst en betaald

samples?

:roflol:

thanks rene, bestelling was een paar uur geleden binnen gekomen. casein pro 90 ook binnen:eek:, damn hoe heb je dat gedaan? hebben jullie speciale postduiven of zo:D. gruwelijk snel!

• #5.355
Net pakketje binnen, weer super snel!!
Bij de mega grow, zit er geen maatschepje? Klopt dit?

Heb een vraag. hoeveel maatscheppen van de whey doen jullie in je shake ?

want 1 maatschep is 15 gr. (heb zelf geen keukenweegschaal helaas) als het goed is.

doe nu als ik wakker word 3 maatscheppen, half uur voor de training 3 maatscheppen en direct na de training maatscheppen.

is dit goed of gooi ik er te veel/weinig in ? b.v.d.

Terug
Naar boven