AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

is toch een soortgelijk product als NOX pump? en komt die nou echt donderdag of kan je er nog niets zinnigs over zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.322
is toch een soortgelijk product als NOX pump? en komt die nou echt donderdag of kan je er nog niets zinnigs over zeggen.

chuck zou het de 4e aan me verzenden.. ik heb hem even gemailt ... ik wacht zijn antwoord even af.

het moet dezelfde mentale boost geven als NOX pump maar meer pomp en energie.

hey rene,

ik heb zojuist die casein pro 90 besteld. is het mogelijk om deze tegelijkertijd met mijn vorige bestelling te verzenden? (vorige bestelling zat o.a. nox in). ik heb dit ook onder "opmerkingen" gezet bij mijn bestelling.

• #5.324
hey rene,

ik heb zojuist die casein pro 90 besteld. is het mogelijk om deze tegelijkertijd met mijn vorige bestelling te verzenden? (vorige bestelling zat o.a. nox in). ik heb dit ook onder "opmerkingen" gezet bij mijn bestelling.

eee kan het hier niet overzien... ik heb die gegevens hier niet bij me.. maar zal wel goed komen denk ik... maar de nox is vrijdag allemaal verzonden voor degene die daarop aan het wachten waren.

eee kan het hier niet overzien... ik heb die gegevens hier niet bij me.. maar zal wel goed komen denk ik... maar de nox is vrijdag allemaal verzonden voor degene die daarop aan het wachten waren.

oke, 30ste is de betaling gedaan. ik heb oa ook de bbq saus besteld (was ook uitverkocht). misschien zal het vandaag dan wel geleverd worden.

Rene heb je ook NO-Xplode met de smaak Lemon - (Lime), ik kan namelijk geen smaak kiezen, en zou toch het liefst Lemon hebben

Interessant, de carbs uit deze gainer:

"Goliath contains a combination of three carbohydrates including all natural dehydrated cane juice, palatinose and trehalose"

Is voor het eerst dat ik een weight gainer zie met Sucanat, palatinose en trehalose. Ondanks dat dit suikers zijn, worden deze langzamer opgenomen dan bijvoorbeeld maltodextrine wat juist in elke gainer zit, als ik de fabrikant moet geloven. Ben zelf nog bezig met onderzoeken lezen.

En er zit trehalose in waar ik 3XL enkele keren over heb horen praten. Het lijkt mij een prima PWO shake. Dus misschien bestel ik hem bij mijn volgende bestelling, alhoewel de prijs ietsjes minder is.

I will know better during the upcoming week. In the US 4th of July week was a short work week for alot of people because it fell on a friday.

Im guessing in the US by the 18th and Holland by the 21-24th, but I will update in a few days.

Chuck Diesel over wanneer de JP8 in nederland zal zijn.

Huplah!
Net bestelling gedaan & betaald!
*5 Kg whey ananas
*5 Kg pro80 banaan
*2 x mega grow
*2 x xxl shirt
*4 flessen ei eiwitten (van die ovogym)
*2 x xxl multivit

:meal:

• #5.333
Ok helaas, ik vind de lemon namelijk erg goed en lekker.

Enig idee waar ik die fruitpunch mee kan vergelijken qua smaak?

fruitpunch is de meest verkochte smaak van no-xplode... ik heb het eigenlijk zelf nooit gehad deze smaak

Verkopen jullie de proteine & leangainer niet meer van dorian Yates?

Was ook wel best prijzig..

Misschien is het al eens eerder gezegd maar iDEAL werkte bij mij niet. Ik bestelde, klikte op iDEAL en vulde alle velden in maar kreeg steeds een foutmelding, dat niet alle velden ingevuld waren. Toen maar eenmalige machtiging gedaan, die deed het wel meteen.

zozo veel nieuwe producten klinken wel érg veelbelovend René!

als jij nu een top5 supplementen zou moeten opgeven, welke zou je dan noemen?

• #5.340
Misschien is het al eens eerder gezegd maar iDEAL werkte bij mij niet. Ik bestelde, klikte op iDEAL en vulde alle velden in maar kreeg steeds een foutmelding, dat niet alle velden ingevuld waren. Toen maar eenmalige machtiging gedaan, die deed het wel meteen.

vreemd ...we krijgen gewoon alle ideal bestellingen binnen... geen idee...

Terug
Naar boven