MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene hoe komt het dat u producten zo verschillen van prijs dan in belgie bv bij xxl non stac van pvl 39,90 in schop in belgie 64,90 ripped muschle stack 54,90. in belgie 69,90. power butter bij u 12,50 ,schop in belgie 17,50 en ik kan zo doorgaan .en nogmaals bedankt voor de goeie service

jammer dat die JP8 zo lang op zich laat wachten...neem nu maar NOX pump :)

fantastisch zon shakebeker. Wat heb ik mezelf aangedaan hiervoor :P

mijn plicht ook weer gedaan :

DextroJuice
Casein Pro 90
Ultimate NOX PUMP
Total Body Hair Remover

:D

rene op de product pagina van NOX pump staat 2x hetzelfde. Maar hoelang moet je het nou voor je training nemen en op een lege maag of? Misschien kan je er een kopje "gebruik" aan toevoegen.

René even een vraagje,
zodra ik terugkom van vakantie moet ik weer nieuwe Syntha-6 bestellen maar ik zat eraan te denken om ook Dextrojuice te pakken voor de snelle suikers na de training. Is dit echter wel nodig aangezien in de Syntha-6 ook al de nodige koolydraten zitten?

Die ovogym eiwitten, er staat op dat je die moet mengen met 1L water, hebk gedaan, maar lost écht moeilijk op... Jij hier al ervaring mee?

Damn, vergeten te bestellen.... nou ja, dit weekend dan maar. Zit nog net genoeg whey in de pot voor een training of 2.

Als ik vanavond bestel dan krijg ik het ..... dinsdag ?

gewoon nu bestellen met eenmalige machtiging! dan heb je het hoogstwaarschijnlijk morgen

crap de site ligt er nu uit :S....Wilde die vloeibare ei-eiwitten nog bij mn bestelling doen. Kan je die dingen ook gewoon zo eten? of is het voor in de keuken.

Woensdag besteld en betaald, vrijdagmorgen geleverd. Knappe service René!:thumbup:

vraagje: ik wil zo'n shirt bestellen van universal, welke maat kan ik dan het beste pakken bij 1,76m en 78kg?

renee is the man en nox pump is super goed

wat gaat de jp8 kosten?

Straks of morgen ook weer bestellen

M-stack en nos-ether sowieso :D

Of met de nos wachten tot mn megagrow op is?!

Terug
Naar boven