- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
vanille vind ik zelf nog steeds het lekkerste.. als je de pot openmaakt .. alleen die geur al![]()
Ok, vooruit dan maar. Ik zie het morgen wel verschijnen dan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanille vind ik zelf nog steeds het lekkerste.. als je de pot openmaakt .. alleen die geur al![]()

Tshirt zit goed![]()
Wat een snelle levering, jullie wachten toch wel tot het geld binnen is haha.
maar nou even een vraagje, die Vitargo Carbloader zit in 2 aparte zakken in een emmer, kan ik 1 zo'n zak open maken en in die emmer kieperen of hoe moet ik dat aanpakken?

Tshirt zit goed![]()
Wat een snelle levering, jullie wachten toch wel tot het geld binnen is haha.
maar nou even een vraagje, die Vitargo Carbloader zit in 2 aparte zakken in een emmer, kan ik 1 zo'n zak open maken en in die emmer kieperen of hoe moet ik dat aanpakken?
. Zelf neem ik of X-targo of Vextrago.. die vitargo neem ik niet meer...vextrago is inderdaad lekker....precies limonade.
Met crea of zonder crea....beiden even lekker
Ik vind vextrago van PVL wel stukken beter te drinken dan Vitargo dat lijkt wel behanglijm. Zelf neem ik of X-targo of Vextrago.. die vitargo neem ik niet meer...

Ik vind vextrago van PVL wel stukken beter te drinken dan Vitargo dat lijkt wel behanglijm. Zelf neem ik of X-targo of Vextrago.. die vitargo neem ik niet meer...

ik denk dat hij vindt dat jullie een goede service bieden..

De eerste omega 3 pil ging goed de 2de ging kapot,,
Wat the **** is dat vies zeg.. heb hem nou nog in mijn mond zitten. verdomme!!!!
Wat een vissmaak, daarom eet ik ook geen vis haha.
Maar even uitgespuugd haha. had hem gister denk ik ook al niet open moeten maken en dan wachten tot vandaag met innemen haha.