AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik heb er onlangs 2tshirts gekocht wel wel nog wat groot voor me maar goed , snelle levering en goedkoop ik ga er zeker verder bij bestellen

Tshirt zit goed :D

Wat een snelle levering, jullie wachten toch wel tot het geld binnen is haha.

maar nou even een vraagje, die Vitargo Carbloader zit in 2 aparte zakken in een emmer, kan ik 1 zo'n zak open maken en in die emmer kieperen of hoe moet ik dat aanpakken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.724

maar nou even een vraagje, die Vitargo Carbloader zit in 2 aparte zakken in een emmer, kan ik 1 zo'n zak open maken en in die emmer kieperen of hoe moet ik dat aanpakken?

wat jij wilt.. je kan ze ook alle 2 leeggooien of 1 voor 1.. ;)

Dan kieper ik er 1 zak in. zo snel zal het ook niet gaan.

• #5.726

Ik vind vextrago van PVL wel stukken beter te drinken dan Vitargo dat lijkt wel behanglijm :D . Zelf neem ik of X-targo of Vextrago.. die vitargo neem ik niet meer...

vextrago is inderdaad lekker....precies limonade.
Met crea of zonder crea....beiden even lekker

ik drink dit altijd gedurende en na de training......soms de gewone vextrago en soms vextrago cx11
Top supplement.

Ik vind vextrago van PVL wel stukken beter te drinken dan Vitargo dat lijkt wel behanglijm :D . Zelf neem ik of X-targo of Vextrago.. die vitargo neem ik niet meer...

x targo is nice, alleen jammer da het zo kl*te is om alles deftig in een fles water te krijgen, samen met de bcaa's :D

* = o

En dat zegt die nou :cool:

Maakt me niet uit, vanmiddag uiteindelijk 1,5 liter water zitten drinken zodat het uiteindelijk een beetje opgelost was, water kan echt zeer doen:p
Nou alleen die omega pillen nog zien te slikken, zelfs kleine pillen (b12) kouw ik haha. en die ampullen zien der uit alsof je die wil proeven :p

Goeie service.:o

Gezien alle goede reacties hier, ook een bestelling geplaatst bij XXL.

Ben benieuwd!

SP

De eerste omega 3 pil ging goed de 2de ging kapot,,

Wat the **** is dat vies zeg.. heb hem nou nog in mijn mond zitten. verdomme!!!!

Wat een vissmaak, daarom eet ik ook geen vis haha.

Maar even uitgespuugd haha. had hem gister denk ik ook al niet open moeten maken en dan wachten tot vandaag met innemen haha.

Iemand die vegetable greens al getest?

• #5.740
De eerste omega 3 pil ging goed de 2de ging kapot,,

Wat the **** is dat vies zeg.. heb hem nou nog in mijn mond zitten. verdomme!!!!

Wat een vissmaak, daarom eet ik ook geen vis haha.

Maar even uitgespuugd haha. had hem gister denk ik ook al niet open moeten maken en dan wachten tot vandaag met innemen haha.

wat ben je allemaal aan het doen dan? gewoon hop inslikken .. drinken uit een flesje daarna dat werkt beter.

Terug
Naar boven