Winner
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
SHizzle Manizzle the lizzle... Yeezizille
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SHizzle Manizzle the lizzle... Yeezizille

Syntha-6 mochacino uitverkocht?!?1*kras
Wil net een potje meenemen voor op vakantie voor wat lekkere shakes op 't strand.Wanneer is deze weer voorradig denken jullie?
volgens mij is die er wel... maar weet het niet zeker.. moet ik zo ff kijken,

even een vraagje wil binnenkort instant whey gaan bestellen maar hebben jullie toevallig ook de smaken cookies & cream,coconut of coconut island ?
en heb je enig idee wanneer je het down deadlift beeld weer binnen krijg want ben binnen kort jarig(29ste) en deze wou ik voor mijn verjaardag vragen.
heb de cookies en cream whey al gevonden komt deze ook voor whey instant want vind de gold whey wat aan de dure kant.
op xxl site staat het volgende bij de jp8: XXL Tip!
Neem de NOS ETHER in met ca 20-30 gram DextroJuice dat verbetert de opname en werking.
Neem aan dat dit dus voor de JP8 ook geld en niet alleen voor de NOS ether?
Mvg
oeps hij is wel op.. die komt volgende week pas weer bij de importeur..

René, check je balkje eens, na een hit van me heerst XXl nutrition nu over het universum, eindelijk oficieële erkenning![]()
... lekker hoorrr!!!!!!!ik vind vanille en banaan erg lekker.. en mint choco is ook erg apart.. beetje aftereight.

After eight is ok, tenzij je een hele bak moet leegeten. Geldt dat dan ook niet voor een shake?
Naja, ik gok denk ik maar op de vanille.![]()

René, check je balkje eens, na een hit van me heerst XXl nutrition nu over het universum, eindelijk oficieële erkenning![]()