MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.682
Ik heb hem binnen, ben erg tevreden.

Maar kan de shake ook een paar uur blijven staan, zodat je het bijvoorbeeld voor slapen bereid en in de ochtend snel weg drinkt ?

een shake is toch zo gemaakt.. ik zie dat voordeel niet.. maar het kan wel.

Is het normaal dat ze bij xxl nooit hun mail beantwoorden?

het blijft weekend voor de meesten he ;)

Rene ik heb weer een vraagske.

Ik heb net RPM& DRIVE voor het eerste gepakt. (1 uur voor de training) Kan ik er nu ook gewoon Supercharge of NOX pump bij pakken?

• #5.688
Rene ik heb weer een vraagske.

Ik heb net RPM& DRIVE voor het eerste gepakt. (1 uur voor de training) Kan ik er nu ook gewoon Supercharge of NOX pump bij pakken?

RPM en Drive bevatten natuurlijk ook oppepende bestanddelen.. ik weet niet hoe dat uitwerkt... je kan dat eens proberen maar dan zou ik een half zakje NOX nemen of een halve dosering Supercharge... daarna kan je altijd kijken hoe je het verder doet.

RPM en Drive bevatten natuurlijk ook oppepende bestanddelen.. ik weet niet hoe dat uitwerkt... je kan dat eens proberen maar dan zou ik een half zakje NOX nemen of een halve dosering Supercharge... daarna kan je altijd kijken hoe je het verder doet.

Lijkt me ook het beste, al lijkt rpm/drive als standalone me ook wel voldoende

Ik denk dat de mails soms niet aankomen ik heb de afgelopen week 4x een mail gestuurd en nog maar 1 keer een reactie gehad waarin werd gezegd dat ze geen eerdere mails van mij ontvangen hadden. Donderdag en Vrijdag weer mailtje gestuurd om probleem nog eens uit te leggen maar weer geen reactie..

ik heb van de week wat cut voeding besteld bij xxl

twee xxl shakes en de dextro juice

hoop dat ik het maandag of dinsdag binnen heb :d

• #5.694
René, heb jij al wat terugkoppelingen/ervaringen/verhalen wat betreft die Animal Test gehoord? ik weet dat dit supplement pas sinds kort in jouw collectie verkeert maar misschien weet je er al wat meer van?

• #5.697
René, heb jij al wat terugkoppelingen/ervaringen/verhalen wat betreft die Animal Test gehoord? ik weet dat dit supplement pas sinds kort in jouw collectie verkeert maar misschien weet je er al wat meer van?

ik heb er nog geen terugkoppeling van... we hebben het net 2 dagen. Ik las er van op USA boards.. en zodoende hebben we het ingekocht.

ik heb mn shizzle goed ontvangen:thumbs:

ik zaterdag ook 2x pam spray en m stack:)

Terug
Naar boven