XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.781
Ik ga zometeen die JP8 van Get Diesel aanschaffen. Maar is het echt noodzakelijk om deze in te nemen met dextrose? Of kan het ook goed zonder?

En de inname, als ik het goed begrijp moet het er ongeveer zo uitzien:

17:30 Avondeten
18:00 JP8
18:30 Trainen

Of moet er meer tijd tussen zitten?

Alvast bedankt!

kan ook zonder geen probleem... succes!

ik heb ook problemen om online te bestellen, telkens foute code. Alles staat in hoofdletters dus doe ik dat ook en toch...

edit: na verschillende keren ging het toch, ik zou het even laten nakijken rene

Laatst bewerkt:
  • #5.783
ik heb ook problemen om online te bestellen, telkens foute code. Alles staat in hoofdletters dus doe ik dat ook en toch...

edit: na verschillende keren ging het toch, ik zou het even laten nakijken rene

welke browser heb je?

net een bestelling geplaatst van:
2 potten whey instant aardbei(zelf 1 en 1 voor me verjaardag vrijdag:D)
2 xxl shirts
1 animal shirt
1 i am machine shirt

geld met ideal overgemaakt dus hopelijk morgen binnen

• #5.785
Gisteren om 24u een bestelling gedaan, meteen gestort. Deze namiddag rond 13u ging de bel al met een TNTpakketje.

De smaak en de oplosbaarheid van de whey zijn de beste die ik totnogtoe ervaren heb. De bbq-saus ik ook best lekker.

Uitstekende webshop doet je nog oneer aan volgens mij. Absolute aanrader, je mag nog bestellingen verwachten van mij. Hartelijk dank dat er nog online shops als die van jou bestaan!

• #5.789
Gisteren om 24u een bestelling gedaan, meteen gestort. Deze namiddag rond 13u ging de bel al met een TNTpakketje.

De smaak en de oplosbaarheid van de whey zijn de beste die ik totnogtoe ervaren heb. De bbq-saus ik ook best lekker.

Uitstekende webshop doet je nog oneer aan volgens mij. Absolute aanrader, je mag nog bestellingen verwachten van mij. Hartelijk dank dat er nog online shops als die van jou bestaan!

:thumb: thanks.. binnen 1 dag naar Belgie! :D

Die Hot Rox is mijn vriendin best wel tevreden over ... nu zou ik graag die Hot Rox Extreme
ook wel eens proberen. Maar deze staat niet in jullie assortiment? Mag die hier niet verkocht worden?

• #5.791
Die Hot Rox is mijn vriendin best wel tevreden over ... nu zou ik graag die Hot Rox Extreme
ook wel eens proberen. Maar deze staat niet in jullie assortiment? Mag die hier niet verkocht worden?

ee geen idee.. ik zal eens kijken..

Dat eerste product is echt interessant. Gwn makkelijk enzo. Ga ik waarschijnlijk wat van bestellen. Ik zie alleen dat je maar 2 zakjes kunt bestellen. Kan je ze niet per doos bestellen?

BTW
Die whey is imo, op zijn zachtst gezegd, niet echt top. 23 gr. eiwitten per 34 gr. serving= 67 gr. per 100 gr. product. Errug weinig voor relatief veel geld.

Wanneer komt de nox pump terug in stock?

neem dan jp8 :D Btw krijg je van Jp8 niet zo;n down gevoel als van nox pump?

Terug
Naar boven