Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

nog steeds geen omega 3 dus.....
gisterenmorgen de rest besteld en vandaag binnen
dat is dus echt niet slecht als nu die omega maar
eens binnen zou zijn:(

• Topic Starter Topic Starter
nog steeds geen omega 3 dus.....
gisterenmorgen de rest besteld en vandaag binnen
dat is dus echt niet slecht als nu die omega maar
eens binnen zou zijn:(

Is inderdaad een drame met die Omega 3 :o

Maar deze week komt het dus echt.. ik verwacht het volgende week maandag binnen te hebben (13-11).

100x1000mg in een verpakking. zuivere visolie zonder vervuiling van zware metalen..

hmm owke dan volgende week maar even bestellen dus
vriendelijk beleefd bedankt voor het antwoord:)

hoi ik heb mijn bestelling vorige week maandag gedaan 30/10/06. op die dag heb ik het overgeschreven via mijn pc banking... na 2 dagen zou dit betaald moeten geweest zijn. nu zijn we ondertussen al een weekje verder en ik heb nog steeds niets binnengehad :(
heb je er soms een idee van rené wanneer dit hier zou toekomen (het is in belgië) de laatste maal dat ik besteld heb had ik de vrijdag besteld en dan was het hier maandag al.
ik hoop dat je me zo spoedig mogelijk iets kan laten weten want ik zit zonder mijn supplementen :(
groetjes davy

edit ===> sorry ik heb te rap gereageerd mijn buren hebben het mij vanavond gebracht :D
sorry jongens :D

Laatst bewerkt:
had die postbode dan geen briefje in je brievenbus kunnen douwen :D

IK weet dat jullie zelf ook hele goede whey verkopen, maar ik ben zelf meer fan van optimum nutrition.

Willen jullie deze ook niet gaan verkopen :) :) ???

Ja en de hele lijn van BSN graag etc. etc.:rolleyes:

IK weet dat jullie zelf ook hele goede whey verkopen, maar ik ben zelf meer fan van optimum nutrition.

Willen jullie deze ook niet gaan verkopen :) :) ???

Dat is inderdaad best een goede whey maar we willen het assortiment niet te diep maken wel breder..

Maandag besteld en nog niets binnen :treuren: , ik ben het een beetje zat om altijd mails te moeten sturen om te vragen waar m'n bestelling blijft dus doe ik het nu bewust niet :mad:

Maandag besteld en nog niets binnen :treuren: , ik ben het een beetje zat om altijd mails te moeten sturen om te vragen waar m'n bestelling blijft dus doe ik het nu bewust niet :mad:

Je bestelling komt morgen als het goed is ;) je overboeking is net binnen.

ik heb nochtans maandag betaald, ligt dat dan aan de bank ofzo?

Zie dat de Omega3 terug in voorraad is, ga daar direct 3 potjes van bestellen sie.

@ Santino88: zal waarschijnlijk wel met de banken te maken hebben, die internationale betalingen zijn altijd iets langer onderweg...

welke smaak No Explode verkoopt XXL? dat bij de bestelling niet aangeven welke smaak.

Is die nieuwe whey van XXL Isolaat ?

Als ik hem op aminozuren vergelijk met die Isolaat van Prolab op hun site, is die van XXL beter?

Jammer, iemand van XXL die kan zeggen of er ooit Whey Isolaat van jullie zelf word gemaakt ?

Gister megagrow en weightgainer besteld, ben benieuwd wanneer het binnenkomt :) (rembours.)

Binnenkort weer knallen!

rene heb een vraagje .Aangezien jullie de pro 80 al in zakken leveren is het dan ook niet mogelijk om de whey ook in zakken te leveren heb ik in ieder geval niet zo veel afval dju zo moet ik dat niet zeggen eeuh is beter voor het milieu:D

Terug
Naar boven