- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die stretchmark cream ligt op schiphol.. ik maak morgen even de invoerpapieren in orde.
Beste Rene heb een vraag aan je of medeforum bezoekers :
Na de training neem ik 2 scoops Syntha-6 in en zit te twijfelen of ik er nog rijstewafels met light jam bij moet nemen omdat er al best wat aardig vezels en suikers in Syntha-6 zitten.
Hopelijk kan iemand me daarbij helpen.
Gisterenmiddag besteld, nu alweer in huis! Top zoals gewoonlijk.
Meteen even de whey instant cocos geproefd en damn hij is lekker!
Ga zo door!
Grtz Jasper

ja ik denk dat er wel sample zakjes van komen.. dit supplement leent zich goed voor een eenmalige test.
hier zopas iets raar meegemaakt, vooreerst mijn BCAA's genomen, toen ik tien minuten later een boertje liet kwam er een stofachtig wolkje uit mijn mond..

Heb er gister een kilo'tje van besteld;Hoop dat die net zo lekker is als een cocos shake die ik eens gehad had. Hou niet zo van cocos maar in shake vond ik het heerlijk
Ik laat wel wat weten![]()
Ik had een vraag aan XXL nutrition,
Als ik iets bestel met als betalingsoptie rembours, en voor een reden ik niet thuis ben, wat gebeurt er? wordt het naar de dichtsbijzijnde postkantoor gestuurd en moet er extra betaald worden?

de dag nadien komen ze nog eens, en als je dan nog niet thuis bent zetten ze het af aan het postkantoor in je buurt![]()
Thanx for de info Victory!
Ander vraag, moet ik extra betalen als ik hem niet te eerste keer ontvang?
toevallig kwam ik terecht op www.xxlnutrition.BE met juist dezelfde layout als de .nl site.
Is de .be site ook van jullie of is er sprake van phishing?
toevallig kwam ik terecht op www.xxlnutrition.BE met juist dezelfde layout als de .nl site.
Is de .be site ook van jullie of is er sprake van phishing?