XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is er ook scarcream bij ofzo rene?

Beste Rene

Beste Rene heb een vraag aan je of medeforum bezoekers :

Na de training neem ik 2 scoops Syntha-6 in en zit te twijfelen of ik er nog rijstewafels met light jam bij moet nemen omdat er al best wat aardig vezels en suikers in Syntha-6 zitten.

Hopelijk kan iemand me daarbij helpen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.325
Beste Rene heb een vraag aan je of medeforum bezoekers :

Na de training neem ik 2 scoops Syntha-6 in en zit te twijfelen of ik er nog rijstewafels met light jam bij moet nemen omdat er al best wat aardig vezels en suikers in Syntha-6 zitten.

Hopelijk kan iemand me daarbij helpen.

reken even uit hoeveel carbs je binnenkrijgt met die syntha-6.. maar wat wfels erbij lijkt me zeker geen probleem.

Gisterenmiddag besteld, nu alweer in huis! Top zoals gewoonlijk.

Meteen even de whey instant cocos geproefd en damn hij is lekker!

Ga zo door!

Grtz Jasper

• #6.327
Heb er gister een kilo'tje van besteld;Hoop dat die net zo lekker is als een cocos shake die ik eens gehad had. Hou niet zo van cocos maar in shake vond ik het heerlijk

Ik laat wel wat weten :rolleyes:

Heb de cocus binnen weer binnen twee dagen in huis super!
De smaak is ook fantastisch, mijn complimenten voor het supplement

gisteren men bestelling gedaan Vasocharge,radox,mega grouw,whey,protein instant,maca 500mg morgen zal wel binnen zijn zoals gewoonlijk

Ik had een vraag aan XXL nutrition,

Als ik iets bestel met als betalingsoptie rembours, en voor een reden ik niet thuis ben, wat gebeurt er? wordt het naar de dichtsbijzijnde postkantoor gestuurd en moet er extra betaald worden?

Ik had een vraag aan XXL nutrition,

Als ik iets bestel met als betalingsoptie rembours, en voor een reden ik niet thuis ben, wat gebeurt er? wordt het naar de dichtsbijzijnde postkantoor gestuurd en moet er extra betaald worden?

de dag nadien komen ze nog eens, en als je dan nog niet thuis bent zetten ze het af aan het postkantoor in je buurt ;)

Aight thanx!

toevallig kwam ik terecht op www.xxlnutrition.BE met juist dezelfde layout als de .nl site.
Is de .be site ook van jullie of is er sprake van phishing?

• #6.340
Terug
Naar boven