AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.641
  • #6.642
Heb vorige week 2.5kg whey vanille gekocht, en ik krijg het echt niet weg. Heb het op verschillende manieren geprobeerd, met verschillende vloeistoffen, maar de vanillesmaak vind ik echt verschrikkelijk. Dat spul zelf ruikt ook echt naar visvoer.

Nu wil ik dus een andere smaak proberen, maar omdat ik natuurlijk niet weer hetzelfde gezeik wil krijgen vraag ik me af of meer mensen dit gehad hebben, en welke smaak zij uiteindelijk wel "weg te krijgen" vonden. Zijn er misschien samples beschikbaar van de andere smaken, zodat ik niet weer een emmer vol hoef te kopen voordat ik erachter kom dat ik het niet wegkrijg.

ik zou bijna denken dat er iets mis mee is.... heb je wel eens vaker whey gehad vanille smaak evt van een ander merk?

we hebben helaas geen smaples.

Nee dit is de eerste Whey die ik bij jullie bestel.

Ik heb mijn zak vislokvoer er nog maar eens bij gepakt, en het de geur is serieus bijna hetzelfde.

Anyway, ik denk niet dat er iets niet goed mee is, alleen dat de smaak me heel erg tegenstaat. Ik heb het geprobeerd te mengen met melk, jus, water, banaan erbij enzenz, maar dat werkt niet. Gewoon weggieten heb ik ook geprobeerd, maar dat ging op z'n zachts gezegd niet heel goed.

Iemand nog tips/ideeen wat nu? Ik zit nu met een grote pot whey die ik niet wegkrijg, en wil die fout niet nog een keer maken..

Ik heb mijn zak vislokvoer er nog maar eens bij gepakt, en het de geur is serieus bijna hetzelfde.

Anyway, ik denk niet dat er iets niet goed mee is, alleen dat de smaak me heel erg tegenstaat. Ik heb het geprobeerd te mengen met melk, jus, water, banaan erbij enzenz, maar dat werkt niet. Gewoon weggieten heb ik ook geprobeerd, maar dat ging op z'n zachts gezegd niet heel goed.

Iemand nog tips/ideeen wat nu? Ik zit nu met een grote pot whey die ik niet wegkrijg, en wil die fout niet nog een keer maken..

vanille soya melk ;)

en na het shaken even laten rusten (3 minuten) nog eens goed shaken, 3 minuten rusten en opdrinken ;)

of anders de blender in met zelfde soya melk en een banaan erdoor, schep pindakaas... want zo doe ik het altijd :D zelfs met ccg erbij :D

zo maak je een hondendrol nog lekker :roflol:

Heb vorige week 2.5kg whey vanille gekocht, en ik krijg het echt niet weg. Heb het op verschillende manieren geprobeerd, met verschillende vloeistoffen, maar de vanillesmaak vind ik echt verschrikkelijk. Dat spul zelf ruikt ook echt naar visvoer.

Nu wil ik dus een andere smaak proberen, maar omdat ik natuurlijk niet weer hetzelfde gezeik wil krijgen vraag ik me af of meer mensen dit gehad hebben, en welke smaak zij uiteindelijk wel "weg te krijgen" vonden. Zijn er misschien samples beschikbaar van de andere smaken, zodat ik niet weer een emmer vol hoef te kopen voordat ik erachter kom dat ik het niet wegkrijg.

sja, als je whey al vies vind, zou ik maar niet aan andere supps beginnen. Probeer anders ''Matrix 5.0'' goede prijs en betere smaak. Ik had een paar samples van de cookies & cream. anders kun je nog altijd je neus dicht doen.

• #6.648

mijn vraag is of je al eerder andere whey vanille heb gehad... en heb je whey of allergie free proteine?

Rene, zit er bij die Megagrow een maatschepje of moet ik zelf nog op zoek naar eentje?

Geen schepje in MG!;)
Opt gevoel kerel...

Iemand Crea Pump al geprobeerd?

ik heb net even mijn eerste mega grow shake genomen , en DAMN wat smaakt dat goed(orange) het smaakt gewoon naar orange/sinas/fanta zonder prik

nee dat dacht ik al... mijn conclusie is dat je gewoon whey vanille niet lekker vind. ongeacht het merk.

Lijkt me een duidelijke en logische conclusie..

Verder kan niemand mij hier natuurlijk de tip geven welke smaak ik WEL lekker zal vinden.

Wel @#$*@#_) om dan een nieuwe pot te kopen en niet te weten of dat heel veel beter zal zijn....

Hoi Rene,

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, nr;
19724
Om 14:15 besteld, is die gisteren nog verstuurd, en is het gelukt om de NOXplode te levren in Fruit Punch smaak?
Alvast bedankt

Lijkt me een duidelijke en logische conclusie..

Verder kan niemand mij hier natuurlijk de tip geven welke smaak ik WEL lekker zal vinden.

Wel @#$*@#_) om dan een nieuwe pot te kopen en niet te weten of dat heel veel beter zal zijn....

persoonlijk vind ik vanille sowieso ranzig :p
probeer choco, can't go wrong with chocolat ;)

Terug
Naar boven