AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mensen ik heb Crea Pump nu in mijn bezit en ben er vanaf maandag mee begonnen. Ik ben er erg over te spreken. Zal snel een topic hierover aanmaken. Voor vragen kun je me altijd pm'en;)

Hoi Rene,

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst, nr;
19724
Om 14:15 besteld, is die gisteren nog verstuurd, en is het gelukt om de NOXplode te levren in Fruit Punch smaak?
Alvast bedankt

Als het binnen NL is, is het in de regel er de volgende dag.

Maar dit zijn geen dingen die in dit topic thuis horen...daar is ie niet voor.

De dag is nog niet voorbij, dus ik zou gewoon nog even afwachten.

Excuses mod, zal afwachten, net een mailtje gehad van Rene. Super prijzen bij deze winkel trouwens!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.664
Krijg je bij XXL ook een statusbevestiging van je bestelling? Dus hiermee bedoel ik vooral wanneer ze verstuurd is.

Krijg je bij XXL ook een statusbevestiging van je bestelling? Dus hiermee bedoel ik vooral wanneer ze verstuurd is.

Nope :p

Waarom zou je ook? Je bestelling staat de dag erop, of bij uitzondering 2 dagen
later aan je voordeur :p

Nope :p

Waarom zou je ook? Je bestelling staat de dag erop, of bij uitzondering 2 dagen
later aan je voordeur :p

Veel firma's werken met dergelijk systeem... ;)
Handig om weten wanneer je spul de deur uitgaat, dan zie je ook hoelang de pakjesdienst erover doet.

Trouwens, het is dan wel een BE banknummer, maar overschrijvingen kunnen tot 3 werkdagen in beslag nemen bij een interbancaire overschrijving. Bij een overschrijving binnen dezelfde bank is dit meestal rond binnen 24 en klopt uw stelling. Ik heb van argenta overgeschreven (op woensdag) en verwacht mijn bestelling niet vroeger dan maandag of dinsdag.

Handig om weten wanneer je spul de deur uitgaat, dan zie je ook hoelang de pakjesdienst erover doet.

Trouwens, het is dan wel een BE banknummer, maar overschrijvingen kunnen tot 3 werkdagen in beslag nemen bij een interbancaire overschrijving. Bij een overschrijving binnen dezelfde bank is dit meestal rond binnen 24 en klopt uw stelling. Ik heb van argenta overgeschreven (op woensdag) en verwacht mijn bestelling niet vroeger dan maandag of dinsdag.

True ...

Tja, ik zit op Fortis dus. Vandaag betaald is (over)morgen in huis :p
Maar die status verzending is nogal overbodig imo. De pakjesdienst
doe er heus geen week over normalitaire.

Zelfde bank, staat er meteen op.
Andere bank, volgende dag. Enkel bij uitzondering duurt het langer...

Zelfde bank, staat er meteen op.
Andere bank, volgende dag. Enkel bij uitzondering duurt het langer...

Zelfde bank binnen 24u, dat is dus quasi direct.
Naar andere bank is 3 werkdagen is zeker geen uitzondering op de regel, die volgende dag zoals jij zegt wel. Ik ga daar ook altijd vanuit, kom je niet bedrogen uit achteraf. ;)
Telkens ik iets verkoop en de betaling regel via overschrijving, laat ik de koper ook weten dat het 3 dagen kan duren, goede communicatie is een gouden regel in internethandel.

Maar we dwalen af dus. Ik weet het antwoord op m'n vraag ondertussen. :)

Err...ik neem mijn woorden terug... :o

Net effe een broodje halen, kom terug en wat staat er aan mijn deur: een pakket van XXL! Mijn reactie was echt :eek:

Merk wel dat het TNT Post is, die zijn echt wel supersnel in leveren. Pakje stond wel gewoon op mijn deurtrap, ik woon in een drukke straat midden van 't stad dus dat is wel minder veilig!

Anyway, thx guys, superservice!

is er verschil tussen de jungle warfare van designer supplements en ALRI?

Net effe een broodje halen, kom terug en wat staat er aan mijn deur: een pakket van XXL! Mijn reactie was echt :eek:

Merk wel dat het TNT Post is, die zijn echt wel supersnel in leveren. Pakje stond wel gewoon op mijn deurtrap, ik woon in een drukke straat midden van 't stad dus dat is wel minder veilig!

Voor België is het trouwens DPD;)

Hoop dat hier in NL nooit mee te maken met TNT.. echt.. word gek als ze dat flikken..

• #6.676

wat was je bestelnummer dan geef ik dat even door aan tnt dit.

Lijkt me een duidelijke en logische conclusie..

Verder kan niemand mij hier natuurlijk de tip geven welke smaak ik WEL lekker zal vinden.

Wel @#$*@#_) om dan een nieuwe pot te kopen en niet te weten of dat heel veel beter zal zijn....

Ik heb van powersupplements al alle smaken gehad, en vond de enigste te verdragen smaak chocolade, en deze krijg ik nog met moeite weg:(.
Heb deze week dextro juice besteld bij xxl nutrition, en omdat mn whey bijna op was ook maar een pot aarbeienwhey.
Nu vind ik het een superaankoop, ik weet niet of het nu de whey is of de dextro juice, maar mijn shake die ik net opgedronken heb was voor de 1ste keer lekker (dextro+aardbeienwhey+water), ik ga het morgen eens testen met de whey van powersupplements als het even lekker is, om te zien als het nu aan de whey lag of aan de dextro juice:D.

Maar als ik jou was zou zowieso de aardbeiensmaak kopen met wat dextro juice, dan zal je niet teleurgesteld zijn, qua smaak.

Enige minpuntje is 80g eiwitten per 100g, ipv 90g per 100g bij powersupplements

• #6.679
Ik heb van powersupplements al alle smaken gehad, en vond de enigste te verdragen smaak chocolade, en deze krijg ik nog met moeite weg:(.
Heb deze week dextro juice besteld bij xxl nutrition, en omdat mn whey bijna op was ook maar een pot aarbeienwhey.
Nu vind ik het een superaankoop, ik weet niet of het nu de whey is of de dextro juice, maar mijn shake die ik net opgedronken heb was voor de 1ste keer lekker (dextro+aardbeienwhey+water), ik ga het morgen eens testen met de whey van powersupplements als het even lekker is, om te zien als het nu aan de whey lag of aan de dextro juice:D.

Maar als ik jou was zou zowieso de aardbeiensmaak kopen met wat dextro juice, dan zal je niet teleurgesteld zijn, qua smaak.

we krijgen de isolaat volgende week ook in aarbei en choco.
dit zit ook op 90% eiwit.

Let vooral op welke soort eiwitten, dat is vaak belangrijker IMO, als het vol zit met cassiene is dat gunstiger als 90 gram aan Whey concentraat....

Terug
Naar boven