AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.621
Hoe zit het bij XXL met hoeveelheidskortingen? Meeste producten gaan niet verder dan 2 stuks aan verminderde prijs...ik wil een bestelling plaatsen van 3x Olimp Anabolic Amino 5500, maar daar doe ik blijkbaar geen wezenlijk voordeel mee, enkel op de 2 eerste potten? Lijkt me jammer, vooral voor ons dan ;)

er wordt niet veel gebruik gemaakt van het meerstuks voordeel daarom is het niet overal doorgezet. ik zal het even doen voor de amino

'k check net ff xxl site en de ironville Shirts zijn binnen!! :D:D
Hoe zitten ze eigelijk René?

Laatst bewerkt:
Nice shirts!

mooie shirts misschien in de toekomst een aantal bestellen

ik heb nu ook een potje mega grow thuis liggen,maar ik neem altijd direct na het trainen vloeibaare amino's, kan ik dat tegelijketijd nemen met mega grow?

ik ben van plan om gelijk na het trainen vloeibare aminozuren te nemen en megagrow en een half uur later lean geaner,en even daarna te gaan eten.

• #6.627
ik heb nu ook een potje mega grow thuis liggen,maar ik neem altijd direct na het trainen vloeibaare amino's, kan ik dat tegelijketijd nemen met mega grow?

ik ben van plan om gelijk na het trainen vloeibare aminozuren te nemen en megagrow en een half uur later lean geaner,en even daarna te gaan eten.

ja kan prima zo!

Mijn betaling is onderweg voor bestelling 19721!

Momenteel heb ik hier nog Labrada SC in de kast staan, maar ik neem aan dat als ik met een kuur Megagrow begin het enkel bij dat kan houden en de SC laat voor wat het is?

SC is een energizer? en Mega Grow een creatine ??? dus waarom zou je SC laten staan?

• #6.630
Mijn betaling is onderweg voor bestelling 19721!

Momenteel heb ik hier nog Labrada SC in de kast staan, maar ik neem aan dat als ik met een kuur Megagrow begin het enkel bij dat kan houden en de SC laat voor wat het is?

opzich kan je dat wel uitstekend combineren. SC als pre workout en Mega Grow als post workout. SC hoef je ook niet elke training te nemen maar kan je af en toe doen.

zondag 10kg whey besteld & 4kg Mega Grow
vandaag ontvangen! top :thumbs:

Intra training supps ... hebben jullie daar iets voor?

• #6.632
zondag 10kg whey besteld & 4kg Mega Grow
vandaag ontvangen! top :thumbs:

Intra training supps ... hebben jullie daar iets voor?

tjaa ... intra training... wat zoek je dan precies? je kan koolhydraten nemen tijdens de training zoiets als CARBO bijvoorbeeld.

Heb vorige week 2.5kg whey vanille gekocht, en ik krijg het echt niet weg. Heb het op verschillende manieren geprobeerd, met verschillende vloeistoffen, maar de vanillesmaak vind ik echt verschrikkelijk. Dat spul zelf ruikt ook echt naar visvoer.

Nu wil ik dus een andere smaak proberen, maar omdat ik natuurlijk niet weer hetzelfde gezeik wil krijgen vraag ik me af of meer mensen dit gehad hebben, en welke smaak zij uiteindelijk wel "weg te krijgen" vonden. Zijn er misschien samples beschikbaar van de andere smaken, zodat ik niet weer een emmer vol hoef te kopen voordat ik erachter kom dat ik het niet wegkrijg.

choco is goed te doen....Maar je meot ook wel beetje mentaliteit hebben hoor kerel...als is het motorolie, is het goed voor me dan drink ik het.

Heb vorige week 2.5kg whey vanille gekocht, en ik krijg het echt niet weg. Heb het op verschillende manieren geprobeerd, met verschillende vloeistoffen, maar de vanillesmaak vind ik echt verschrikkelijk. Dat spul zelf ruikt ook echt naar visvoer.

Nu wil ik dus een andere smaak proberen, maar omdat ik natuurlijk niet weer hetzelfde gezeik wil krijgen vraag ik me af of meer mensen dit gehad hebben, en welke smaak zij uiteindelijk wel "weg te krijgen" vonden. Zijn er misschien samples beschikbaar van de andere smaken, zodat ik niet weer een emmer vol hoef te kopen voordat ik erachter kom dat ik het niet wegkrijg.

Probeer eens wat fruit, havermout, siroop of weet ik wat
Btw dat et naar visvoer ruikt lijkt me sterk

ik snap wel wat die bedoelt met visvoer....maar voedsel is 9 van 10 keer oook niet om aan te ruiken...Van syntha 6 ga ik ook over mn nek als ik er aan ruik.

Kort vraagje. Ben nu bezig met NOS Ether en doe altijd na mijn krachttraining nog een half uur tot 3 kwartier cardio. Kan ik NOS nu beter na de krachttraining innemen of als ik helemaal klaar ben?

Terug
Naar boven